Ze zijn idd slecht geworden. Oooh das ook fijn. Hopelijk klaart zijn humeur op als het weer ook wat opklaart. Hier wordt het nu ook donker en gaat het zo denk ik ook regenen. En het is koudddddd. Brrrr. Ik wil zomer.
Dames heb net telefoon gehad van de gyn de hcg waarden waren veel te laag dus nu ook weer geen goede zwangerschap wat ik al dacht
Dit meen je niet....................................................en nu? Wat waren de waardes dan? En waarom zegt die assistente dat dan?????? Mijn god ik word hier echt spontaan misselijk van......
Waardes waren maar 15 en zou niet weten waarom de assitente dat heeft gezegd vind dit wel even moeilijk nu moet ik kijken wanneer wanneer ik begin te bloeden en dan moet ik weer een afspraak maken
Ben er echt even stil van...........dan zeg je zoiets toch niet? Tuurlijk heb je het moeilijk nu. Eerst helemaal vrolijk om vervolgens je droom te zien knallen. Meis een hele dikke knuffel voor jou. Zou willen dat ik meer voor je kon doen......
Hoi allemaal, Zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? Maak me namelijk een beetje zorgen. Vorige cyclus gaf FF aan dat ik op cd22 mijn eisprong had, mijn cyclus is 26dgn. Nu geeft FF aan dat mijn eisprong op cd9 is geweest. Best verwarrend. Overigens, rond cd 13,14,15 wel ovu-testen gedaan, nooit helemaal positief. Op cd14 het meest donkere streepje. Wat denken jullie? Bedankt!!!
Reb ik persoonlijk zou zeggen dat je ei op cd13 of 14 is geweest. FF zet ook een stippellijn, dus het kan dat dit nog verplaatst wordt. Als je temp morgen nog hoog is denk ik dat je je kruis op cd 13 of 14 gaat krijgen. Even afwachten dus tot morgenvroeg. Misschien moet je ook de ovu testen weg halen omdat je ze steeds als negatief invult. Werkt voor FF verwarrend, blijft een computerprogramma natuurlijk. En sommige meiden krijgen nooit een knaller bij ovu testen.
Neeee Tinkerbell!! Wat is dit kl*te zeg! Vandaar misschien ook dat je testjes zo licht waren? Snap heel goed dat je het nu moeilijk hebt.. Sterkte ermee meissie
@tinkerbell. Dat meen je niet. Wat een kut die assistente. Blij met niks gemaakt. Echt belachelijk. Misschien bedoelde ze met een afspraak maken een nieuwe voor iui maar dan nog vind ik het echt niet kunnen. Zou er zeker wat van zeggen meis. Zo zielig dit voor je. Dikke knufff
Tinkeberbell echt hartstikke k*t meid! denk dat dat de reden is waarom ze niks mogen zeggen... Jennifer ook balen en ja kv is niet meer zo goed als ze waren.. mvj mooi buikje al! hier kwam ik er vandaag achter dat mijn thermometer geen meting onthoud (je ziet standaard 36.5) en ik kan me herinneren dat ik op dag 15 dacht dat dat de temp was... volgens mij zit ik nu op dag 11 ipv 12 zou ook meer kloppen met de ovutest die pas in de avond van dag 14 positief was... dus ga het even veranderen
Tinkerbell, ik vroeg mij af.... hebben ze het bij jou wel eens over Utrogestan gehad??? Dat vind ik namelijk best een overweging in jouw situatie. Je hebt nu toch zo'n vier of vijf vmk gehad??
Yuna, dat zal inderdaad wel de reden zijn dat ze niks mogen zeggen, maar doe dat dan verdorie ook niet. Ik had nog liever 2 dagen in de stress gezeten dan dit....... En lekker dan met je meter, goed dat je erachter bent gekomen zeg. Reb, graag gedaan meis. Als er vragen zijn gewoon stellen. Er is hier vast wel iemand die het antwoord weet.