Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Oh, hier trouwens drie dagen positieve ovulatietesten.
    Wel fijn dat ik eindelijk positieve testen heb, maar met nog 8 dagen te gaan is het ook wel weer een beetje dubbel. Achja, we gaan het zien.

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb ook een tattoo laten zetten toen ik mijn tweede vmk heb gehad foto volgt nog want ben nu niet thuis

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm mooi hoor!!!

@linn wat vervelend allemaal zeg!! Hopelijk heb je nog wel n beetje kunnen genieten van je vakantie!! En wel jammer dat al meer mensen t weten dan...ik hoop dat je straks n mooie echo hebt meis en dat de uitslag van je schoonmoeder ook meevalt!! Dikke knuff!!!

@jennifer Wauwww mooi hoor!!! Mooi gebaar om zoiets te doen ;)

@lappie zou wel n mooi kado'tje zijn op Moederdag als t dan ook gelijk raak is hè ;) Hihi....veel klusplezier meis!!!

Vandaag beetje met m'n moeder en zusje gewandeld....lekker in de stad een puntzakje friet gegeten en nu thuis chillen Hihi...zal straks nog wel naar m'n schoonmoeder heen moeten als ze thuis komt!!
    Mijn moeder vroeg vandaag nog Hoelang we nu al bezig zijn net onze kinderwens...en heb maar alles verteld, door die vmk had ze dus al wel door dat we bezig waren!! En volgens mij wil ze ook wel graag oma worden :p Hihi...

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mijn moeder weet ook alles. Vind ik gewoon fijn. Kan er altijd over praten als ik wil. En altijd maar dat geheime gedoe vind ik erg lastig.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie jah is ook wel zo hoor!! En ben blij dat ze zo reageert ;) is wel fijn om zo met je moeder er over te kunnen praten enzo ;)

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Linn, thnx;). Jij heel veel sterkte de aankomende tijd!

Jennifer, prachtige tatoo

Meiden ik ga lekker even een paar daagjes weg met ML en dochter! Dus reageer deze week even helemaal niet meer. Jullie zien me volgend weekend wel weer verschijnen!

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @julia veel plezier en geniet ervan!!! ;)

8. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hier mijn beloofde foto van me tattoo

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mooi Tinkerbell

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wauw!!!!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell ohhh Wauww!! Heel apart en heel mooi :)

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Pffffffffffffff dat was niet de planning! Is mijn temp niet gestegen.... :(:(

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Onze temps spelen spelletjes met ons :(
    Bij mij eindelijk stijging en ff geeft kruis... Hoop dat je temp net zoals de mijne meer tijd nodig heeft! Duim duim!!!

14. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    nu eventjes uitgebreider reageren... lag daarnet nog in bed :)

@tinkerbell, wat een mooie tattoo ! waar heb je hem staan?
    @rabia, hier weten vele van onze kinderwens en ook van vmk... vooral met familie vind ik het 'leuk' om er vrij over te kunnen praten. toen we zwanger wouden worden van Menno wisten ook vrij veel mensen (familie en beste vrienden) dat we in mmm zaten...
    @Julia, geniet van je uitje met je dochter en je man !!!
    @Grace, wow het gaat wel ineens snel met je... al bijna in de helft !!! voor je het weet heb je die kleine in je armen :D
    @Linn, bijna 12 weken, spannend hoor! komt vast wel goed! ik snap niet dat mensen zulk nieuws doorvertellen? met welk recht doen ze dat toch?!
    @Reb, ben je zeker dat je ovulatie testen positief zijn... en tip die ik vorige cyclus kreeg (na vierde positieve ovulatie test)... doe eens zwangerschapstestje mss ben je gewoon zwanger? (heb je foto's van die ovulatie testen?)

@MvJ: alles goed met je?
    @Esther: hoe gaat het met jou meid?? moederdag goed gevierd (dubbel gevoel, kan ik me inbeelden... :) )
    @Evelien, hoe voel jij je? bijna die eerste week doorgekomen, nog eventjes doorbijten ;)

@ego, hier eindelijk temp stijging... mijn temp ligt altijd vrij hoog, maar vandaag eindelijk 37°C (wat ik dus al paar dagen geleden verwachtte :D )
    vandaag een rustig dagje, mag wel na zo'n druk weekend! vanmorgen besloten om Menno niet te gaan wakker maken, hij is nu net wakker en ik hou hem vandaag een dagje thuis van school... kan hij spelen met al het leuks dat hij heeft gekregen!

fijne dag iedereen!!

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Staat op me bovenarm aan de binnenkant van mijn linkse arm zo dicht mogelijk bij me hart

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes

Alles gelezen, maar niet onthouden, sorry

Hele mooie tattoos gezien!! Gaaf hoor!!! En speciaal ook.

Een paar temps die niet helemaal doen wat ze moeten doen.......bbblllllllaaaaaasssssssss!!!!

En Tinkerbell een extreem dikke knuffel!!

Hier zaterdag van 9:00 tot 22:00 geweest bij zus. Jongste nichtje werd 1. Kapot als een hond toen we weer thuis waren.
    Zondagmorgen stond de kleine man met pappa naast me bed met ontbijtje en gedichtje en een bloemboeket in de vorm van een hart (helemaal roze)......smelt......
    Nog even naar schoonmoeder geweest (mam was ook bij zus dus dat hebben we daar gedaan) en toen kleine man naar bed, die was gesloopt.
    Behoorlijk druk weekend, maar heel leuk dus dat scheelt.

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvm, jaaa weet nu al een week dat ik zwanger ben, wat gaat dat snel he! Gaat op zich best goed hoor, de ene dag gaat het beter dan de andere :) Jij een mooi kruis, jeeej! :D

Hier zitten er goede en slechte dagen tussen. Word sneller moe, dat merk ik nu wel. En eergister kreeg ik ineens pijn in mn (.)(.) niet normaal! Nog nooit zo gehad.. Verder voel ik nog steeds de steekjes en krampjes in mn buik, maar dat zal er allemaal bij horen he :) Gisteren aan onze ouders verteld, was zooo mooi! Tranen van geluk :D

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien dat hoort er idd bij meid geniet maar van je zwangerschap ben zo blij voor je

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Lappie, balen meissie, niet leuk! :(

@ Tinkerbell, mooie tattoo! Jij gaat er voor he deze ronde!

@ Jennifer, ook heeel mooi die ster, wauw!

@ Esther, ahhww wat lief van de kleine man :D Druk maar leuk weekend gehad zie ik!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, dankjewel lieverd!

Deel Deze Pagina