Eerste kindje.. Week of 10-11.... Iig al voordat ik het bekend maakte...(stiekem) Bij tweede kon dag na testen mn broek al niet meer dicht... Bij nummer drie en zeker bij vier juist lang mn eigen broeken gedragen.... Gewoon doen als je eigen broeken met stiekje in knoopsgat niet meer lekker zitten...
Yeahhhh tinkerbell. Wat super fijn. Gefeliciteerd. Wanneer gaat de gyn je bellen? Fijn dat ze het toch een beetje heeft verklapt. Super blij voor je.
Margha, bij zoontje rond de 8 weken. Had echt al heel vroeg last van mijn darmen. Heb het nog lang uitgesteld eigenlijk. Bij 2e zwangerschap al met 6 weken en dus helaas maar een weekje mogen dragen maar ok. Inderdaad gewoon doen. Of anders een jurkje ofzo, gaat goed met deze temperatuur.
Ik heb namelijk pas inkopen gedaan Maar toen zei een collega van mijn man dat zijn vrouw pas met 20 weken ging kijken voor positiekleding en die was zwanger van een tweeling. Ik denk nou ben ik dan een raar geval? Ik pas nu nog 1 gewone broek en die zit lekker mijn andere broek was al kapot en weer een andere kan nog wel dicht maar zit echt te strak.
kan ik hier eindelijk uitgebreid komen reageren!!! mannekes lief wat is er hier veel geschreven ik onthoud even het allerbelangrijkste : tinkerbelllll fantastisch gefeliciteerd !!!!!! geniet ervan !!!! sorry dames de rest ben ik alweer vergeten... hoe kan het ook anders met jullie getater @ego mijn ovulatie test van vandaag was negatief, en naar mijn man zijn mening was test van gisteren meer positief dan die van eergisteren... dus eitje moet nog springen (komende dagen) groetjes en fijne avond iedereen!
mvm dan vanavond nog eens lekker aan de bak, veel plezier. En je hebt niet heel veel gemist, het meeste ging over onze lieve Tinkerbell hihihi Zeg hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je gewoon verrekt van de honger (dus zonder zwangerschap). Mens eet me simpel vandaag. Normaal als ontbijt met moeite 1 boterham, vandaag 3!! Lunch nog 3 en net debiel groot bord macaroni.......en weeeeeeeeeer honger nu.......niet normaal meer. En dan ook echt zo'n vreselijk leeg gevoel hebben alsof je de hele dag niks gehad hebt.....bleh.....dalijk als zoontje in bed ligt maar weer wat eten want dit is ook niks.
Uiteraard! Vaak genoeg gehad Vind het altijd zo'n naar gevoel, alsof je lichaam en geest ff niet samenwerken pff..
Gefeliciteerd tinkerbell!!! wat was je HCG dan??? ach ik heb niet z'n mzzl dat ik opeens nog een positieve test zal krijgen die vandaag was ook negatief.. dus weet echt zeker dat ik de volgende ronde in ga... hoop dat de andere mij niet volgen!
jaja goed aan de klus straks hoor en ja Tinkerbell haar wachttijd heeft heel wat geschrijf opgeleverd hihi! Ik heb ook wel zo'n vreet momenten... de ene dag wat meer dan de andere, ik probeer wel de momenten met zoetigheid te minderen want straks lijk ik al zwanger zonder baby in de buik
Het zijn niet zozeer vreet kicks, maar heb echt gewoon echt extreem vreselijke honger. Echt zo'n onbehaaglijk gevoel in je buik alsof je al 4 uur geleden iets had moeten eten eigenlijk.....bleh.....nou ja gaat ook wel weer over. Heb nog een bak druiven staan dus die moeten er aan geloven zo meteen hahaha
Toch maar goed dat je zo hebt aangedrongen dan anders had je nu kunnen wachten tot vrijdag. Vind het evengoed zwaar schandalig van ze hoor. Zou ik wel iets over zeggen vrijdag. Tuurlijk heeft ze meer te doen op een dag, maar dit is toch ook niet niks lijkt me zo.
@esther. Eet smakelijk. @tinkerbell. Ik vind het onbeschoft belachelijk enz enz. Zou er zeker wat van zeggen. Gelukkig heb je een hint gekregen maar toch. Schandalig dit.
Margha, ik draag het sinds twee weken. En dan met name alleen de broeken nog. Mijn eigen broeken kunnen nog wel, maar het zit gewoon niet lekker. Shirtjes en jurkjes pas ik nog normaal.
Esther, het is even geleden , maar ik weet wel wat je bedoelt. Een onstopbare honger waar je gewoonweg niet aan kan voldoen. Irritant.
Ja dit dus precies.......zit inmiddels nog steeds te eten, wel braaf aan de droge crackers om de schade wat te beperken, maar toch. Neem straks maar een pakje mee naar boven want dit gaat nog wat worden zeg.....En braaf kopje thee erbij om die droge zooi door te kunnen slikken whahahahaha
@ Linn: he bah meid, wat een rotnieuws van je schoonmoeder zeg...Sterkte. Dikke knuffel lieffie. @ Julia: balen van je tempdaling meid! Knuff. @ Evelien: ik ben heel lief, weet je toch? Whahahaha, verbaal afgeranseld... wat zeg je dat toch weer lief . Maar ben het met je eens! @ Esther: hahaha ja das waar. Ja hoor heb goed geslapen en vanmiddag ook nog een uurtje kunnen pakken. Jij ook dikke knuffel meid. Vervelend dat je zo'n honger hebt. Ik heb daar eigenlijk geen last van, maar ik ben dan ook niet bepaald een goede graatmeter met mijn maagverkleining . Ach scheelt... druiven zijn gezond . @ Mamavanmenno: dat eitje van jou moet nu toch echt gaan springen hoor... Veel klusplezier in iedergeval nog . @ Tinkerbell: ik zie écht helemaal niets... maar wat ik al zei... ik ben geen goede tuurder... En jij mocht om 11.00 uur al terugbellen, scheelt toch een hele hoop uurtjes wachten... *verder leest* Bij de negatief lijk ik op 8/5 wel wat te zien. Gewoon zo zie ik niets... Ik vind het een zeer slechte zaak dat ze je zo lang (hebben) laten wachten op antwoord... Ik snap hem nu ook nog even niet geloof ik... Ah, nu wel... GEFELICITEERD!!! Weet je al wanneer de gyn je gaat bellen dan? @ Jennifer: jij maakt het ook al spannend! Ik had ook ongigevoel steeds en temp die hoog bleef... Ik duim heeeeeeuuuuuuuuuul hard hoor! Oeh, een heel licht streepje... *snel verder leest* Ik weet het niet zeker, maar lijk wel wat te zien...(ben geen goede tuurder ) @ Lappie: veel klusplezier meid! @ Rabia: hahaha ja die foto's heb ik gezien op je FB (alleen de reacties niet gezien). Wat grappig dat dat zo naar voren kwam. @ Cerberus: ze staan toch écht ook op FB hoor . Heb ik jou ook op FB dan? Hahahahaha... (weet het ff niet meer, schaam). Hahahaha herkenbaar... dat zeg ik hier ook steeds tegen mezelf: "fase, fase, fase... " @ Margha: ik draag al vanaf week 8 positiekleding... Al zat mijn kleding vanaf week 6 al niet lekker meer, maar deed toen gewoon nog te grote broeken aan (die ik nog over had/heb van het afvallen). Ook omdat ik niet bij de doos kon en manlief steeds vergat die doos te pakken . Shirtjes draag ik verschillend... ene keer positie, andere keer gewoon shirtje... Kan het beiden nog aan... Denk dat ik binnenkort ook al wel mijn buikbanden om kan... @ Yuna: wat balen meid! Knuff. Hier doe ik vandaag de 12 weken dans . Whoehoe! Heb ook een mooie buikfoto al... Schrok er een beetje van als ik eerlijk ben hahahahaha... Deze is dus van vandaag...