Jeetje mina wat een triller hier!!!! Tinkerbell, wat vervelend, ik duim verder Jennifer, ik weet ook niet zeker of ik iets zie. Ook voor jou duim ik natuurlijk verder.
@tinkerbell nou wel vreemd hoor :S en stom dat ze je nog weer langer in spanning laten wachten zeg!!! Maar hopelijk wordt t wachten idd beloond spannend!! Ik blijf kijken hier meis Trouwens ik dronk net n kopje Turkse koffie en die kunnen mensen dan lezen als je eruit gedronken hebt!! Dus ik heb foto's ervan gemaakt en op Facebook gezet en kreeg meteen bericht!!! Ze zag een baby Hihi en een gesprek en een groepsetentje binnenkort....ik zo zie je ook wanneer baby?! Ze zei nee maar kan zijn dat iemand binnenkort inverwachting is of al is of dat ik t ben?! En dat etentje klopt heb eind van de maand een personeelsetentje!! Maar kan natuurlijk ook de babyshower van mijn vriendin zijn natuurlijk was gewoon ff nieuwsgierig haha....tja afwachten hè!!!
@evelien hoop ik ook!!! Toen ze gelijk zei ik zie n baby dacht meteen...yess haha en ook 6pendels op mei dus jah?! Mar goed ik ga er niet vanuit hoor anders zo'n teleurstelling weer!! Maar wel leuk dat ze dat meteen zei @tinkerbell poehhh duurt lang!! Je zult wel gek worden :S hoop dat ze zo bellen meis!!!
@rabia. Ik zat met een glimlach mee te lezen op fb. Moest zo lachen over dat baby zien. wel heeeeel toevallig. @tinkerbell. Arme jij. Duurt wel heel lang nu. Ik zou gek worden.
So, nog steeds geen nieuws van Tinkerbell, of eigenlijk van haar gyn??? Had ik niet volgehouden hoor......zeker niet als de dag erna een feestdag is......
Vriendlief heeft om 13.00 nog eens gebeld maar kreeg hetzelfde antwoord als we om 18.00 nog niks hebben gehoord belt vriendlief. weer ik wordt hier helemaal gek en zit op mijn werk
Meis ik zou toch echt niet tot op het randje wachten. Voor hetzelfde geldt sluiten ze net iets eerder en dan weet je nog niks. Vind het wel een beetje een slechte zaak hoor, waarom maken ze dan afspraken?
@jennifer haha jah!!! Die Turkse mensen. Kunnen dat vaak wel lezen naar heeft nog nooit iemand gedaanten was bij een tante en dronk daar Turkse koffie ik dacht weet je wat ik maak er een foto van en zet t op Facebook dan is er vast wel iemand die t kan lezen voor me haha... @grace Jahh hope So!!! @tinkerbell Pff jah waarom zegen ze dan dat je eerder mag bellen, dan bel je en wordt er vervolgens gezegd dat zij jou bellen, ze snappen toch ook wel dat je in de zenuwen zit!! Ik zou ook niet tot einde wachten straks idd al dicht en weet je nog niks :S echt stom hoor!! Ik zou helemaal zenuwachtig hiervan worden zeg!!