Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther bahh meis das niks misselijk zijn :S spannend hoor!! Heb je zelf n beetje n gevoel of t raak kan zijn of?!
    Dacht dat ik zere borsten kreeg maar heb er nu idd last van als ik erop deuk dan :S zo snel na m'n ei :( Meestal betekend dat niet veel goed en wordt ik ongi mja ik weet niet waarom t nu al zo vroeg is :S vervelende kwaaltjes ook altijd na je ei!!! Bahh en die twijfels dan ook nog....mja hopen dat t raak is!!! ;)

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Fijn he hormonenmonsters. Hopelijk deze ronde raak

@rabia. Duim voor je.

Morgen ga ik bij m'n tatoeage die ik al heb een sterretje erbij laten zetten ter herinnering aan ons kindje. Heb aan de binnenkant van m'n pols Ryan's initialen staan en hij op zijn pols de mijne. Nu allebei een sterretje erbij. Hopelijk gebeurt het niet nog een paar x. Anders staat m'n onderarms straks vol. ;)

3. Reb

Reb Niet meer actief

@Esther & Evelien

Thanks dames, maar aangezien mijn temp best hoog is, zal ik waarschijnlijk eerst een daling moeten hebben. Dus ik hoop dan dat mijn LF niet te kort is. We'll see.

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @reb. Wat gek. Als ik puur naar je temp kijk zou je zeggen dat je op cd 13 je ei gehad hebt. Maar met je ovutest klopt dit niet. Zie dat je vorige cyclus een Lf had van 5 dagen:$ dat is wel heel erg kort. Te kort voor een evt zwangerschap. Ff heeft vorige mnd een stippel kruis gegeven. Kan het niet zijn da je toen ook op dag 13 een ei had. Dan zou het wel kloppen met een normale Lf. Ben benieuwd wat je temp gaat doen de komende dagen.

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ben ik ook erg benieuwd na ja, maar in tegenstelling tot vorige maand had ik nu wel echt een positieve ovu-test. Even afwachten dus.
    Waar ik vandaag blij was dat ik eindelijk een positieve ovu-test in mijn handen heb gehad, is dat gevoel ook heel dubbel. Beseffende dat het nu nog zomaar een paar dagen kan duren tot ik daadwerkelijk mijn eisprong heb.

Thanks voor het reageren :)

6. Reb

Reb Niet meer actief

Mooi idee trouwens van je tattoo. Ik heb de naam van mijn vriend in braille op mijn arm staan. Met de gedachte dat daar ooit de namen van onze kids bij komen.te staan. Gelukkig nooit een vmk of mk gehad, en er nooit over na hoeven denken. Maar een heel mooi idee.

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ik snap dat je jezelf beschermt meis. Zie dat je temp wel weer is gestegen? Is je ongi al doorgebroken of nog niet? Hier gaat alles prima :) Soms wat steekjes en voel ik mn (.)(.) ook maar over het algemeen voel ik helemaal niks haha.

Rabia, ik had altijd 2 dagen voor mn ei tot een paar dagen na mn ei pijnlijke (.)(.) en dan trok dat weer weg en dan had ik mijn ongi. Behalve toen ik dus zwanger bleek, want toen bleven mijn (.)(.) langer gevoelig.

Jennifer, wat een ontzettend mooi idee zeg! Zal ook wel even emotioneel zijn.. Sterkte meissie! *knuff*

Esther, whahah ja bedankt he ;) De vk vroeg ook al of ik wat voelde en toen ik nee zei, zei ze: oohh wacht maar dat komt nog wel. Hahaha

Hier net mn tweede digitale test verspild, maar zo leuk! Eerste keer stond er "zwanger 1-2" en nu "zwanger 2-3" :D

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien ben net naar de wc geweest en bij het plassen zag ik 2 klonters en bij het afvegen rood bruin heb nu ook hevige krampen

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds geen pijn ben aan me (.)(.) wat ik normaal wel heb als ik ongi ben

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @ego dames hier is mijn temp weer vrij laag, 36,80
    pff snap het toch even niet meer hoor

het lijkt erop dat de mei maand voor velen niet mee zit :(

ik kom hier later nog uitgebreider reageren...

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dus dames ik had het toch juist IUI is te vroeg gedaan ik heb me ei pas op dag 19 of 20 gehad

12. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mvm balen meid maar dit wil echt niets zeggen heb ik ook al gehad hoor morgen gazt hij normaal weer omhoog ik duim voor je

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Tinkerbel, dat is wel zuur zeg, dat de IUI te vroeg is gedaan! Hopelijk gaat het de aankomende maand dan wel goed! Balen van je ongi, duim voor een goede nieuwe ronde voor je!

Meiden thnx voor jullie lieve reacties! Ik ben er momenteel even klaar mee. Dat zwanger worden vraagt toch wel heel van mij en vooral in het vertrouwen in mn eigen lijf! Ga deze maand even een stapje terug doen, geen ovutesten meer, alleen tempen als ik daar zin in heb. En alleen sex als we dat willen en geen moetjes! Merk dat ik even rust nodig heb! Maandag geen we even een paar dagen weg en daar heb ik helemaal zin in! Ik zal dus ook hier iets minder aanwezig zijn, zal wel regelmatig komen lezen! Hopelijk helpt deze maand rust, dat ik even tot mezelf kan komen. En natuurlijk duim ik hier voor iedereen en hoop ik dat we allemaal snel zwanger zijn!

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Julia idd heel zuur maar ga het wel tegen de gyn zeggen hoor

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien tja ben benieuwd!!! En wat leuk dat je test nu 2-3 weken zegt!!! Als je zwanger bent wil je volgens mij alleen maar blijven testen :p Hihi...geniet er maar lekker van!!!

@tinkerbell ohhh nee meis :( dikke knuff voor jou!!! En zou t idd wel ff aan de gyn zeggen jah!!! Hopelijk meer geluk de volgende ronde meis!!!

@julia voor jou ook een hele dikke knuff en heel begrijpelijk hoe je je voelt en dat je nu zo denkt!!! Ze zeggen vaak dat als ze zich er van af zetten vaak dan die ronde zwanger raken ;) ik hoop dat je je er een beetje van af kan zetten en hoop dat je gauw zwanger raakt meis!!!

Hier nu ook weer veel witte vloed maar geen buikpijn meer :eek: Pfff maak mezelf alleen maar gek, heb ik m'n ei later of....had trouwens gisteravond toen ik thuis kwam na m'n lessen ineens n hele heftige kramp voor heel even maar goed ik dacht mss gewoon m'n darmen was nu vrij hoog beetje rond m'n navel...vorige ronde echt heel laag!!
    Grrr...ik kan hier dus niet tegen hè...al die twijfels!!! Mja...
    Hebben jullie nog leuke plannen dit wkend?! Ik ga Gezelly bij m'n mams en zusje slapen en mss vanavond wel met sis naar bios ofzo en morgen mss nog wel met m'n mams dan voor Moederdag!!!
    Fijne wkend dames ;)

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, pfff wat kl*te dit zeg! Volgende ronde wordt jouw ronde!

Mvm, is 36.8 laag voor je meis? Bij mij was 36.0 laag en 36.8 best hoog :) Nu zit mijn temp rond de 36.8/36.9 ..

Julia, ik begrijp je volkomen! Er elke maand zooo intens mee bezig zijn vergt heel veel energie en dan wil je af en toe een rustmoment, en die is nu bij jou aangekomen. Rustig aan meis, wij lopen niet weg en als er wat is: we zijn er voor je!

Rabia, wat vervelend meis die twijfels.. Witte vloed kan ook na je ei komen he.. Veel plezier bij je moeder en zusje! Ik heb geen plannen vandaag. Morgen naar onze ouders het grote nieuws vertellen :D

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tinkerbell hoe groot was het follikel toen je de pregnyl kreeg of de IUI? en had je nou wel pregnyl gehad?? want kan kunnen ze beter plannen. daarbij werd bij mij ook bloed geprikt om het LH te prikken..

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tinkerbell, ben ook wel benieuwd hoe groot je follikel was. Knuff voor nu!

Iedereen even een knuff die het kan gebruiken!

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Denk niet dat iui te laat was eigenlijk, door pregnyl enzo...stippelen ze supergoed uit, mja je weet maar nooit :) zou wel n dikke blunder zijn dan van t ziekenhuis...

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Zou inderdaad een blunder zijn. Je had wel hcg in je bloed, dus misschien was de iui wel op tijd, maar is het niet goed gegaan.

Wat het ook is, het is gewoon ruk. Dikke knuffel meis.

Deel Deze Pagina