Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    @all hoop dt jullie snel zwanger zijn lieverds! dikkeknuff
    bij mij heeft t 2 en half jaar geduurd, dus t gaat jullie ook cker lukken! geef de moed niet op! en ik duim voor jullie .. XXxx

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Toch een foto proberen te maken, maar hij is heeel vaag..

Attached Files:

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

de foto is te vaag om te zien :S maar als ik heel goed kijk zie ik een vaag streepje...

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien foto is heel vaag maar zie echt wel een streepje meid ik duim voor je. En ik heb niet meer getempt denk dat ik het morgen nog eens doe

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Oehhh je maakt t spannend meis!!! Ben echt benieuwd ;) ik heb net weeë n pendel laten doen en weer op mei/meisje :eek: ik barste in tranen uit, omdat ik t zo hoop!! Maar wil me niet enthousiast maken dat t dan ook echt zo is natuurlijk maar ben t wachten nu wel eigenlijk n beetje zat en wil echt zoooo graag zwanger zijn!! Mja dat willen natuurlijk allemaal hier mja sorry ff weer n dip moment :S
    Over 2 dagen gewoon weer testen en dan in de ochtend :p hoop dan knaltest ;)

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien op de bovenste zie ik t niet door de belichting maar de o eerste is wel te zien hoor en kijk ook nog een op m'n tel... Oehhh spannend ;) ik hoop t zo meis!!!!

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @esther geeft niks hoor meis!!! Op zich gaat t wel goed maar zo af en toe dipjes en ineens weer jankbuien :S ik wil ook niet testen en tempen ff omdat ik mezelf alleen maar gek maak en ook door m'n vmk is ff beter van niet!! Mja ik heb nu toch echt heel weg buiksteekjes, rugpijn en n waterval daar beneden dus jah ik vermoed m'n ei nu toch wel snel!! En ik weet ook niet precies m'n exacte datum van NOD uit m'n hoofd zal wel rond de 23e ofzo zijn maar wil niet eerder testen!!! Ik wordt altijd na 13LF ongi dus heeft geen zin om eerder te testen....gewoon afwachten!!! :S en jah dat kan ik ook heel goed :( NOT!!!

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het gaat ons allemaal lukken meiden. En hopelijk snel ook.

@grace. Balen da je toch weer hebt gespuugd. Hopelijk morgen weer spuug vrij.

@ esther. Haha. De zon was best sterk he. Ach heb je dat maar vast gehad.

@evelien. De foto is erg onduidelijk maar zelfs dan zie ik een licht streepje. De kv testen zijn gevoeliger. Zou die proberen. Ik heb zeer goede hoop voor jou. Ik duim.

@rabia. Knuffff. Stomme dipjes he. Maar heel begrijpelijk. Hopelijk snel een mooi beeb.

9. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien voel jij iets speciaal ofzo?

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dag lieve lieverdss!!

Net even een midstream gedaan van z&k en weer een streepje! :D Vandaag koop ik even die van kv jennifer :) En tinkerbell, nee ik voel zeker niks speciaals daarom kan ik het ook niet geloven! Af en toe hele kleine steekjes aan de zijkanten van mn onderbuik gevoeld en beetje aan de zijkant van mn (.)(.), maar dat had ik denk ik ook als ik ongi moest worden! Hierbij de foto's

Attached Files:

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    JAAAAAAAAAA Evelien...ik zie een heel mooi streepje. Ben erg benieuwd naar een kv test en ern digi :D:D

12. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Wauw Evelien, Gefeliciteerd!!!!!! :D
    En wat snel al na je trouwen!!! :)
    Goed zeg!!!
    Ik hoop dat wij (de rest) allemaal snel mogen volgen.
    Dikke kus.

13. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien ik zie weer een streepje hoor. Alvast een voorzichtige proficiat

Hier was men temp 37 en heb net eens gevoeld aan me baarmoeder en is een beetje hoger dan van de week en men baarmoedermond is helemaal na boven gekanteld

14. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

gisteren hier niet geraakt... zaterdag avondje uit was leuk maar vermoeiend en gisteren hebben we meegedaan met run for charity (wandeling van 14 km!) :) heb meer last van mijn armen omwille van het duwen van de buggy met Menno erin ;)

@Evelien dikke dikke dikke proficiat !!!! zo leuk net na je huwelijk (was bij Menno bij mij ook zo ;) )
    @Tinkerbell, jij maakt het ook spannend meid !!! mijn duimen draaien !!!

@Grace, hoop dat de dagen dat je moet spuwen altijd maar gaan verminderen... maar zoals Esther zegt, je krijgt er wat moois voor terug

@all mijn eitje is nog niet gesprongen, maar denk dat het wel eens vandaag zou kunnen gebeuren... zaterdag niet geklust (de fuif was er net iets te veel aan) maar gisteren hebben we ons best gedaan ondanks de 14 km haha! en vandaag nog maar een keertje om zeker te zijn... hoop dat in ieder geval morgen mijn temperatuur in de hoogte schiet!

wat zijn jullie plannen vandaag met dit mooie weertje?

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Grace: hihi jaaa die kv en digi ga ik zeker halen! Eerst een kv vandaag halen en als die morgenochtend positief is, haal ik morgen gelijk een digi :D

@ Mvm: Dankjewel meissie!! Kan en wil het nog steeds niet geloven.. Pas als mn test knalt wil ik het misschien een beetje gaan geloven, maar geloof het pas echt als ik bij de ha een bloedtest heb laten doen hahaha. Laat je ei maar snel komen meid, ik duim voor je!

@ Lappie: hihi dankjewel lieverd :) Jaa zeker snel! Al waren we al flink aan het proberen voor ons trouwen, maar dat mocht niet baten.. Jullie gaan snel volgen, dat weet ik zeker!

@ Tinkerbell: dankjewel meisss! Jeetje wat ken jij je lichaam goed zeg! Ik kan dat soort dingen allemaal niet voelen.. Heb je kwaaltjes?

Vandaag dus even een kv2v5 halen en vanavond of morgenochtend mee testen.. Als die positief is haal ik morgen een digi :D

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien ik heb ook geen kwaaltjes buiten de kleine steekjes af en toe in me buik zoals jij bij mijn dochter had ik ook geen kwaaltjes pff straks denk ik effe een test halen

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Gefeliciteerd Evelien! :))

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Tinkerbell, ben benieuwd meissie! Had het liefst wel kwaaltjes gehad, want ben nu super onzeker :(

Yuna, dankjewel meissie! Wil het nog steeds niet geloven..

Dametjes? Wanneer moet ik de ha bellen?

19. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Evelien JJJJJAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Die kleine wilde gewoon wachten tot jullie getrouwd waren joh, wat geweldig!!!

Tinkerbell wat een spanning ook bij jou lieverd, mijn duimen draaien zo hard dat het pijn gaat doen.

Yuna, je temp gaat weer omhoog lieve schat YUUUUJJJHHHHH!!!!!

mvm lekker bezig meis en dat met zo'n weer! En dubbele inspanning door buggy, knap hoor!

Ben de rest even kwijt, maar hier gaan we tot vriend gaat werken (13:00) zo aan de tuin beginnen. Krijg je met een nieuw huis, dan moet je ook alles aanpakken, in ieder geval hier wel. We gaan een hele grote oerlelijke bak afbreken en dan hebben we opeen NOG meer ruimte. Hebben al hele grote tuin, maar dit ding staat toch zo lomp midden erin lelijk te zijn zeg. Dat hele stuk wordt vervangen door gras zodat de kleine man daar lekker op kan spelen.

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Evelien, waarom moet je de ha bellen meis?
    Je kan het daar wel even melden dat je zwanger bent, maar als je geen medische noodzaal hebt mag je gewoon je vk bellen moppie.

Share This Page