Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    #2881 Onewish, May 10, 2013
    Last edited: May 10, 2013
    jaa idd dat slapen is rot, ben echt n buikslaper, moest echt een andere houding aan gaan nemen, ben nu wel iets gewend, maar blijf toch draaien snachts, maar als de kleine er is, ga ik weer lkkr buikslapen ohhh wat heb ik dat gemist zeg!

verder gaat de zwangerschap gelukkig supergoed, op t misselijke na dan... en pijnlijke boobies, heb gister op straat overgegeven hihi omg wat schaamde ik mij, tot 3x toe :p

de kleine begint mij ook van binnen te pesten, keihard schoppen en draaien ...!

oja had vandaag nog n foto in men album geplaatst! wel van 27 weken , moet nog nieuwe maken, this nu alweer goed gegroeid, laatste weekjes gaan echt snel met me buikkie...dus blijf goed smeren heb nog geen zwangerschapsstreepjes gelukkig...:)

x

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ahhhw Esther je bent super!! Ook naar jou ga ik luisteren en gewoon genieten :) *SMAK!*

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Jij en je lichaam kunnen dit. En wij slepen je er doorheen. Daar zijn we voor hier. Voor elkaar...

4. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Wat een prachtige foto's weer! En wat ben jij MOOI zwanger zeg!!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nou ik sluit me aan bij de ongi brigade hier.....bah!
    Even geen puf om te reageren! Doe ik vanavond even!
    Iedereen een dikke knuffel!

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Knuffel.
    Jammer dat het niet gelukt is. :(

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Wauwww mooi zwanger zeg. Haha. Overgeven op straat is idd niet heel charmant maar ach de mensen kennen je waarschijnlijk niet dus lekker schijt aan hebben:D

Het is vandaag echt raak he. Allemaal tegelijk ongi worden. Maar lieve meiden dan kunnen we elkaar weer door de volgende ronde slepen. Dat is het enige positieve op dit moment. Hopelijk allemaal zwanger volgende ronde.

@lappie. Jij aan de klus meis?

@ esther. Soms moet je ze gewoon een beetje omkopen met een bakkie chips.

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Julia balen meid

One mooie foto's

Evelien geen stress meid dit is een plakbeebje voor jou

Hier nog steeds geen ongi

9. Reb

Reb Niet meer actief

Nou, ik heb voor het eerst echte positieve ovu-testen, op cd17 dus.
    Hoop dat het niet te laat in mijn cyclus is.

Ben nog steeds verbaast dat ik vandaag een positieve ovu-test heb gehad, heb er drie gedaan op verschillende tijdstippen. Allemaal positief.
    Te bizar.

10. Reb

Reb Niet meer actief

Sterkte, vervelend man!

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankjewel lieverds!:D

En hele dikkeknuffel van mij die ongi zijn geworden!
    x

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Reb, kan best dat je meer positieve ovutesten hebt op een dag hoor. Kan zijn dat ie dan morgen weer negatief is. Aan de klus zou ik zeggen :D

Grace, ahhhw wat lief meissie! En ik ben er ook voor jou he! Moet toch even een traantje wegpinken hier..

Esther, al die kwalen?? Jeetje hoop toch dat het een beetje mee gaat vallen hahaha. Dankjewel meissie je bent lief!

Tinkerbell, ooeee spannend meissie ik duim voor je!!

Jennifer, jou tijd komt echt meissie ik ga zo keihard voor je duimen deze ronde meid!! Laat het jouw ronde worden deze maand :)

One, waauuww meissie moooii!! Wat zul je trots zijn :D

Julia, balen meissie :( Ik duim voor de komende ronde meis!

13. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    mvj: Je krijgt ook al een beetje een buikje zo te zien :D. wat leuk dat ze zo goed reageerden op je werk echt fijn.

Evelien. Die krampen heb ik ook gehad in het begin en dat is vrij normaal zie de verloskundige en de gyn tegen mij en het komt bij best veel vrouwen voor, je baarmoeder moet ineens aan het werk en zich klaar maken voor de baby om te gaan groeien. Snap je onzekerheid heel goed hoor, ik was ook heel onzeker.

mvm. Gefeliciteerd met menno.

Jennifer. balen als een stekker dat je ongi bent geworden. grrrr

Tinkerbell. temp gezakt bah, ongi al doorgebroken?

Julia. Ook ongi balen zeg.

Hier. vandaag naar de vk geweest en naar het hartje geluisterd, zo mooi. Mijn man heeft het opgenomen met zijn mobiel. verder is alles goed, bloeddruk en ijzergehalte. Echt happy

14. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Margha hier nog geen ongi gezien denk pas morgen

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell heb je ook t gevoel dat je ongi wordt dan?! Heb je krampen enzo?! Hoop toch dat t niet zo is meis, gun t je zo erg!!! ;)

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia ik heb nooit het gevoel ongi te worden op de dag zelf heb ik pas krampen en rugpijn

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Vind het toch heel spannend Tinkerbell, laat de duivels maar wegblijven!

Margha, jij ook zo onzeker geweest in het begin.. Eind volgende maand zit ik op de 12 weken grens, dan kan ik denk ik pas opgelucht ademhalen haha. Hoe voel jij je nu meis? Nog ergens last van?

18. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien zo spannend is het echt niet meer hoor ik kijk nu gewoon uit naar me ongi zodat we er weer voor kunnen gaan. En hoe is het nu met jou?

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell Hmm ok...jah jij kent natuurlijk je lichaam t beste en snap dat je zo denkt zou ik ook hebben....maar stiekem heb ik nog hoop voor jou!!! Gun t je echt meis en wordt je toch ongi dan wordt de ronde jouw ronde ;)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Julia, jij ook al? Knuffel meis!

One, lekker wijf dat je bent!!

Evelien, ja ik denk ben maar eens duidelijk wat je allemaal te wachten KAN staan whahahaha

Reb ik sluit me aan bij de uitleg over de ovu testen.

Voor de rest ben ik het even kwijt, Zit weer in mijn laatste week dus die stront misselijkheid begint weer te komen. Schijt hormonen ook altijd. Wie is nu ook allergisch voor hormonen??? Juist ik dus!!

Share This Page