MmvjHahaha en bedankt.... Hoveel januarimamas met 3 zonen en 1 dochter heb je op facebook dan?.... Mooi buik.... (Eerst blij dat je buik kwijt raakt en nu weer blij dat ie er weer zit... Gevuld is het ook leuker he.. ) Ga ff spieken op je fb...
@ Cerberus: whahahaha... sorry (schaam). Ik weet écht niet meer wie nou wie is... qua nicknames hahahahaha... Hahahaha ja idd, maar nu is het minder erg om een dikke buik te krijgen... zolang ik maar niet weer 33 kilo aankom... maar dat verwacht ik niet nu .
Ik was bij J.oshua 33 kilo aangekomen in de laatste 17 weken, maar dat kwam omdat mijn maagbandje toen helemaal open moest. Ik heb nu een maagverkleining (geen bandje meer)... Dus verwacht nu niet zoveel aan te komen... Het ging er bij mij ook bijna niet meer af toen...
Mvj weet niet wanneer de gyn gaat bellen maar ik zal ze voor zijn vrijdag want dan bel ik weer Dames vind het ook schandalig hoor ik vind dit niet kunnen ge moogt al gene stress hebben als je zwanger blijkt te zijn en dan laten ze u zo wachten
@tinkerbell idd belachelijk!!! Ze kunnen toch wel logisch nadenken dat je om dit soort nieuws niet kunt wachten en dat je al super zenuwachtig bent!!! Gewoon wat van zeggen en ga ze maar lekker stalken vrijdag gewoon blijven zeuren tot je je zin hebt meis!!! @mvj haha jah ik zag jouw foto ook al op Facebook mooi buikje hoor meis geniet er maar lekker van!!! Ben net terug van de bioscoop m'n zusje en ik zijn naar 'Olympus has fallen' gekeken!!! En als je een beetje van actie houdt is t echt n aanrader is al vanaf t begin spannend de hele film gewoon een en al spanning en sensatie!!! En natuurlijk een hele knappe acteur die de hoofdrol heeft ook niet verkeerd om daar de hele tijd naar te kijken Hihi maar zat naast m'n zusje zo'n jong stel wat gewoon heel irritant was, hele tijd gewoon hardop praten , dat meisje zat gewoon met t rietje van haar drinken te spelen en met der benen te wiebelen om gek van te worden!!! Gelukkig zijn we. 2e helft ergens anders gaan zitten!!! Net toen ik thuiskwam merkte ik ineens dat m'n borsten n beetje gevoelig worden Pfff nu al heb net m'n ei gehad!! Meestal zere borsten geen goed teken bij mij :S mja afwachten gewoon weer!!! Slaap lekker meiden!!!
mvj, wat ben je mooiiiii meissie met die heerlijke buik van je!! Dans even met je mee!! Tinkerbell, die banner staat je fantastisch Rabia, das irritatie nummer 1 in de bios inderdaad. Fijn dat je wel een leuke tijd hebt gehad. Ik heb elke maand pijn aan mijn borsten, soms zelfs de hele cyclus, maar hoop echt voor je dat het een goed teken is. PPPfffff kleine man bedacht dat het om 6:30 wel een mooie tijd was om op te staan......ik niet, maar dat boeide hem niet........ach ja we hobbelen weer verder voor vandaag. Hoe gaat het met de rest van de dames??
hoi dames, geen idee of ik in het goede topic zit aangezien ik weinig temp kaarten voorbij zie komen.. maar ik ga mn vraag toch maar stellen Ik hou deze maand voor het eerst een temp kaartje bij. Ik ben nog een beetje onzeker of ik wel een eisprong heb.. maar mijn temp lijkt er wel een beetje op. Hij geeft geen ovulatie-lijn.. mijn temp is al 2 of 3 dagen wat hoger dan ervoor, en had een mooie dip. om even te testen of ik wel een lijn kreeg te zien had ik even zelfde temp aankomende 3 dagen vooruit ingevuld (nu weer weg) maar ook toen geen streep.. iemadn een verklaring? zal het linkje er even onder zetten. Bedankt alvast dames!
Jennifer MELDPLICHT!!!!! mamajj, ziet er in ieder geval wel uit alsof je een eisprong hebt gehad meis.
goede morgen meiden @jennifer ik ben ook benieuwd! @all hier helaas weer geen temperatuur stijging en opgestaan met erge ongi pijn en steken in linker zij... ik weet het niet goed meer hopelijk heb ik morgen toch een stijging hoor?! ik ga hier vandaag niet meer komen spieken, ik ga zo naar het Boudewijnpark (in Brugge BE)... dolfijnen en zeehonden show met Menno, mijn stiefbroertje, mijn zus en haar dochtertje fijne dag iedereen
Meiden het streepje van gisteren was vals hoor. Temp is gezakt en net nog en test gedaan en deze is gewoon wit. Had denk ik net een foute te pakken gisteren. Blij met een dode mus dus. Op naar de volgende ronde. Kutzooi. Had toch een beetje hoop gekregen. Stomme kv testen. Net die van gisteren ook nog erbij gepakt en er staat echt een streepje. Nu sinds 14 maanden bezig. Snik
@mamajj. Lijkt of je een eisprong hebt gehad. Hij geeft pas aan het einde van je hele kaartje een streep waar je kan zien waar je eisprong was. Het klopt alleen niet altijd is mij opgevallen. Ff is echt stukken beter. En de kaartjes van ons staan in onze handtekeningen. @rabia. Irritant zeg. Gelukkig heb je toch een leuke avond gehad. @esther. Lekker vroeg wakker . Hihi. Ach de zon schijnt dat scheelt een beetje toch. @mvm. Irritant dat je niet weet hoe of wat. Veel plezier vandaag.
oh nee meid wat jammer!!! dat is echt wel k*t!!! Jammer dat het zo lang duurt lieve schat, hoop dat je de volgende ronde weer de moed bijeen kan rapen... ik duim ontzettend hard voor je!
mvm hele fijne dag meissie en hopelijk morgen duidelijkheid over je temp. Jennifer gvd zeg.......stomme testen ook. Echt ik verban ze hoor!! Hele dikke knuffel voor jou. En welke zon??? Regent hier gewoon dus buiten spelen zit er echt niet in. Kleine man zit steeds te zeuren dat hij naar de verjaardag van zijn nichtje wil (gister 1 geworden), maar dat is pas zaterdag en dat besef heeft hij nog niet.......dalijk maar een mooie tekening maken.
@mvm. Lief van je. @esther. Ik vind het echt bizar. Hoe kan er een streepje staan als er geen hcg is? Ik heb dit nog nooit gehad. Echt kut. Oooh regen bij jullie. Hier schijnt de zon heerlijk. Zal dan wel niet meer al te lang duren. Aaaaah die arme kleine man. Lekker veel afleiden dan maar.
Hoor de laatste maanden zoveel rare dingen over de kv testen.....echt zonde want ze waren vreselijk goed..... Hier inderdaad vanaf gister al regen en ziet er niet uit alsof het beter wordt. Kereltje heeft net besloten dat hij een k*t humeur heeft dus wordt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange dag..........