Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien *SMAK*!!!!!
    En wat een heerlijke reactie van je MAN (hahahaha)
    Gewoon die banner maken hoor, lekker de wereld (nou ja, het forum) laten zien dat je zwanger bent meis!!

Ik heb wel een pendel staan voor mei, maar ja heb al zoveel pendels gehad dus dat zie ik meer als luchtige toevoeging. Uiteindelijk bepaald moeder natuur natuurlijk.

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Haha ik ga op het werk even kijken voor een mooie banner. Via mn tel is dat vrij lastig :D Je hebt gelijk, moeder natuur bepaald, maar ik duim toch heeel hard hoor!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat weet ik toch. Kom straks kijken naar je mooie banner.

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Esther shame on me!!!! Jij doet ook lekker mee met positief testen in mei!!!!!

@ego ik had temp stijging verwacht maar is nog niet zo... Straks nog eens ovulatie testje doen...

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nou... morgen mijn temp weer 36,3?? ;)

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen dames! ;)
    Ga nu naar mijn werk, iedereen een fijne dag!

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Haha Lappie wat schommel je lekker! :p Duim voor gauw een mooi ei voor je! Werkse!

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames dank je dat jullie aan me denken gisteren avond had ik buikpijn net of ik ongi moest worden maar het heeft niet doorgezet vandaag weer weg werd wel mottig wakker is nu ook weer weg. Heb toch weer een test gedaan en die lijkt precies een ietsiemienie donkerder linkse is van gisteren en rechtse van vandaag

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie je temp gaat nogal tekeer :D

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    pfff op de foto ziet ge het helemaal niet :(

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Wat een live reactie van je hubbie.

@esther. Worden wij nou zomaar vergeten hier. Het is toch wat. Hihi. Maar wij komen hopelijk ook snel aan de beurt

@lappie. Zo dat schommelt behoorlijk zeg.

@tinkerbell. Ik zie niks meis. Maar blijf voor je duimen

Hier net getest. Omowit natuurlijk. Kutzooi baal er zo van. Waarom moet het weer zo lang duren. Ppffff. Ben dr klaar mee:(:(

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Mooie banner meis.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ik zie niks op je foto meis.. Als jij wel wat ziet thuis, dan duim ik voor je :D

Jennifer, dankjewel :) Ahhh nee zo jammer! Maaarr je temp is nog mooi hoor dus misschien langzaam hcg aanmaak, ik duim voor je!

14. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @jennifer, zo balen meid... maar het kan gewoonweg nog te vroeg zijn! ik duim nog even voort !
    @tinkerbell, sorry meid op deze foto zie ik dan weer niets, maar kan aan de foto liggen... wens je veel geduld toe en duim dat je binnen paar dagen knaltest hebt!
    @evelien, vat je het al een beetje :D
    @lappie, je temperatuur speelt spelletjes met je? hier ook vrees ik?!

@ego

ok meiden ik snap mijn temperatuur ook niet goed meer!!! Ik heb sinds donderdag een gezwollen (open) baarmoedermond en vorige cyclus was dit ook zo voor 4 dagen, na dag 4 had ik dus terug harde en gesloten baarmoedermond dus was eisprong geweest

nu had ik gerekend vanaf donderdag, dus dan zou maandag mijn eisprong zijn... en had ik gisteren dus verwacht dat vandaag mijn temperatuur de hoogte in zou gaan (volgen jullie nog ;) )

clou van het verhaal... helaas geen temperatuur stijging deze ochtend!!! maar baarmoedermond is wel gesloten en hard?! kan het zijn dat eisprong nog maar pas 's nachts is geweest en dat het 'te vroeg' is voor temp stijging?
    ik moet deze cyclus altijd om 4u30 temperaturen, want ml staat dan op en dan word ik gewekt door zijn wekker (gelukkig kan ik dan nog 3 uurtjes doorslapen :) ) ... dus om een lang verhaal kort te maken, kan het zijn dat ik eisprong heb gehad (deze nacht) en dat mijn temperatuur pas volgende ochtend gaat stijgen?

(sorry voor het lange verhaal maar zit er een beetje mee...)

15. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    haha de grappigste mensen zijn diegene dat niet eens doorhebben dat ze grappig zijn ;) :D

en ja hoor gisteren lekker geklust!!! misschien vandaag nog maar eens... dat zien we vanavond wel weer :D

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvm: kijk eens naar mijn kaartje? Ik heb pas op 3 dpo een tempstijging.. Als je ei in de avond of nacht springt dan zie je vaak niet gelijk die tempstijging.. Had ik dus ook niet, dus ik dacht "hmm toch geen eisprong gehad?". Toch wel, want de eipijn ging die ochtend weg dus het kon niet anders.. Misschien nog even tot morgen wachten en kijken wat je temp dan doet? Ennehh nee ik vat het nog steeds niet! :$ Durf het ook eigenlijk niet te geloven, want stel dat het mis gaat... Pfff wil niet zo denken, maar kan het niet helpen!

17. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    helaas heb ik geen ovulatiepijn (of toch niet dat ik besef)... jammer maar daar kan ik dus niet op voort gaan :) maar ik ga er toch maar vanuit dat vannacht mijn eisprong geweest is (gezien baarmoedermond nu potdicht zit en heel hard is) dus duim duim duim voor mezelf dat morgen mijn temp stijgt of ik ga helemaal gek worden :D

het besef komt meestal pas met ofwel misselijkheid ofwel bij de eerste echo :) is heel normaal dat je nu twijfelt en angstig bent dat het misloopt maar ik duim voor je dat alles goed gaat en blijft gaan en dat je in januari een mooie baby op de wereld mag zetten (en volgens je pendels gaat het een jongen worden :) toppie!!!)

dikke knuffel meid ben zo blij voor je!

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvm: en ik duim ook voor jou dat je temp morgen stijgt! Even voor de zekerheid nog een ovutestje doen vandaag? Pff ja ben niet eens misselijk, voel helemaal niks raars aan mn lijf! Hoop dat dat gauw komt. Klinkt misschien gek, maar dat geeft me toch wat meer bevestiging. Vandaag ga ik even de vk bellen bij ons in de buurt voor mijn eerste echo, waarschijnlijk eind mei al :D

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien jah hope So ;) snap dat je zo denkt meis zou ik ook hebben!! T is zo onwerkelijk lijkt me en omdat je nog niks voelt en geen echo hebt gehad dan voel je je mss ook nog niet zo zwanger...gewoon ongelooflijk maar ohhh zo mooi meis!!!! Ik hoop op n plakbeebje voor jullie!!!

@tinkerbell ik zie helaas ook niks op die foto :( sorry wil heel graag n 2e streepje zien!!! Ik hoop dat je gauw n knaller zult hebben meis :D ik duim voor je ;)

@jennifer grrrr. Jah ken t gevoel!!! T maakt je zo onzeker hè daarom wou ik dat juist nu ook ff niet....geen temp geen test niks!!! Ook niet van te voren testen en moet zeggen t lukt me nog aardig hoor mja tot straks die nog eraan zit te komen :S mja gelukkig kijk ik ook express niet op m'n app dus weet niet meer precies wanner m'n NOD is!! Heb nu m'n ei ong dus zal wel 2 weken later worden!! Ik hoop toch dat je na je NOD positief gaat testen meis ;) duim,duim,duim :p

@mvm spannend ik denk ook wel dat t kan hoor! Ik had dat namelijk met vorige ronde met innesteling ook ik had op de nacht van za. Op zo. N heftige kramp en pas op ma. Was pas de tempdaling te zien!! Is natuurlijk geen eisprong maar wel n beetje t zelfde....mss heb je t vannacht gehad idd!! Ik hoop t voor je meis en zou zeggen klussen vanavond :D Hihi

Hier heel vaag, ik weet dat m'n ei eraan komt, maar sinds gister heel veel pijn aan m'n rechter eierstok!! Zelfs met t klussen deed t pijn, alsof t gewoon los hangt :S heel naar gevoel!! Maar goed daarna lekker gaan slapen maar heb echt veel pijn gehad en werd er vaak wakker van!! Nu neemt de pijn wel iets af...heb ik dan nu m'n ei gehad?! En zou t kunnen. Dat ik als ik n eisprong aan de linkerkant er minder last van heb dan aan de rechterkant?! Herkend een van jullie dit?! Vind t zo raar :eek: mja hier wordt om de dag geklust en maken t sowieso deze week ff af moet nog 3 daagjes klussen dan :p Hihi hopelijk werkt t!!! En ben benieuwd of ik t ga volhouden met niet testen pas na NOD want ik wordt altijd na 13lf ongi dus jah....als ik daar voorbij ben dan pas testen!!!!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier een beetje zenuwachtig, temp is nog steeds hoog en dat op 14dpo.....willen jullie is naar mn templijstje kijken?
    Normaal een LF van 15dgn en dan op 16dpo ongi, nog 2 dgn wachten.......durf ook niet meer te testen!
    Zo nu even alles bijlezen, er is zo gekletst....hihi!

Deel Deze Pagina