@jennifer, spannend meid, ben heel benieuwd...!! @lappie, oei, dat is niet zo leuk meid, gelukkig is alles weer rustig.. @ricmar, welkom terug hoe voel je je?
He wat klote zeg lappie. Kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig bent geweest. En boos. Gelukkig is hij weer bijgetrokken en gaan jullie toch verder. Krijgen jullie niet ook extra onderzoeken als je zwanger bent om te kijken of het gezond is? Ik gun het jullie zo meis. Ik blijf voor je duimen. Knufff
Ja ik krijg tegen die tijd een vruchtwaterpunctie om te kijken of dat kindje dezelfde chromosoomafwijking heeft als onze zoon. Maar ik wil het gewoon veel meer dan hij. Van hem hoeft het niet zo nodig. En dat vind ik gewoon heel eng en verdrietig eigenlijk.
Dat is wel fijn dat je een vruchtwaterpunctie krijgt. Het is idd niet leuk als jou wens groter is. Maar misschien trekt het wel bij als het eenmaal weer zover is. Denk dat bij hem vooral de angst overheerst als ik het zo lees. Maar leuk is anders. En laat jouw wens daardoor niet beïnvloeden meis.
Ik ben het eens met Jennifer Lappie. Ik denk ook dat de angst groter is, maar dat het echt wel goed gaat komen. Dikke knuffel meis.
Dat is ook wat ik denk/hoop. Maar ik word zo verdrietig als ik besef dat we zo dichtbij waren.... Dank voor jullie lieve woorden.
Mag ik jullie wat vragen? Wat betekend een stippellijntje op 9dpo? En hij schiet helemaal door tot 17dpo? Ik begrijp er niks van..
En een stippelkruis en een stippellijn trouwens.. Stippelkruis weet ik wat t is..stippellijn is sinds vandaag
@ Mientje Sop: ja daarom. Kan het alleen maar meevallen toch? Al vind ik het allemaal best heel erg spannend worden nu! Nog 2 dagen... Ja spannend mijn temp he? Graag gedaan hoor. Vind het goed dat je het in de groep hebt gegooid. . Klopt inderdaad en ik denk ook juist omdat Esther en ik al zolang bezig zijn (en dit voor mij sowieso niet de eerste keer is dat ik zo lang bezig ben en volgens mij voor Esther ook niet) is het misschien uiteindelijk makkelijker geworden om positief te blijven. Juist omdat je alleen jezelf er maar mee hebt als je steeds down bent. Hahahaha, ja vervelend he, dat wachten op die wachtbank. Je temp is in iedergeval wel mooi hoog . Hier is al sneeuw! Gelukkig niet veel. @ Esther: hahahaha, anders ik wel! Die van jou gaat ook mooi omhoog . Ik vind het heel mooi verwoord meid! @ IS88: ik vermoed dat een aantal mensen al antwoord hebben gegeven, maar het zou een innesteling kunnen zijn. @ Anjamones: wat leuk dat bloemschikken . Veel plezier met borduren . @ Tinkerbell: wil je een dikke knuffel geven. Balen dat je ongesteld bent geworden. @ One: daar ben ik het helemaal mee eens! Er moet nodig wat roze bijkomen weer... Is hoog tijd! Superleuk! Ik ga gauw even op FB kijken naar je mooie kast . @ Ricmar: welkom terug meid! @ Jennifer: dat jij nu al durft te testen zeg! HIhihihihi. Ikke echt niet hoor... Ik wacht gewoon mijn NOD af... En koud is het zeker en ook ik ben er HELEMAAL KLAAR MEE! Laat de ZON maar komen!!!! Hahahaha, ja hij is enorm stabiel! Zou bijna gaan denken dat mijn thermometer stuk is, maar dat is natuurlijk niet zo hahahahaha. Thanks voor het duimen meis! @ Lappie: och jeetje, dat is niet leuk ruzie met je man... Gelukkig is nu alles weer goed. Kan me voorstellen dat je het allemaal eng vind. Wel "fijn" dat je dan straks een vruchtwaterpunctie krijgt. Ook ik denk dat de angst bij je man gewoon heel groot is. @ Guusje: heb je link van je kaartje? Dan kunnen we even kijken, zoals je het vertelt snap ik niet wat je bedoeld... Ow lees dat je je pc al aan gaat doen. Ben benieuwd. Hier dus weer een mooie hoge temp! Gewoon al 4 dagen achter elkaar dezelfde temp! Pfffff... Ben benieuwd wat mijn temp allemaal nog gaat doen. Gisteren een lange dag gehad. Eerst dus gewerkt, maar vond het niet erg druk... Ben drukker gewend, dus was daarna erg moe. Toen hun naar huis, campingbedje enzovoorts gepakt en gewacht tot zoonlief en manlief thuiswaren (was binnen 5 minuten) en daarna meteen door naar mijn beste vriendin en haar vriend. Daar lekker gegeten en uiteindelijk waren we rond 01.30 uur thuis. Dus lang genoeg geslapen om mijn temp gewoon normaal op te schrijven . Vanmorgen de droger al opgehaald, die staat nu midden in de woonkamer... Die moet straks nog naar boven... Ik hoop dat manlief en ik het dan samen kunnen doen, maar heb de buurman al wel gevraagd (althans buurvrouw een whatsapp gestuurd). Zo... ik ben weer bij hahahaha.
Ik snap er helemaal niks meer van, ik kan niet eens meer aanmelden.. Net een nieuw wachtwoord naar email verstuurd, ik verander hem en vervolgens opnieuw aanmelden.. Doet ie dus niet!! Ik heb er een potje van gemaakt..
Goed, ik heb alles weer op mijn telefoon teruggevonden! Pff, gelukkig maar.. Alleen ik kan me via de pc niet aanmelden.., ik kan me niet inloggen, login informatie is niet juist zegt ie.. Heb hem nu al 4x veranderd..
@ Guusje: oooooow dat stippellijntje... Dat komt omdat je de verkeerde datume hebt aangeklikt met het invullen van je temp. Deze temp kun je verwijderen en dan daarna de temp op de goede datum neerzetten...