Esther, haha jaaaa dat denk ik ook! Het moest gewoon zo zijn, zo na de bruiloft pas zwanger Leuk zo aan de tuin werken! Vind ik zelf altijd heerlijk Succes meis! Ohhh whahaha zie je zo weinig weet ik ervan af.. Ik ga even een vk zoeken in de buurt en bel hen van de week wel even op.. Op een mooie datum getrouwd (13-04-2013) en als het goed is (even opgezocht) ben ik op 14-01-2014 uitgerekend.. Mooier kan het niet! Al ben ik nog heeeel voorzichtig met geloven dat het waar is hoor...
lieve Evelien geloof het maar hoor!!!! ik was al 6 weken zwanger van Menno voordat ik test deed (moest testen omdat we terug met clomid zouden gaan starten... was dus niet meer nodig ) en ik heb geen enkel symptoom gehad (nooit overgeven, geen pijnlijke borsten, niks)
Mvm, woooow 6 weken??? Wat ben jij geduldig zeg! Ik zit nog geen eens op NOD whaha, moet je nagaan.. Voel me net als elke maand dat ik weer ongi moet worden, alleen mijn temp en testjes zeggen wat anders.. Ik ben nog steeds heel voorzichtig hoor.. Je hoort zo vaak van dames dat ze positief testen en daarna toch ongi worden
Evelien, ook ik ben ooit zo'n groentje geweest hoor whahahaha en toen had ik dit forum nog niet zo actief. Ik heb toen ook braaf de ha gebeld omdat ik dacht dat dat moest en die vertelde me dat. Weer wat geleerd. Maar ze willen toch op de hoogte zijn dus je kunt ze evengoed even een belletje geven. En nu als de ^*$&$* naar het kv hoor want die is nu open en ik wil een super mooie digi van jou zien!!!! Hebben we lang genoeg op moeten wachten dus hoppa zeg ik!!
Yeahhhhhhh. Evelien. Gefeliciteerd. Super voor je. Een mooier cadeau voor jullie huwelijk is er niet.
mja had niet echt iets met geduld te maken... gewoon totaal niet verwacht (we zaten in pauze van mmm) in september 2008 gingen we weer met mmm starten (we waren in augustus getrouwd en op huwelijksreis geweest) we waren verplicht van eerst er een testje tegen aan te gooien en toen vol ongeloof knalpositief getest en dagje laten echo gekregen en toen bleek ik al 6 weken zwanger...
Esther, helaas zit ik op het werk achter mijn beeldscherm zenuwachtig te doen whahaha. Vanmiddag als ik vrij ben haal ik speciaal voor jullie een digi Jennifer, zeker.. Zo speciaal.. Mooier kan niet! Ik moet (ook al ben ik op het werk) toch even een traantje wegpinken.. Wat zijn jullie toch lieverds allemaal bij elkaar Ik heb zo veel steun aan jullie gehad (en nog steeds!) en wil die jullie ook blijven geven. We hebben elkaar nog nooit gezien, maar voel zo'n hechte band tussen ons, helemaal als groep bij elkaar. Super!!
en tadadaadaaaaa het eerste symptoom komt naar boven : emotioneel zijn maar ik vind dat je 100% gelijk hebt, het voelt echt aan alsof we elkaar allemaal zo goed kennen en we steunen elkaar er altijd doorheen... komt wel goed met iedereen, ieder op z'n moment...
Zeker weten! Iedereen komt een keer aan de beurt, de tijd zal het zeggen! Whahahah uhmm ja eerste symptoom Nu weten ml en ik ook waarom ik de laatste dagen zo chagrijnig was hahaha
Je pendel klopt zeker! Echt super! Voordat ik gister testte zei ik nog tegen ml dat ik twee pendels heb staan in mei.. En je ziet het Nu nog kijken naar het geslacht maar een jongen lijkt me wel leuk hoor!