Vind het zo spannend voor jullie dames! Jennifer is die van jou kv2v5 of testpoint? Misschien voor de zekerheid even een ander merk testje halen?
Jennifer ik heb een beetje hetzelfde als bij Tinkerbell. Dan lijk ik iets te zien en dan niet. Ik duim voor je lieverd.
Wat spannend meiden!!!! Tinkerbell en Jennifer, ik zie bij jullie allebei een HEEL vaag streepje. Ik duim me suf voor jullie. Linn, heel veel sterkte met alles!!! Hier: klusperiode is aangebroken. Waarschijnlijk zondag a.s. mijn eisprong.
Hihi. Het is spannend hier. Irritant dat ik het niet goed op de foto krijg. Heb er nog een gemaakt maar weet niet of die veel beter is.
Jennifer en tinkerbel ik denk dat ik bij jullie allebei een heel licht streepje zie. Jennifer jou kaartje is ook prachtig qua temp. Spannend.
@lappie veel klusplezier @jennifer ga je morgen weer testen?! Ik zie n weer heel licht op deze foto!! Mja met je blote oog zie je t gewoon veel beter jah
Leuk he Jennifer Het is ook gewoon heel spannend allemaal. Ga je vandaag nog een ander merk test kopen of ga je morgen gewoon weer testen? Ik hoorde iemand ook al laatst zeggen dat die kv's niet zo goed meer zijn tegenwoordig..
@evelien. Ik ga morgen nog een kv doen. Heb gisteren ook kv gedaan en die was wit witter witst. Heb er net een drup water bij gedaan bij die van vanmorgen en he streepje blijft staan. Heb ook nog een kv gedaan net en die is hetzelfde als die van vanochtend. Hopelijk morgen een duidelijkere streep. Was vanochtend ook misselijk. Ik hoooooop het zoooo.
@ Jennifer: spannend Helemaal nu je er een druppel water bij hebt gedaan en het streepje blijft staan. Ik duim voor morgen meis!
Tinkerbel sorry heb me twijfels bij jou testjes,en wil graag eerlijk zijn... te vaak gezien/meegemaakt hier, en negatief....maar zal voor je duimen, gun t je zo! Jennifer spannend! ik zie hem! xx
sorry dames voor het wachten maar we zullen nog even moeten wachten ik had gebeld en daar zeiden ze dat ze de resultaten niet mocht doorgeven alleen de gyn dus ze ging het met de gyn overleggen en dan gaan ze me terug bellen helaas maar ze vroeg me wel of dit de eerste meeting was
Ik ook niet Yuna, maar vind bij beide dat de temps nog wel heeel mooi zijn dus vandaar dat ik zo positief ben! Zou toch wat zijn, allebei trage HCG-aanmakers
Ahhh jammer Tinkerbell, dan moet jij (en wij ook!) nog langer wachten Wel spannend hoor. Waarom vroeg ze of het je eerste meeting was?