esther je bent niet z allees in het topic van vage testen ziet er nog iemand een streepje hoop zo dat ik me niet vergis this echt nog heel licht vriendlief zag ook wat maar was er niet zeker van
Ben alleen beetje bang over de vele rare verhalen van de kv de laatste tijd....oooohhh laat dit een echt streepje zijn!!!!
@evelien. Yeahhhhh. Zie je wel. . Gefeliciteerd. Super fijn voor je. @yuna. Ik heb vandaag al getest. Omo wit. jij woensdag. Ik duim voor je. @tinkerbell. Ik zie niks meis. Hopelijk morgen of overmorgen een duidelijke streep
Evelien, wat mooi hè? Woorden zwanger zien staan. Gefeliciteerd meid! Ennuh, was vrijdag nog in Almere. Fles van onze kleine man staat er nog. Tinkerbel, lijk wel wat te zien. Spannend, duim op een duidelijkere test woensdag.
Dank jullie wel lieverds!! Ben zo blij! Het woordje zwanger, dat wilde ik inderdaad zien Knuffff!! En jullie volgen heel snel dat weet ik zeker!
evelien jeeejjj!!!!!!! mooie test meid! tinkerbel, ik zie wel iets, maar je hebt ook pregnyl gespoten toch? ben heel erg benieuwd spannend ik duim! x
Evelien, Yeeeeeej er staat ZWANGER!!!! Gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu! Tinkerbell, weet niet echt of ik nu een streepje zie, of wil zien Denk woensdag gewoon nog een testje met ochtend urine!
Tinkerbel, hoeveel IE pregnyl heb je gehad? Ik had 10 dagen na 5000 IE een omowitte test, 2 dagen later IUI en 12 dagen na IUI had ik positieve test. Was echt superlicht nog, maar stond er wel.
Dank jullie wel One en Julia! Besef het nog steeds niet.. Ga wel proberen te genieten haha. Tinkerbell, misschien inderdaad wat julia zegt even woensdag nog een keer testen maar dan met ochtendurine?
dan is dit geen indroger hahaha pff nu nog wachten tot woensdag dat wordt een hel evelien voel je nog steeds niets buiten de steekjes?
Jaa spannend meis! Uhm nee voel wel dat drukkende in mijn onderbuik en aan de zijkanten wat steekjes, voor de rest 0,0! Echt geen noemenswaardige dingen..