Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dat zeker Grace! :D

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja idd temp omhoog maar voor hoelang?
    Succes in de tuin haha!

Grace fijn dat het beter gaat!

dames ik duim me suf! hopelijk volgen we idd snel!

Evelien hihi die digi zijn altijd leuk!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Vind het wel spannend hoor.. Ben zo bang dat ie ineens zegt "niet zwanger" en dat spookt steeds door mn hoofd... Pff

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Hopelijk blijft je temp zo mooi stijgen. Ik duim

@evelien. Die zegt zwanger hoor. Die testen die je hebt gedaan zijn duidelijk en minder gevoelig dan bv kv 2 voor 5. En bij mij was het een echt tuurstreepje en de cb gaf zwanger 1-2 aan. Komt goed. Niet veel drinken en plas ophouden. :D

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Die ik heb gedaan was de uiterst gevoelige midstream van z&k.. Is ie dan niet uiterst gevoelig? :) Vanaf half 3 / 3 uur ga ik niks meer drinken en dan om half 6 testen met de digi!

6. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lyanna jaa gaat goed hoor en met jou?
    evelien haha ja idd, maar die zegt echt wel zwanger hoor!:D

x

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    De zgn xtra gevoelige zijn minder gevoelig dan de kv. :D. Mooie verkooptruc.

8. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    wanneer ga je testje wagen? succes iig !!

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Whahah lekker dan! Helaas kom ik vanmiddag niet langs de kv.. Kom alleen langs een etos dus haal alleen die digi.. Is wel genoeg lijkt me toch? :D

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ja joh, woorden zijn toch leuker dan streepjes uiteindelijk hahaha.

So, ben gesloopt joh. Maar het hele ding ook dus dat scheelt weer. En HEEEEEETTTTT!!!! In de volle zon stenen en extreem veel kilo's zand staan te verslepen. Nu dus officieel echt verbrand en was nog wel ingesmeerd. Nu effe lekker binnen dus want te veel van deze zon kan echt niet goed zijn.
    Morgen weer verder met een groter gat maken zodat we de afmetingen voor het gras hebben.

Is het al half 6?????? Tijd voor digi!!

Oeh en natuurlijk ben ik ook heel gelukkig met jullie allemaal!!!!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    One, hier gaat het op zich goed.

Oudste is gelukkig weer beter, met de kleine hebben we na 7,5 mnd ziek zijn en nog veel meer dingen hopelijk nu eindelijk een beetje rust en genieten.
    Manlief is nu weer volop aan het werk op het land, dus veel alleen met de kids (7.00-22.00 werkt manlief regelmatig).
    Met mij gaat het op zich aardig, ben aan het lijnen, nu 7,3 kg kwijt en loop al vanaf half februari voor mijn nek bij de fysio. Dachten we met 1-3 behandelingen klaar te zijn, vorige week woensdag pijn aan de andere kant (dacht aan verkeerd slapen en volgende dag wel over) en zo het nu lijkt kunnen we nu met andere kant van voren af aan beginnen.

Verder gaat het hier lekker en zoals je zal vast wel eens wat foto's van de jongens op FB voorbij zien komen.

Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar jongste, die doet mee met baby van de maand verkiezing (J.ivano) is ons manneke.

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik ga denk ik over 2 dagen testen... maar de testdrang is nu wel erg aanwezig.. gelukkig weet ik dat ik vorige keer pas op 11dpo positief testte... dus geduld.. en eigenlijk doe ik het zodat ik weet waar ik aan teo ben...denk namelijk niet dat ie positief zal zijn...

Zo dat is idd wel zwaar en warm esther..:)

Jennifer wanneer ga jij testen?

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Esther, lekker in de tuin bezig geweest toch! Ja het is ook best benauwd he? :( Geeft wel voldoening al dat werk denk ik :D Haha ja woorden zijn altijd leuker dan streepjes! Geeft wat meer bevestiging denk ik :)

@ Yuna, dus je gaat woensdag testen? Spannend! :D

@ Lyanna, ik heb het destijds denk ik niet helemaal gevolgd, maar jeetje wat is dit rot zeg! Gelukkig gaat het nu weer iets beter en kunnen jullie genieten. Sterkte met je nek! *knuff*

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Er vroeg me iemand wanneer in ging testen normaal morgen als mijn temp nog hoog is anders niet want denk zelfs dat ik mijn ei op dag 19 of 20 heb gehad en dan ben ik vandaag 9 of 10 DPO

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik weet zeker dat de IUI te vroeg is geweest

16. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik vroeg dat ;)
    wel ik duim dat het raak mag zijn !!!! knuffel !

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Evelien, je hebt het ook niet allemaal kunnen volgen hoor.
    Maar even kort, de jongste (nu dus bijna 8 mnd) heeft erge reflux met medicatie, dachten aan craniosynostose (met 3 mnd al fontanellen gesloten), maar gelukkig geen schedeloperatie, verder vanaf januari continue verkouden/ziek/hoesten waardoor hij in januari 3 dgn zkh heeft gelegen ivm niet drinken, 3 wkn geleden zo erg dat longetjes vol zaten en weer antibioticakuur en met Pasen had hij zichzelf in oogje gekrabt en dus beschadiging waardoor we een week zalf hebben moeten doen in oogje. Dus hoop dat het hier nu een keertje bij blijft.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ahhhww wat zielig allemaal voor jullie kleine mannetje en natuurlijk ook voor jullie! Hoop ook zeker voor je dat het hierbij blijft :( Sterkte meissie!

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx Evelien, maar verder is het zo'n vrolijk manneke en blijft over het algemeen maar lachen.
    Toen met zkh opname ook, iedereen zei eerst: Ach......hij is zo alert nog en wachten nog maar even af. Maar ondertussen was hij al 200 gr afgevallen, maar komt gewoon omdat hij altijd lacht. :) Das wel genieten hoor!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Awww wat super! Zo hoort het, lachen maakt het leven fijn!

Share This Page