Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Super fijn meis dat je werkgever zo positief reageerde. Zo een goede werknemer laat je toch ook niet gaan. Zou heeeel stom zijn.

@esther. Balen dat de kleine man de hele dag niet in z'n hum was. Hopelijk vandaag een betere dag. Werkze.

@mvm. Gefeliciteerd met Menno. En een mooie temp stijging. Jouw dag kan niet meer stuk.

@evelien. Die krampen en ongi gevoel had ik in het begin ook. Volgens de gyn is dat heel normaal. Niet teveel zorgen maken. Komt helemaal goed met jou.

@tinkerbell. :( echt balen meis. Kunnen we elkaar de hand geven en samen naa de volgende ronde.

Hier temp gekelderd en mega buikpijn en pijn in m'n onderrug dus ongi begint vandaag. Straks m'n ouders naa Schiphol brengen die gaan lekker 3 weken naar Tenerife. En vanmiddag komt ook onze nieuwe kast. Kan ik eindelijk de dozen uitpakken

Fijne dag meiden.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    bedankt meid! idd mijn dag kan niet meer stuk... helaas kan ik niet hetzelfde voor jou zeggen :x
    dikke knuffel meid !!!

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm. Mijn dag kan bijna niet slechter:p. Pppff zit er een beetje doorheen maar komt wel weer goed. Ff de moed bijelkaar rapen. Nu duimen voor jou. Hopelijk over 2 weken een mooie test

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer balen meid ik duim dat volgende ronde onze ronde word en de andere dames ik wil jullie daar niet meer zien he ik duim dat jullie een mooie knaltest mogen hebben

Hier kan ik mijn zinnen wat verzetten we zijn het hele appartement aan het verven dus heb nog genoeg werk en dat houd me wel bezig zodat ik er niet teveel aan denk

Mvm mooie tempstijging meid ik blaaaaaas voor je

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Mvm, je hebt helemaal gelijk.. Maar ben zo onzeker! Wil zo graag dat alles goed blijft gaan! Maar ja, ook al blijf ik tempen en testen, het kan alsnog mis gaan.. Pff ben zo'n control freak wat dat betreft! Haha ;) Dankjewel voor je lieve woorden meissie :)

Tinkerbell, maar ik duim nog steeds hoor! Je weet het nooit!

Jennifer, balen meissie :( Laat die ongi maar gauw voorbij zijn. De volgende ronde wordt jouw ronde!! Had jij ook dat beurse gevoel daar beneden? Alsof het er zo uit kan stromen? Gatver, vind dit echt niet leuk.. Ren bij elk krampje naar de wc :) Maar je hebt me wel een beetje gerust gesteld hoor meissie :)

Denk dat ik toch even de gyn ga bellen vanmiddag (spreekuur 14.00-15.00). Meer voor bevestiging dat het wel goed zit ofzo.. Pff 2,5 week duurt zooo lang! Ben echt blij als die 12 weken om zijn zeg ;)

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Heb net me baarmoeder gevoeld en denk niet dat ongi voor vandaag zal zijn hij zit namelijk zo hoog dat ik er amper bij kan

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Tinkerbell, nogmaals ik duim nog steeds! :) Nou moet ik zeggen dat mijn bm ook steeds wisselt van "hoogte".. De ene keer ligt ie best laag, de andere keer weer hoog.. Ik heb eens gelezen dat het ook ligt aan het uur van de dag etc.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tinkerbell, de meiden die lang meeschrijven hier kunnen het bevestigen. bij v had ik op nod en ook daarna een mega tempdaling en verwachte ondanks een positieve test toch ongi te worden.

Kan je echt geen hcg nog een keer laten prikken? deze onzekerheid is ook niks...

9. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd hier ook ricmar, tempdaling en toch positief getest

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm gefeliciteerd met Menno!!! En veel plezier van t wkend!!! Ik kom gezellig naast je zitten op t bankje hoor ;) weer die vervelende wachtweken :S

@jennifer bah balen meis!!! :S en idd de volgende ronde wordt gewoon jullie maand ;)

@tinkerbell :S jammer van je tempdaling!!! Maar mss heb je straks net als One toch nog wel n positieve test ;) ik hoop t meis!!!

@evelien snap dat je je zo onzeker voelt hierdoor maar ik zou ook niet meer testen en tempen hoor!! Maakt je idd alleen maar zenuwachtig zo en die 2 weken lijkt me ook verschrikkelijk dat je moet wachten!! Voelt van alles en gaat twijfelen en omdat je je kindje nog niet voelt dn nog geen dikke. Buik hebt voel je je gewoon onzeker!! Maar ik wacht met je mee alleen wacht ik dan op n positieve test!!! ;)

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jennifer balen meid

Tinkerbell ook al een daling...

mvm mooie stijging ;) en gefeliciteerd met menno

hier is temp ook gekelderd..zal morgen wel doorbreken

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Rabia, het is ook allemaal heel onzeker, maar ja.. Laten we maar positief blijven he :) Dat ben ik voor in ieder geval zeker! Jij hebt binnenkort gewoon een positieve test! En anders geloof ik niet meer in pendelen hoor hahaha

Yuna, bahh meissie, niet leuk :( Ik blaas nog wel even je temp omhoog voor morgen!!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Julia: Je temp is nog steeds boven de lijn én nog steeds niet ongesteld zie ik... Hoe voel je je?
    Hahahaha, nee niet bepaald he?

@ Reb: ja echt heel fijn dat ze zo positief reageerden. Maar ergens had ik ook niet anders verwacht ;). Ik kan idd zeker genieten nu. Nu nog meer :D. Hmmm, apart... dan weet ik het ook niet meer hihihihi.

@ Esther: Ja echt heerlijk! Ben zo blij met mijn werk :D. Ja idd... Heb zelfs al mijn buikbanden in de handen gehad (dat zou al heel makkelijk kunnen hahahaha). Bah wat vervelend dat je rest van de dag ook niet zo fijn verlopen is... Knuffie meid. Hoop dat het vandaag beter gaat.
    Vervelend dat je het gevoel hebt dat je de griep krijgt... Hoop het niet meid. Maar op mijn werk waren er idd ook veel ziek... Vandaar te weinig mensen gisteren...

@ Mamavanmenno: klopt, ben ik het mee eens. En zo staat mijn parkmanager er dus ook tegenover. Je gaat mensen niet ontslaan of de proeftijd niet door laten komen of geen verlenging geven omdat ze zwanger zijn.
    Wat fijn voor je collega dat ze nu weer zwanger is. Hopelijk gaat het nu wel goed :D. En aan jou heeft ze dan ook een hele goede als leidinggevende :D. Jij kijkt daar gewoon doorheen en kijkt naar de kwaliteiten van iemand :D.
    GEFELICITEERD MET JE KLEINE MANNETJE :D. Die gaat dus maandag voor het eerst naar school? Spannend hoor :D.
    Ik ga vanmiddag slapen (Joshua gaat naar boven) en dan even mezelf klaarmaken en weer op naar mijn werk.
    Mijn blazen heeft geholpen :D. Whoehoe!

@ Evelien: hahaha ja idd, echt zooooooo blij met mijn werk! :D.
    Lieffie, je maakt jezelf gek! Dat gevoel dat hoort erbij, dat had ik ook. Die krampen zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon van je darmen, dat voel je nu nog écht onderin je buik. Ik heb daar nog heel lang last van gehad en kijk hoever ik nu al ben!
    Ik snap je angst wel hoor, maar hoeft echt niet. Dikke knuffel meid.

@ Tinkerbell: wat balen van je temp meid!

@ Jennifer: hahahaha ja idd, ze zijn veel te tevreden over me hahahaha, ze laten me écht niet gaan hoor. Al zou ik bij wijze van willen :p.
    Heb wel nu flink last van mijn rug/bekken, dus dat word vandaag wel medicijnen innemen voor ik naar mijn werk ga... anders komt het niet goed. En over een tijdje mijn bekkenband ook maar weer gaan gebruiken. Gisteren is toch te lang geweest.
    He bah, ook alweer zeg... Dikke knuffel.

@ Yuna: he bah ook al slecht nieuws... Dikke knuffel meid.

Ik zal blij zijn als J.oshua volgende week weer naar school kan...
    Ik weet niet of het kan doordat ik gisteren zo enorm veel gewerkt heb en vandaag dus doodmoe ben en hierdoor niks kan hebben...
    Maar ooooow, wat is J.oshua vervelend vandaag... Die luistert totaal niet en haalt alleen maar streken uit en ik loop constant te foeteren... Vind mezelf even helemaal niet zo leuk nu... Blegh...

Vanmiddag hoog nodig even slapen dus...

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien jah hoop t!!! 6pendels en koffie lezen :p Hihi...maar ik ga er gewoon niet van uit hoor...beetje zelfbescherming!!! ;) komt ook helemaal goed met jullie weet t zeker!! :)

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Mvj, je bent gewoon hartstikke moe meis, dan is niemand leuk. Lekker even slapen vanmiddag, zal je goed doen! :) Ben blij dat je me een beetje gerust stelt meis. Maar zo laag? Echt zeg maar in je *piepie*? Haha :):D Daar heb ik namelijk alleen last van als ik ongi word, vandaar :)

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Rabia, natuurlijk bescherm je jezelf, dat snap ik heel goed. We zullen het zien! Ik duim uiteraard wel voor je! :D

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: die krampjes heb ik ook gehad (zijn dan idd niet je darmen, maar het hoort er wel bij). Ik snap die onzekerheid dan ook heel erg goed hihihihihi.
    Maar het komt echt heel erg goed hoor! :D.
    Ik heb dat gevoel gehad tot een week of 10/11...

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    MvM, gefeliciteerd met Menno. Hij is dus net iets ouder dan mijn oudste die de 19e 4 wordt.

Jennifer, knuff!

Tinkerbel, duim nog even voor je!

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Hihi oke mvj, dankjewel meissie! :D :) Ik ga me proberen geen zorgen meer te maken haha, zooo moeilijk met zo'n wondertje in je buik!

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zorgen maken zul je je vanaf nu altijd blijven doen. Dat heet moederschap en het moedergevoel ;).

Share This Page