Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dank jullie wel lieverds
    Ik hoop het ook.

Evelien, ik wil het liefst wat anders dan soepstengels ;)

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    OHHH sorry verkeerd gelezen! Whahaha :D

Stomme soepstengels ook ;)

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace fijn dat het beter gaat nu kan je er meer van genieten

Hier toch weer wat ontdekt normaal voor ongi staat men baarmoeder hoog en is hard maar nu staat hij niet hoog en ook niet laag maar meer in het midden en is iets zachter maar niet zo zacht als bij ongi en ES

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Kan gebeuren Evelien. Haha.

Wel spannend Tinkerbell

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. Super fijn voor je. Hopelijk blijft het zo. :)

@tinkerbell. Spannend meis.

Hier niet veel gedaan. Ff naar de stad geweest en een nieuwe iPhone 5 gekocht. Erg blij mee. En lekker met m'n hondje gewandeld met dit heerlijke weer. Genieten zeg.

Fijne avond.

6. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

vandaag weer zo'n drukke dag gehad op het werk!!! geen fut om hier nog te schrijven, lees wel druk mee ;)

@dames op de wachtbank ik duim ontzettend hard voor jullie!!!!
    @zwangere ladies, hoe gaat het met jullie?
    @dames wachtend op eitje, ik wacht ook nog steeds :D

@ego mijn eitje komt er wel bijna aan hoor... mijn baarmoedermond is zo gezwollen en helemaal open dus ik denk dat eitje er dit weekend, of misschien vlak na het weekend, eraan komt... nu ja ik blijf rustig verder tempen en we blijven voort aan de klus :D

ik ben in ieder geval opgelucht dat vmk niet te veel mijn cyclus in de war heeft gebracht, cyclus dat ik zwanger werd had ik eitje op cd18 en nu gaat het weer zo rond die dag liggen, dus al bij al ben ik tevreden :)

fijne avond iedereen !

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend tinkerbel! :)
    zat net mijn kaartje te kijken , daarna joue, lijkt er best veel op na ei!
    xxx

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haaai meissies,

De duimen draaien hier nog over uren voor jullie!!!

Tinkerbell spannend meis!!

Evelien, toen ik zwanger was van mijn zoontje ging mijn temp continu op en neer met een flinke daling op 14 dpo, maar was toch echt zwanger.

mvm, fijn meis dat je een normale cyclus hebt. Ik hoop dat je gelijk weer zwanger mag zijn.

Voor de rest iedereen een dikken knuffel.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jij ook dikke knuffel Es!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel schat

11. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Tinkerbell en Evelien ik duim voor jullie!!!!
    Evelien, een schommelend kaartje wil niet veel zeggen hoor... zolang die temp maar boven coverline blijft is het goed :D

@esther, dikke knuffel meid! hoe gaat het met je de laatste dagen?

Wat zijn jullie plannen vandaag meiden?
    Hier mooi weertje!!! Echt zalig. Straks snel naar de bakker, Menno viert zijn 4e verjaardag 10 mei en ik ga taarten bestellen :)
    En dan vanavond gaan we naar bierfeesten in mijn geboortedorp, ik kijk er enorm naar uit! Channel Zero komt (ml en ik zijn er zot van)... ik weet niet of jullie Channel Zero in NL kennen?

fijne dag iedereen!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: nou met recht even rust! Kan morgenmiddag en maandagmiddag mooi nog even slapen voor hij weer thuiskomt. Moet vandaag om 14.00 uur beginnen, dus slapen word deze middag niks. Hopelijk wel vandaag lekker optijd naar huis...
    Hahahaha, niet? Flauw hoor... ook niet als we je er doorheen sluizen? ;)
    Ik geloof dat ik dat maar niet op ga zoeken... zit niet op stress te wachten hahahaha...

@ Tinkerbell: fijn dat je je nu zo rustig voelt. Super!

@ Tinkerbell en Evelien: ik duim voor jullie hoor!

@ Grace: jaaaaaaaaa, de misselijkheid word minder! :D. Hopelijk blijft dat nu zo en ebt het gewoon lekker helemaal weg :D.

@ Mamavanmenno: gaat goed hoor meid, alleen nog steeds enorm moe gewoon! Werk natuurlijk nu ook gemiddeld 24 uur in de week...
    Ik zeg: veel plezier met klussen meid!
    Ik ken Channel Zero niet...

@ Esther: voor jou ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff en een dikke *SMAK!*

Hier merk ik dat ik toch moeite begin te krijgen om het allemaal bij te houden door mijn werk en vermoeidheid hahahaha... Dus excuus als ik nu niet zoveel reageer als anders lieverds... Ik denk wel aan jullie hoor!

Over een half uurtje ongeveer moet ik ook weer weg, op naar het werk. Moet om 14.00 uur beginnen tot een uurtje of 21.00 uur. Ik hoop dat het rustig is vanavond en ik wat eerder naar huis kan :D. Ben enorm moe vandaag. (kan ook niet slapen vanmiddag)
    Morgen om 17.00 uur beginnen tot 24.00 uur (ongeveer) en dan maandag lekker vrij en kan ik ook lekker uitslapen :D. J.oshua is uitlogeren bij opa en oma en komt maandagmiddag weer thuis :D. En dan maandag om 15.45 uur de 2e echo :D. Spannend! Daarna ga ik ook de verzekering bellen voor kraamzorg en het kraampakket.

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Mijn temp heeft echt een diepe drop gemaakt... hopelijk geen herhaling van de vorige cyclus en een lf van 9?! ik hoop echt dat ie morgen weer omhoog gaat.. anders kan ik de moed nu wel opgeven... bah...

hoe is het met de andere dames?

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yuna das indredaad een behoorlijke daling. Ik duim dat die morgen weer omhoog gaat.

mvm, gaat redelijk. Probeer er nu echt zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en het goede weer helpt daar gelukkig goed bij. Maar ja soms dringt het toch opeens je hoofd binnen.
    Nu ben ik ook al een paar dagen alleen thuis (vriend bij broer aan het helpen hele dagen in nieuwe huis en ook nog eens nachtdienst. Dus die kwam om 20:50 gister thuis en moest om 21:15 weer gaan werken......bleh) Dus dan ga je soms nadenken.
    Maar veel spelletjes spelen op pc helpt ook hahahaha.

Hoe gaat het met jou nu meis, heb je het een plekje kunnen geven?

15. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @esther ik heb mijn vmk ondertussen een plekje kunnen geven ... al doet het op momenten nog pijn (vooral emotioneel natuurlijk)
    vorige week weer geboortekaartje in onze brievenbus van mijn man zijn nicht
    ... en inderdaad zoals je zegt, het dringt soms onverwacht in je gedachten binnen... niet leuk !

maar het goede nieuws dat mijn cyclus niet van slag is, maakt me blij en we gaan er weer voor... we hopen natuurlijk onmiddellijk terug zwanger te zijn, maar voor mij is het al goed te weten dat ik eisprong heb (met Menno tijdje in mmm gelopen dus dat het nu natuurlijk gaat is al een grote opluchting!)

@Yuna ik blaas!!!! dikke knuffel

dames ik ga mij klaarmaken om nog eens uit te gaan... man man dat is echt lang geleden dat ik nog eens naar een goede fuif geweest ben :) mijne man is ook al helemaal into the mood... muziek vollebak :D

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, ik blaas je temp omhoog. Hopelijk is het geen voorbode van een korte lf.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm heel veel plezier meid, lekker genieten!

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo dames, hoe is het hier?

Het is heerlijk weer, echt weer om iets te gaan doen, maar manlief gaat voetbal kijken. Hmm, misschien kan ik hem daarna nog even mee wegkrijgen. Zonde om helemaal niks te doen.
    Gaan jullie nog iets doen?

Ik voel me op zich goed. Heb al drie dagen niet overgegeven :D Hopelijk wordt vandaag de vierde dag. Wel nog een beetje een rotgevoel in keel en maag soms, maar niet meer zo erg als het was. Ben dus wel erg blij hiermee. Hopelijk trekt hetgvoel ook nog weg en krijg ik mijn energie weer wat terug, maar voor nu ben ik al tevreden :)

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Grace: zooo blij dat je je beter voelt! Heerlijk toch :D Geniet ervan meis!

@ Yuna: jeetje dat is inderdaad een flinke daling. Hoe voel je je verder? Hoop voor je dat het wat goeds betekent!

@ Esther: dikke knuf meissie! Hoe bevalt het niet-tempen? Geeft vast wel wat rust even.

@ mvj: geen excuses aanbieden meis! Snap heel goed dat je zo moe bent, zwanger en veel werken eisen veel energie. Werkse vandaag meissie!

@ mvm: gefeliciteerd met je mannetje! Geniet ervan! En nee ik ken geen Channel Zero sorry ;)

@ Tinkerbell, ik duim voor je meissie! Heb je toevallig nog getempt?

Hier vannacht gedroomd van een positieve test.. En dat ik tegen ml zei: het zou nog best zo eens kunnen zijn dat het echt waar is! Hahaha. We zullen zien :) Temp is wel weer hoog, maar heb helaas maar 4 uurtjes geslapen voordat ik ging tempen.. Ik vraag me ook steeds meer af of mijn eisprong wel op cd19 was. Ach zoals ik al zei, we zullen zien! :D

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

@ Evelien ik zat ook al naar je kaartje te kijken... kan ook zijn dat ie pas op dag 21 was...hopelijk komt je droom uit :)

@ grace fijn dat je je beter voelt :)

@ mvm lijkt er idd op dat je cyclus niet van slag is fijn!

@ esther dikke knuffel meid, ik hoop echt dat het helpt om niet te tempen!

@ andere dames hopelijk gaat het goed.. :)

hier die lage temp.. heb de hoop wel opgegeven.. maar had al in mijn achterhoofd dat er wss weer heel wat maanden over heen zullen gaan voor ik weer zwanger zou worden.. dus nja we zullen zien...

Deel Deze Pagina