Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    even kijken of het lukt in gedeelte te reageren via mn tel.... mvj, fijn dat de clomid iig zijn werk doet. Hopelijk is de hsg niet meer nodig.. tinkelbel, ik duim met de andere meiden mee! jennifer, het klopt voor zover mijn bekend is idd dat klaarkomen ook de zaadjes de goede richting heen helpt. Bij voorkeur ook nadat je vriend al is gekomen. Door het samentrekken van je bm schijnen de zaadjes te worden geholpen. Dan heb je ook nog het ''randjesfietsen'', google maar eens ;) meiden thnx voor de ervaringen met pre seed, de volgende ronde ook eens proberen.. (irri als de enter op je tel niet werkt grr)

2. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    yuna, wat een verhaal meis.. Succes. mjv en esther, (niet verkeerd opvatten hoor, zeg het er even nadrukkelijk bij omdat getypte dingen nogal snel verkeerd overkomen..) jullie blijven positief. Natuurlijk proberen we dat allemaal.. Maar is het voor jullie niet makkelijker omdat je al een kindje hebt (en dus weet dat je ook zw kan worden en natuurlijk een zwangerschap kunt uitdragen.. Ofzo..) / is het anders dan voor het eerst 'proberen zwanger te worden', wat zijn de verschillen? vroeg ik me ineens af.. :) slaap lekker allemaal, en hopen op mooie tempen morgen!! :)

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier ga ik denk ik vandaag naar de volgende ronde temp weer serieus gezakt

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mientje Sop: Dat hoop ik ook meid. Maar ga er niet vanuit...
    Ik denk niet dat dat makkelijker is. We zijn allemaal al superlang bezig en dat is dan ook precies de reden dat we positief blijven. Elke keer die teleurstelling is niet leuk, maar het heeft geen zin om erin te blijven hangen. De wens blijft hetzelfde, of je nu al een kind hebt of niet.
    Ik weet nog heel goed dat ik er toen we bezig waren met J.oshua ook net zo in stond als ik er nu in sta.

@ Tinkerbell: balen meid dat je temp weer gezakt is.

Hier is mijn temp weer hetzelfde als de afgelopen 2 dagen, dus 36,9...
    Net cadeautje klaargemaakt voor de vriend van mijn beste vriendin, voor na mijn werk en dan straks kleine man even naar mijn ouders brengen.
    Manlief is al weg, die heeft vanaf nu cursus (heftruck rijden) en ikke straks werken op de lentetuin beurs. Ik wilde op de fiets gaan, maar dit mag dus niet van manlief... Het regent hier pijpestelen en ik ben van de week al ziek geweest en J.oshua is ook zwaar verkouden... Dus ik MOET de auto pakken van manlief...

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen op deze trieste grijze natte zaterdag

@mientje sop. Ik heb het gegoogled :D. En heb weer wat geleerd.
    Wat betreft het ongeduldiger zijn als je nog geen kindje hebt dat weet ik niet. Weet wel dat ik het persoonlijk soms best zwaar vind om positief te blijven.

@tinkerbell. Je temp heeft idd een vrije val gemaakt. Jammer meis. Ik duim dat het de volgende ronde wel lukt.

@evelien. Jouw tem ook gezakt meis. Jammer lieffie:(. Hopelijk dan een mooie test volgende maand.

@mvj. Wat een stabiele temp heb jij :). Hopelijk blijft ie daar of gaat ie verder omhoog.

@esther. Yeahhhhh een kruis lieffie. Nu op het wachtbankje bij mij en mvj. Gezellig meis. Ik duim voor je.

@ grace. Eindelijk helemaal bloed vrij? Hoop dat je een beetje kunt genieten nu.

Hier temp weer omhoog. We gaan het zien.

Fijne dag

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: Hahahaha, vind het echt super zoals jij met je borderline omgaat! Echt top! Ik ken ook iemand anders die borderline heeft... nou die laat haar leven wel leiden door die ziekte... (en dan druk ik me nog zacht uit).
    En? Vind je mijn kaartje nog steeds mooi?
    Ik vind die van jou wel super nu! Je kunt nu lekker naast Jennifer en mij gaan zitten. Een mooi kruissie in iedergeval :D.

(bovenstaand stukje had nog bij vorige reactie gemoeten hihihihihi)

@ Jennifer: Ja, ik sta er zelf ook van te kijken! Ik heb nog even naar mijn vorige kaartjes gekeken en ik zag dat als ik ongesteld word mijn temp 3 dagen voor NOD al iets naar beneden gaat. Ik zit nu nog 3 dagen voor NOD... Maargoed... we wachten af... Kan nog steeds alle kanten op, want op de dag van menstruatie zelf keldert hij altijd enorm naar beneden...
    Ik hoop dus inderdaad ook dat hij zo blijft.
    Jij maakt het ook wel spannend met je kaartje hoor! Hahahaha

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo dames wat is er een hoop gekletst en ook over niet leuke onderwerpen :(
    Knuffel voor jullie.

Tinkerbell, wat balen zeg.

Mvj, dat is wel lief. Schiet ook niet op als je weer ziek zou worden.
    Je maakt het inderdaad spannend zeg met je temp.

Jennifer, bij jou is het ook spannend.
    Ik heb geen bloed meer gespot hier. Gelukkig.

Ik denk dat er geen verschil in hoeft te zitten of je voor de eerste of tweede gaat. Je hebt in beide gevallen de wens ervoor en als het niet lukt ben je verdrietig.
    Wel heb ik ooit meegemaakt dat iemand tegen mij zij na mijn scheiding en de kinderwens die toen onvervuld was: 'ja maar voor mij is het erger, want ik wil een tweede en ik weet wat ik mis als ik die niet krijg. Jij niet en je hebt ook niemand waarmee je een kind kan krijgen.'
    Toen had ik wel zoiets van pardon! Als je dan al van erger wilt spreken vind ik mijn situatie toch beroerder. Maar zo denk ik van mijzelf uit niet....
    Helaas was dit iemand die vergat gewoon dat ze er al een had en dat vind ik dan wel heel kwalijk.

Esther, jeejj een kruis!

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace wat fijn meis. Blij blij blij voor jou.
    Wat een debiel mens zeg. Mijn schoonzus heeft er nu 2 en wil een derde en die zei vd week tegen mij dat ze nu na haar bbz en mk niet weet of ze nog wil omdat ze al twee gezonde kids heeft en dat ze juist begreep dat het voor iemand die nog geen kids heeft (ik dus) veel zwaarder moet zijn. Denk dat het echt heel erg verschilt pp hoe je het voelt en ervaart. Denk dat je nooit kan zeggen voor mij is het erger dan voor jou. E kan iemands wens en gevoel niet bepalen. Maar Jezus wat een botte en onaardige opmerking was dat. Mag hopen dat het geen goede vriendin was. Wat een egoïst zeg.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, nou he. Nee was geen vriendin. Gelukkig anders was dat ook niet meer geweest.
    Ik heb zoiets van als je iets wilt en dat lukt niet doet dat pijn of het nu de eerste is of de tweede of derde....
    En inderdaad het is maar net hoe je er zelf in staat.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja spannend he? Vorige maand vond ik het absoluut niet spannend, maar nu... Heel apart!
    Ja mijn mannetje is best lief hoor :D.
    Dat ga je niet menen! Wat een achterlijk mens zeg! Die vergeet gewoon even dat ze er al 1 heeft! Alsof ze er niet blij mee is! Ik beschouw J.oshua nog steeds als een wonder en wil gewoon heel graag een brusje voor hem. En ik weet ook zeker dat hij dat helemaal geweldig gaat vinden.
    Wat super dat je geen bloed meer gespot hebt meid!
    Gelukkig maar dat die meid geen vriendin van je was. Sjonge jonge zeg wat een mens... Kan er nu nog boos om worden hahahaha...

@ Jennifer: ik ben het helemaal met je eens. Een gevoel is een gevoel en dat kan niemand anders voor jou voelen, dan alleen jijzelf!

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig en anders was de vriendschap daarna idd voorbij geweest. Kan er niet bij dat sommige mensen zo zijn. Bahhhh.

Hier regent het pijpenstelen M'n hond wil niet eens naar buiten. Hihi echt een vrouw he. Ik vind het niet erg. Ze heeft binnen 2 minuten geplast en gepoept en rende toen weer naar huis. :D

Mvj. Ik snap dat je man wil dat hoe met de auto gaat. Wel lief dat ie zo aan je denkt. Werkze.

Wij gaan straks ff naar de stad. Ry moet z'n rijbewijs verlengen (sinds eind dec al;)). Ff naar de mediamarkt en dan snel weer naar huis. Eind vd middag komen vrienden van ons dus dat is wel gezellig.

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: Hahahahaha, altijd handig zo'n hond die regen niet fijn vind. Hoef je ook niet zo lang uit te laten hihihihi.
    Ja, maar had graag op de fiets gewild, maar helaas. Nu gaat hij dus vanmiddag J.oshua bij mijn ouders ophalen met de bus van zijn werk, het campingbedje ophalen dan gaat hij vast door naar mijn beste vriendin en haar jarige job.
    Ooooooooooh... je mannetje is dus boefje hahahaha. Mediamarkt is altijd leuk :D. Veel plezier vandaag meid. Ook met jullie vrienden!
    En dankje. Het werken zal wel lukken. Hoe kan het ook anders als je lekker gezellige collega's hebt :D.

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nou meiden, ik ben er vandoor! Tot morgen!
    Niet teveel kletsen he?

<3

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes &#4326;
    Mvj, ik snap dat je er rekening mee houdt dat de hsg wel moet hoor, kan het niet tegenvallen.

Spannend je temp! duim duim duim!

Thnx voor de uitleg. Vroeg het me af, en aangezien ik er niet over kan oordelen omdat ik nog geen kindje heb, denk gooi het even in de groep..

En absoluut, positief blijven moet je wel anders ben je binnen de kortste keren een wrak en zit je in een neerwaartse spiraal waar je niet meer uitkomt. Maar toch, hoe erg je je best ook doet, je ontkomt er niet aan dat je soms even een flinke dip heb. Het lijkt zo eindeloos he..
    Daar herken ik jou reactie dan ook weer heel erg in jennifer, het valt niet mee.

Grace, tjee zeg.. Zulke dingen zeg je gewoon niet! Mja, mensen oordelen vaak toch alleen vanuit zichzelf. Beter hou je je mond als je er niets over weet. Je gaat toch niet een lijn trekken voor wie het erger is, vandaar mijn vraag ook aan de mama's onder ons. Was benieuwd of het anders is als je voor een tweede gaat.

Ik heb m'n temp ook weer ingevuld, alleen heb d'r nog zo weinig aan. Die wachtbank duurt ook altijd veel te lang! ;)

tinkelbel, balen meis. Dat de ongi dan ook maar snel doorbreekt ook, kun je deze ronde afsluiten en vol goede moed naar de volgende. *knuf*

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes,

mvj, veel plezier dit weekend en ja ik vind je kaartje nog steeds spannend!

Grace, wat een ongelooflijke &^%($% opmerking. Dit zijn dus de onwetende mensen die mij dus wel absoluut pissig kunnen krijgen.

Tinkerbell, ben je al ongi dan? Of heb ik dat gemist?

Mientje, dit zijn van die vragen die wel een beetje wringen bij mij, maar gelukkig begrijp ik je goede bedoelingen.
    En tuurlijk heb ik hier het meest geweldige zoontje rondlopen en dat maakt ook veel goed. Maar als die kleine me dan aankijkt en vraagt om een zusje/broertje terwijl ik weet dat het letterlijk aan MIJN lichaam ligt dat het niet lukt......dat doet pijn.....
    Ik stond er bij hem misschien iets anders in omdat ik nog niet zoveel wist als dat ik nu doe. Alleen het feit om te weten dat je lichaam het niet goed doet werkt niet echt mee. Ik KIES ervoor om positief te blijven omdat ik anders de lol voor het klussen ook niet meer kan opbrengen en daar zou mijn relatie dan ook weer onder lijden, snap je? Maar elke maand als ik ongi wordt en er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een maand voorbij is breek ik een stukje verder af.
    Maar ik hou vol. Ja mijn lichaam kan zwanger worden, de vraag is wanneer? En dan ben je eindelijk weer zwanger na zoveel maanden en krijg je een bbz en mag je weer opnieuw beginnen.
    Dus het is een combinatie van dingen.
    De wens is van ons allemaal even groot, of het nu de 1e is of de 6e.

Maar goed, nu alleen nog maar goed nieuws he moppie!!!
    Ik duim me simpel voor jullie allemaal!
    Hier inderdaad kruis gekregen op cd 16, maar denk zelf toch echt qua kramp etc dat het cd 15 is geweest. Ach ja dagje meer wachten boeit ook niet.

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther, mooi verwoord.
    Dat dayje maakt dan ook jiet uit nee. Ik duim voor je moppie dat deze ronde na je hsg jou ronde is.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel lieffie *smak*

18. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Meiden ik breek hier (weer) even in. Ik had gisteren een grote dip in m'n temp, zou dat nog een innesteling kunnen zijn? Heb wel 2 dagen krampen gehad.
    Hier iedereen ook veel sterkte en succes met zwanger worden, zwangere dames gefeliciteerd!

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    lieve dames,

wat veel gekletst weer, maar ook over minder leuke dingen. hele dikke knuffel voor jullie allemaal..

grace, wat zijn sommige mensen vreselijk respectloos, ongelofelijk.

@IS88, je hebt ook een aantal witte rondjes, heb je veel op verschillende tijden getempt?

hier vanmorgen wezen bloemschikken met mam, een workshop, echt geweldig. weer helemaal geinspireerd. :D en heb gister een borduursetje gekocht, eens kijken of ik mezelf een leuke hobby aan kan bieden ;)

20. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Niet hele grote afwijkingen, keer om 06:30 terwijl ik normaal om 07:15 temp en bv 08:00 's ochtends ipv 07:15. Heb dat eigenlijk elke maand en dat zorgt nooit echt voor uitschieters.

Deel Deze Pagina