Hey meiden meld me hier. Schaam schaam na mijn afwezigheid. Evelien. Wat zie ik nou zwanger whoehoe yeah gefeliciteerd meid. Sorry heb niet alles bijgelezen. Moet ik nog even gaan doen.
mvj ooohhh ja dat erken ik. Ga ik mijn zoontje ophalen, krijg je te horen hoe geweldig de dag is geweest en vervolgens veranderd hij in een klein draakje als hij weer thuis is......ik hou het er maar op dta hij dan gewoon moe is van de drukke dag. Maar leuk is anders, wel heel herkenbaar. Margha, alles goed meis? Julia, geheel begrijpelijk hoor, hoop dat je temp mooi is morgenvroeg.
Mag eigenlijk niet klagen soms misselijk maar wel vaak hoofdpijn. Maar goed neem het allemaal voor lief. Hoe gaat het met jou esther?
Ik hobbel gewoon verder, gaat altijd een stuk beter met mij zodra de zon begint te schijnen. Dus dat komt allemaal wel goed. Genieten van de dingen die ik heb en misschien nog ga krijgen..... Tinkerbell, slaap lekker meis. Hier ga ik ook eens crashen. Morgen weer om 6 uur opstaan, bleh.....truste liefies!!!
@ Julia, dat is niet stom! Ik duim me ook rot voor je temp van morgen! @ Mvj, ik hou ook niet van rustige dagen hoor, vind ik zo zonde! Heerlijk zo'n drukke dag die snel voorbij gaat @ Margha: heyyyy je bent terug! Jaaa eergister positief getest en gister de digi Gaat goed met jou lees ik! Super meissie @ Tinkerbell, ik duim zooo hard voor je meis, meer dan mn duimen aankunnen! Ik ga je temp morgenochtend hopelijk helemaal bewonderen
Hee meiden, Even een kort bericht uit Spanje: evelien gefeliciteerd !!!! Super om te lezen, zag t in je banner staan. Verder zitten we hier met een dubbelgevoel... Gister te horen gekregen dat m'n schoonmoeder kwaadaardige darmkanker heeft. Morgen heeft ze een scan en dan krijgen we volgende week dinsdag te horen of t eventueel is uitgezaaid en wat het behandelplan is... :'( Voorderest is t hier prachtig weer . Ik duim door voor de rest van de dames! Knuf
Yuna, bah niet leuk meis, maar je bent nog vroeg! Duim voor je! Morgen ook vroeg op, dus rond 6u eruit! Nog 3dgn en dan heerlijk vakantie! Thnx voor jullie lieve reacties, we gaan het zien morgen!
@ Margha: welkom terug meid! Je hoeft je niet te schamen... (ze het meisje dat gisteren ook uitgebreid excuses maakte)... Vervelend van je hoofdpijn en misselijkheid. Hopelijk ben je daar snel vanaf. @ Esther: ja idd, en zoooooooo vermoeiend ook... Ik zeg altijd: het is kind eigen om dan meteen mama (of papa) weer te gaan uitproberen... Ik hoop dat het goed blijft gaan de komende dagen dan... want het word weer slechter weer :s... @ Tinkerbell: slaap lekker meid! @ Evelien: dat niet alleen... maar het is ook veel minder vermoeiend dan als het zo rustig is... Geef mij maar wat te doen (was nu gewoon aan het zoeken en op een gegeven moment waren mijn opties gewoon op...) Enneuh: mooie banner wijffie! . Ben echt zo enorm blij voor jou! . Ik ga nu ook slapen... begin nu hoofdpijn te krijgen van vermoeiheid...
Helaas een tempdaling, was ook te mooi om waar te zijn. Word dus morgen ongi, echt jammer zeg! Nu snel aankleden, moet zo weg! Fijne dag allemaal!
Julia, balen meissie *knuff* Linn, dankjewel meid Voor jou minder goed nieuws, jeetje zeg.. Sterkte met alles! *knuff* Tinkerbell, mooie stijging weer! Spannend vandaag! Ik wacht (on)geduldig af tot 15.00u vanmiddag
Mvj, hihi dankjewel meis! Lief van je Yuna, jammer meis Maaarr misschien was je te vroeg! Ik duim door hoor!
Goedemorgen schatjes!!! Linn, jeetje meis wat een ruk nieuws, hoop dat er toch nog iets positiefs uit voort kan komen. Verder probeer toch nog wat te genieten daar. Sterkte.xxx Julia, dat was niet afgesproken he meis, vreselijk balen hoor. Yuna, nou......niet leuk.......snik.......snuffel........ik knuffel je even. Tinkerbell, maak me gek!! Weer omhoog, ook ik zit nu al in spanning te wachten tot het 15:00 is. Heb je zelf stiekem neit meer getest? mvj, ja dat weer dat is hier ook zo inderdaad. Ach ja dan maar spelen in e regen, word je ook moe van hahahahaha. Lekker geslapen meis? Voor de rest iedereen dikke knuffel Oeh Grace, dans rustig verder voor je, op naar de 18 weken!!
@linn wat een vreselijk nieuws! veel sterkte iig !!! @yuna wat jammer van je temp dip @tinkerbell spannend !!! ik duim voor je en hoop op goed nieuws om 15u @ego hier helaas geen temp stijging... snap er niets meer van nu ja gisteren avond om 20u heb ik weer ovulatie test gedaan en die was nog steeds positief !!!Ik verwacht mijn eitje nog echt wel deze week nog dus vanavond nog meer eens klussen, wil nu echt dit eitje niet mislopen nu ga ik snel douchen en strakjes werken... ik kom hier zo rond 15u wel eens piepen voor jouw nieuws Tinkerbell
Hoi dames ik heb wel weer getest hoor haha zie weer een streepje staan maar hetzelfde denk ik of ik maak traag hcg aan of het gaat weer mis weet niet of jullie wat gaan zien
Tinkerbell, ik zie het wel, maar soms lijkt die roze en soms helaas wit. Maar dat kan natuurlijk ook door het beeldscherm komen natuurlijk. Ik duim voor geweldig nieuws straks.
Esther, dikke knuffel terug! Mvm, vanavond nog maar eens klussen en dan hoop ik toch wel echt op die tempstijging morgen hoor! Tinkerbell, ben weer op het werk en zie achter mn beeldscherm niks op je foto.. En anders is ie heeel vaag denk ik? Nog 7,5 uur en je weet meer