Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien dankje meis!!! Jouw pendels zeggen ook allebei mei hè spannend hoor!!! Veel van mijn pendels zeggen ook mei dus ben benieuwd!!! Zie bij veel dames dat ze op mei staan dus ven benieuwd ;) spannend!!!!

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hai dames
    eventjes snel... heb drukke dag gehad (nieuwe collega op het werk en heb hem moeten opvangen...)

in ieder geval hier niet veel nieuws... blijf op mijn eitje wachten maar we blijven klussen :)

veel succes op de wachtbank dames !!!!

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Is idd een oud filmpje maar hij is zo schattig. Was helemaal vergeten dat ie er nog op stond:D

Veel plezier met het inwijden van jullie nieuwe bed. Ziet er mooi uit. Jij zal als een roosje slapen vandaag. :)

Fijn da je weer verder kan en de test weer wit is. Balen dat je temp zo van slag is. Als je om de dag klust zit je iig altijd goed.

@evelien. Leuk he. Hihi. Ik duim ook voor jou meis.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier vandaag de hele dag gewerkt. Toen ik thuiskwam eerst J.oshua opgehaald, gegeten en toen waren mijn schoonouders er ook om J.oshua op te halen voor het logeren.

Spullen ingepakt en toen ze alles hadden zijn ze weggegaan.
    Nu lig ik gesloopt in bed en heb zelfs niet eens de puf gehad om de laptop aan te zetten.

meiden op het wachbankje: heel veel succes met wachten. Hoop dat het lukt tot na NOD te testen.

Dikke kus voor jullie allemaal.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Idd een leuk filmpje!! Lekker met elkaar aan t spelen ;) ik wou dat mijn hond dat kon maar is helaas heel agressief (dominant) naar alle dieren :S ik weet ook niet wat er is gebeurd met haar voor ons waardoor ze dit gedrag heeft maar vind t wel jammer want ik gun t der heel erg om ff lekker samen te spelen ;)
    Dat komt wel goed hoor dat slapen en ben er echt heel blij mee :D zo blij dat dit bed niet kraakt Hihi...
    We proberen t gewoon zo en anders volgende ronde weer met testen en tempen maar heeft nu gewoon geen zin!!! Zien of t werkt?! :p

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Morgenvroeg ga ik eens mijn temp nemen om eens te kijken of hij hoog is of niet

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Heerlijk even rust in huis. Geniet er lekker van. En ik kan je nu al zeggen dat ik niet kan wachten tot na nod:D

@rabia. Dat is idd wel jammer zeg. Ook voor jullie minder lijkt me. Er zal vast iets gebeurt zijn waardoor dit is gekomen. Een hond wordt niet vals geboren. Ik geniet er zo van als ik m'n muts zie rennen en spelen met een andere hond.
    Je buren hebben weer rust. Hihi. Ons oude bed kraakte ook. Moest altijd de achterkant vasthouden. Mijn zoon is ook wat ouder dus die kon het ook horen dus deden we het vaak op andere plekken in huis. :D nu geen last meer van.
    Ik hoop voor je dat het deze ronde meteen weer raak is. En idd tempen schiet nu niet echt op met die schommelingen.

@ tinkerbell. Spannend. Ben heel benieuwd. Ik duim voor een mooie hoge temp morgen.

Zo vanavond gesprek gehad met securitas. We krijgen binnenkort alarmsysteem wat gekoppeld is aan een alarmcentrale. Laatste tijd veel inbraken en woningovervallen dus vind het wel een fijn gevoel. Ook een brandalarm wat al reageert voordat er rook is bij bv kortsluiting. Ook fijn omdat mijn harige kind ook weleens alleen is. Dus dan kan je eerder handelen. 21 mei wordt het geïnstalleerd. Ben ook geschrokken. Dacht dat wij goede sloten hebben maar na het zien van een stuk van Nova over de klopsleutel weet ik dat geen enkel slot meer veilig is. Zelfs een kind van 8 krijgt het slot in 10 sec open. Als jullie op YouTube zoeken op Nova klopsleutel kun je het zien. Echt een aanrader. Je schrikt je rot.

Nou ga slapen. Tot morgen lieffies.

Knufff voor jullie allemaal.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer jah idd wordt zo'n hond niet zo geboren!! Ze heeft ook echt verlatingsangst als je met de auto wegrijdt nou dan weet je al genoeg toch...in de auto is t ook n drama piepen en huilen!! Vind t echt sneu :( bahh kan daar niet tegen hoor!! Mijn hond is m'n alles en als ik dan denk aan wat de vorige baasjes allemaal wel niet met haar gedaan zou kunnen hebben :S Pfff wil er niet eens aan denken!! Gelukkig heeft ze nou een goed leven hier maar vind t wel jammer hoor, mss opgeven voor the dogwhisperer ;) Hihi hij's echt goed!!! Hij komt n show in NL doen maar wist t niet helaas anders zeker gedaan hoor!!!
    Jah idd t bed vasthouden aan de achterkant :p haha nu idd niks meer!! Was echt irritant altijd bang dat de buren t mss kunnen horen en buurvrouw heeft slaapkamer naast onze dus is gewoon vervelend dan!! Heb ook heerlijk geslapen trouwens ;) Hihi...
    Jah is idd fijner gevoel dan als je straks zo'n alarm erop hebt!! In deze tijd. Bahhh gebeuren zoveel enge dingen :S zal eens naar dat filmpje kijken ;)

Fijne dag allemaal!! :)

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    En? Ben wel benieuwd.
    Lijkt me erg spannend zo'n eerste iui.
    Heb je nu stiekem geen spijt dat je niet je hele cyclus getempt hebt?

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik vind trouwens dat ik maar een raar kaartje heb vorige keer. zomaar mijn temp helemaal gekelderd op 9dpo, en zomaar een lf van van 12 dagen.
    Ik hoop dat ik deze maand weer een 'normaal' kaartje heb.

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie me temp was deze morgen 36.9 en heb totaal geen spijt dat ik deze cyclus niet door heb getempt ben helemaal rustig nu

12. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zo nu kan je weer naar me kaartje kijken

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Spannend tinkerbell! :D Hoe voel je je nu?

Hier een vreselijk raar kaartje deze keer.. Eerst omhoog, dan omlaag, dan omhoog en nu weer laag.. Denk niet dat een "schommel-kaartje" een goed teken is dus we wachten af tot mn ongi :x

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien is hij anders heel stabiel? Sommige hebben een stabiel kaartje en dan zo een schommelkaartje en blijken ze zwanger te zijn ik duim nog steeds voor je

Ja hier nog steeds de steken in me buik en onderrug doet pijn en gisteren in een keer hoofdpijn die is nu wel weer weg en vind dat men pyamabroek niet lekker zit op me buik

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, mn temp heeft nog nooit zo geschommelt als nu.. Maar ja heb totaal geen kwaaltjes dus wacht nu gewoon op mn ongi.. Lief van je dat je duimt :) Bij jou ziet het er goed uit met je kwaaltjes! Spannend hoor:D

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ja maar die kwaaltjes kunnen ook van de IUI zijn he this gewoon een kwestie van geduld :D

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    En geduld is een schone zaak:D

Al is het erggg moeilijk om mijn geduld te bewaren!

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Tinkerbell.

Evelien, raar kaartje of niet. Ik duim ook.

Hier lijkt het echt de goede kant op te gaan. Gisteren heel de dag niet overgegeven en vandaag ook nog niet. Wel gisteravond nog een misselijk gevoel, maar niet zo sterk als normaal. Zou het me gegund zijn dat het gaat verdwijnen? Ik hoop van wel en dat ik dan ook wat meer dan soepstengels kan gaan eten ;)

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Grace, dankjewel lieverd! Ooohh ben zo blij voor je :D Ik gun het je in ieder geval dat je weer lekker aan de soepstengels kan :)

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat fijn Grace!! :)
    Hopelijk blijft je misselijkheid nu een beetje weg.

Deel Deze Pagina