Ja idd ff navragen, ook dat de iui direct de dag na je pregnyl gedaan werd, bij mij was dat altijd anderhalf a twee dagen later.. zie kaartjes in album..want dan springt je eitje pas. (probeer alleen maar te helpen, bedoel t goed! zit ook maar wat te puzzelen, komt soms missch raar over )
Dames ik heb s'morgens de pregnyl gehad toen eitje 16,5 a 17 was en de dag erna al IUI ik weet zelf uit vorige rondes dat me ei eerst verder groeit na pregnyl tot zo een 25 dus weet zeker dat IUI te vroeg is geweest ik heb meestal een LF van 14 of 15 als je dan nu terug telt dan heb ik me ei op dag 19 of 20 gehad
Goede morgen meiden ... Eigenlijk weer niet zo een goede voor mij... Temp weer niet gestegen?!? Ben echt in de war. Is ei nu geweest of ni? Kan dit door vmk komen!? Hmmm vele vragen en twijfels! Zo dit gezegd zijnde... Gisteren leuke maar vermoeiende dag gehad... En straks feestje nummer 2. Ondertussen vieren we ook moederdag. Hoe gaat het met jullie meiden?
Goedemorgen lieverds. Mvm wat vreemd. Misschien is inderdaad je lichaam iets van slag. Iedereen dikke knuffel.
Fijne Moederdag voor alle mamma's hier. @mvm gekke temp inderdaad. Misschien door de vmk dat het toch van slag is. @grace knuffel terug. Volgend jaar ben jij ook mama op Moederdag. Gisteren m'n tattoo bij laten werken en een ster erbij laten zetten Nasr de voetbal van m'n kleine neefje geweest en ff koffie gedronken bij m'n schoonzus en zwager. Vanmiddag komt m'n hele schoonfamilie eten. Had ze spontaan uitgenodigd gisteren. Gezellig dus. Fijne dag allemaal. Knufff
Jennifer en natuurlijk alle andere. We gaan er gewoon vanuit dat jullie ook (nog een keer) moeder zijn volgend jaar. Gezellig een huis vol visite. Mooi een sterretje erbij. Knuffel.
ja denk inderdaad dat cyclus toch van slag is... had ik niet echt op gerekend maar ja is nu zo... we blijven dan maar aan de klus... ik vind het alleen heel verwarrend want had wel positieve ovulatie test op 7 mei?! Leuk idee zo'n sterretje bij je tattoo.... ik wil ook nog een tattoo... zijn 3 hartjes in elkaar (zou de betekenis zijn een hartje voor elk van mijn 'liefdes', dus mijn man, mijn zoontje en een tweede kindje...) zal eens proberen om straks foto te posten @alle mama's geniet van jullie moederdag, ik heb hier net een leuk cadeautje gekregen @alle zwangere en alle meiden dat nog niet zwanger zijn: volgend jaar zijn we allemaal mama's !!! we gaan er gewoon voor meiden! moederdag blijft voor mij heel speciaal, 4 jaar geleden werd Menno op moederdag geboren, het mooiste moederdag cadeau ooit!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/68780-albums11081-picture77997.html deze wil ik graag als tattoo in mijn nek of op mijn pols
Hee meiden, Terug van vakantie & net alles geprobeerd bij te kezen. Wat een naar nieuws zeg al die temp dalingen en ongiis!!! Tinkerbell ik schrik van je bericht.. Hoe kon die ass dat nou zeggen & jou in de waan laten. Ik heb geen verstand van iui maar anders zou t idd een dikke blunder van t Ziekenhuis zijn geweest. Dikke knuf meis! Mvj wat een mooie foto! Je ziet er stralend uit! Hier dinsdag de 12 weken grens. Spannend!! Jenn super mooi teken jullie tattoo, heb je er een foto van? Juul begrijpelijk dat je even afstand neemt, gewoon doen waar jij je goed bij voelt! De moetjes herken ik Evelien: spannend meis nog 2 weken wachten zie ik? Ik had dat gevoel in t begin ook, scheet m iedere keer maar het was toch allemaal goed! Rustig aan & no stress idd haha, maar super vervelend voor je mannetje . Grace hoe gaat t meis? One alweer 28 weken, gaat super snel!!!! Hier gaat alles goed. Dinsdag de uitslag van m'n schoonmoeder en woensdag de 12 weken echo en daarna direct de combinatie test. Spannend allemaal hopen op goed nieuws. Er weten nu best wat mensen dat ik zwanger ben (konden we niet onderuit in de vakantie) maar een aantal vriendinnen nog niet. Wil graag wachten tot woensdag maar baalde gister alweer omdat vriendlief een app kreeg waaruit bleek dat t alweer was doorverteld..... Ben nu bijna geneigd t te vertellen maar wil gewoon wachten tot woensdag totdat we zekerheid hebben . Voel me verder prima op wat misselijkheid , moeheid en geen eetlust na haha. M'n buik groeit ook zal ook eens een foto maken. Nou meiden voor alle mama's hier : een fijne gezellige dag vandaag! Laat jullie lekker verwennen! Dikke knuf voor iedereen!
@mvm. Moederdag is dan zeker speciaal. Geniet ervan. Enne wat voor cadeau heb jij gekregen? Ben nu heeeel nieuwsgierig. Super mooie tattoo zeg. En een mooie gedachte erachter. @grace. Dat hoop ik ook heel erg voor ons allemaal. @linn. Nog een beetje kunnen genieten vd vakantie ondanks het slechte nieuws. Hopelijk van d week betere berichten. Spannend ook de 12 weken echo. Komt allemaal goed. Jammer dat mensen hun mond niet hebben gehouden zeg. Niet leuk. Ben benieuwd naar je buikje Dit is m'n tattoo. Initialen van m'n lieffie en een sparkling starrrrr voor ons kindje. Heb bewust voor 1 ster gekozen omdat de vmk voor mij nog niet echt een kindje was.
mooie tattoo ! ik zie het ook zo'n beetje bij mijn vmk... is nog niet echt een kindje dat je kwijt bent (al blijft het een rot gevoel...) ik heb een t-shirt gekregen omgetoverd tot wasspelden zak en een zelfgemaakte papieren bloem... hij zei nog mama die bloem moet je geen water geven hoor slimme jongen dat ik heb haha
Erg mooi Jennifer. Ik snap dat je voor 1 ster hebt gekozen. Ik heb dat gevoel ook. Mijn vmk ervaar ik toch anders dan mijn ma. Prachtige tattoo!! Vandaag, op Moederdag mijn eisprong.... móet toch gewoon goed komen dan??? Voor iedereen nog een fijne Moederdag!