@evelien jah is wel ff anders dan jah om daarin dan telkens te plassen!! Ach jah na paar weken hoeft t gelukkig al niet meer @esther t gaat wel hoor meis!! Maar had vanochtend ontzettende zere boobs vooral als ik opstond om naar de wc te moeten gaan :S nu ook wel pijn naar wel iets minder gelukkig alleen morgen dansen, nou dat wordt feest dan met dat gespring enzo...NOT!!! Verder af en toe steekjes en ontzettend moe!!! Gelukkig niet meer zo chagi als gister!!! Ach jah over n week weet ik meer is wel fijn hè on ff niet te tempen mss doe ik nog wel op m'n NOD ff dan weet ik wel of ik ongi wordt of niet!!! Ben ik al voorbereidt haha...maar goed ff afwachten!! Wel balen voor jou meis hopelijk meer gelukkig de volgende ronde!! Of mss toch nog....Hihi
Mvj, kijk netjes zijn bordje leeg en allemaal knuffels. Komt helemaal goed! Yuna, knuffel meis. Ik duim keihard voor je. Esther, ik blijf duimen. Pas als er bloed is stop ik. Ehm..nee dan blijf ik natuurlijk ook gewoon doorduimen. Evelien, lekker in flessen aan het piesen? Ik had me toendertijd wel aangemeld, maar ze hebben mij nooit gebeld. Toen ben ik zo misselijk geworden dat ik meer daar mee bezig was dan met andere zaken dus ik heb niet geplast voor mvm. Achteraf zo zonde, maar helaas kan ik de tijd niet terugdraaien.
Rabia, ook voor jou duimen. Hier gelukkig een betere dag dan gisteren. Heb sinds deze week wel de plasziekte. Moet om de haverklap. Nou ja beter plassen dan spugen De drie dgen die ik gewerkt heb zijn goed gegaan. Wel lekker vermoeiend weer, maar nu een heerlijk lang weekend en daar ga ik van genieten.
Evelien jaa idd mooi he dat je zoveel voor anderen kan doen dan met gwn je plasje opvangen Grace hihi ik zit ook om t uur ofzo op de wc idd plasziekte lol
@evelien, tuurlijk laat ik het weten, haha... Je denkt toch niet dat ik het voor me kan houden @esther, de zon heeft hier niet lang geschenen helaas Het was alleen niet echt heel koud vandaag, dat scheelt ook een hoop. @grace, leuk zo'n plasziekte, haha... sterkte @mvm, wel mee gedaan, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik me er niet altijd toe heb kunnen verzetten om te plassen. Soms zat ik al lang en breed te plassen en dan zie je de fles ineens staan, oeps!!! Maar alle kleine beetjes helpen denk ik maar. @hier, mijn gezichtsbehandeling was werkelijk fantastisch. Had hem nooit eerder gehad, conclusie: vet gehalte in mijn gezicht te laag, zuurstof goed, doorbloeding goed en de PH waarde ook goed. Heerlijk genoten en heb gelijk maar een afspraak gemaakt voordat we op vakantie gaan in juli kan ik met een goed verzorgd gezicht de deur uit
Heel leuk indedaad. Ik vind het niet erg hoor. Paar weken geleden kon ik nog niet zoveel plassen. Gaat gewoon steeds meer op een ' normale' zwangerschap lijken Ahh lekker Anja. En ovr een poosje weer. Je hebt groot gelijk!
He meiden. Wat een weer vandaag. Bleghhhh. Daar word je toch depressief van. @tinkerbell. Hoop dat het wat beter me je gaat. @rabia. Ik duim voor je meis. @esther. Balen zeg. Blijf toch door duimen. Fijn dat je er zelf goed mee om kan gaan. Dikke knufff @mvj. Fijn dat hij weer eet en die knuffels zijn natuurlijk heerlijk. Blij voor je. @evelien. Lekker aan het plassen. Ik vond het niet erg om te doen. Jij? Stinken wel die blauwe bussen. @anja. Heerlijk meis. Lekker genoten. Waar ga je naartoe in juli? Nog even lekker saampjes. @grace. Gelukkig weer een beter dag. Haha. Plasziekte. Beter dat dan spugen. Vandaag voor Vl. Pillen gekocht. Visolie met omega 3 en 6 en zink en selenium. Hopelijk helpt het een beetje. Ik slik ook al multivitamine en visolie. Dus hopelijk deze ronde meer geluk. Had me zo verheugd op babyboom vanavond. Komt het niet door het songfestival. Baaaaallll. Fijne avond. Knuffff en smakkerd voor jullie allemaal
Hier gaat het wel wat weer nog wel wat pijn maar het gaat Evelien ik ben terug gaan tempen maar volgende ronde stoppen we wel met de hormonen die ik moet nemen daar komt mijn rugpijn ook wat van dus hier geen hormonen meer volgende ronde
Zo uitstrijkje ook weer gehad. Over 3 weken brief in de bus met de uitslag. Nu krampen hele tijd, auwa!!!! Ze zei dat er bloed vrij kwam door ongi, maar heb nog niks gezien om eerlijk te zijn. Maar dat zet morgen echt wel door, alles lijkt erop. Cyclus van 27 dagen dan.....is weer eens iets anders....... Nu even met kruikje op de bank. Ongi worden en een uitstrijkje samen is geen goede combi. Tot morgen schatjes.
@esther nou dat heb je ook weer gehad dan!! beterschap meis hopelijk helpt de warme kruik!!! Vind ik ook zo fijn als ik ongi wordt heb ook al ongi buikpijn maar jah ik moet nog een week wachten
meiden sorry kom er niet toe om uitgebreid te reageren... ik heb drukke week achter de rug op het werk en ik merk dat ik geïrriteerd reageer op ml... arme hij ! ik zit nog weekje op het wachtbankje en ik vind het iig niet snel genoeg gaan.... de testdrang is deze keer enorm groot... ik hoop dat ik het volhou om niet te vroeg te gaan testen ! dikke knuffel voor jullie allemaal !!! @tinkerbell, meid ik vind je niet op fb?!
@ Anjamones: fijn dat het nu stukken beter gaat meid! Doet me goed . Komt vast goed als je man weg is meid! Wij slepen je er wel doorheen. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot volgende week hihihihi. Wat supergoed van jullie mannetje!!! Hier weinig zon gezien vandaag... beetje jammer weer hihihihihi. Oooooow heerlijk zeg, even lekker laten verwennen. Fijn dat je het heerlijk hebt gehad meid! Klinkt goed dat over je huid . @ Yuna: dikke knuffel lieffie! @ Rabia: Fijn dat de sauna zo lekker was meid . Heerlijk ff tijd voor jezelf! Ik zal zelf nooit een sauna binnenstappen hahahaha... Vandaag was het weer een dag van niet eten... pffff, vermoeiend hoor, maarja hij lag er dus wel heel vroeg in nu... 18.15 uur uiterlijk was het. @ Evelien: jaaaaa, ik vind het ook een heerlijk ding. Ja herkenbaar... de vrouw die ik had, heb ik toen ook in de zwangerschap van J.oshua gehad. Echt een schat van een mens. Ja, gisteren wel, vandaag niet... blegh... @ Esther: he bah wat balen meid! Hele dikke knuffel voor jou! Nog een extra dikke knuffel voor jou meid. Hoop dat je snel van je kramp af bent meid! @ Grace: hahaha, nou ik hoop het, want vandaag was het weer drama met het eten... Niet schuldig voelen hoor dat je niet hebt kunnen plassen. Vind het wel raar dat ze je niet hebben teruggebeld... slecht eigenlijk ook wel... Hahahaha, ja inderdaad... beter plassen dan overgeven... @ Jennifer: die knuffels waren zeker heerlijk . Vandaag ook wel knuffels gehad, maar moest hem helaas wel weer vroeg naar bed doen. @ Mamavanmenno: geeft helemaal niets meid! Doe rustigaan... Dikke knuffel voor jou meid! Hier vanmorgen hardgelopen, daarna beneden gestoft en gestofzuigd. Ik merkte aan mijn bekken dat ik beter niet meer kon gaan dweilen, dus ben ik daarna lekker gaan uitrusten op de bank. Nu lig ik alweer lekker op bed met mijn laptop .
goede morgen dames! @tinkerbell we zijn vriendjes op FB @ego ik vrees dat ongi eraan komt (misschien daarmee dat ik gisteren geïrriteerd was) ... maar de vraag is nu al ongi, dan heb ik lf van 8 dagen?! Gisteren had ik dipje in temp, ik dacht ok kan goed teken zijn, maar vandaag nog een beetje lager... dus vrees ervoor dat dit een slecht teken is! blazen jullie mee dat mijn temp morgen weer omhoog schiet? Ik moet weer snel voortmaken... wat ben ik blij dat het de laatste werkdag van de week is voor mij !!! ik ben echt dood dood moe ! Fijne dag iedereen x
Goedemorgen dames! @ Grace: whahah ja lekker aan het piesen idd! Wat gek dat ze je toedertijd niet hebben gebeld zeg.. Snap best dat toen je zo misselijk werd er ook niet meer mee bent begonnen. Dan heb je wel andere zaken aan je hoofd! Haha de plasziekte, beter idd dan dat overgeven steeds! Geniet van je lange weekend meis. @ Anjamones: whaha ik denk ook niet dat ik het voor me zou kunnen houden hoor! Ben benieuwd meis Heerlijk zo'n gezichtsbehandeling, gewoon lekker vaker doen! @ Jennifer: ik vind het zeker niet erg om te doen voor MvM. Maar idd, wat stinken die bussen zeg! Moet echt even mn adem inhouden als ik mn pies erin gooi Hoop dat de vitamines voor jou en je vriend hun werk doen en je snel gezond zwanger mag zijn meis! @ Tinkerbell: wat gek dat die rugpijn van je hormonen komt zeg, niet leuk Moet je dan overstappen op iets anders dan hormonen? En ga je de volgende ronde weer IUI doen of kan dat niet? @ Esther: hoe gaat het met je buikpijn meis? Hoop toch niet dat je ongi doorkomt hoor.. @ Mvm: ik duim voor je meis! Hoop dat je je testdrang in bedwang kunt houden tot je NOD En ik blaaaasss voor je temp van morgen!! @ Mvj: wat leuk dat je dezelfde vrouw van MvM had als bij J.oshua. Geeft wel een vertrouwt gevoel denk ik. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Hier merk ik toch dat ik zooo'n moeite heb met wachten tot de 29e.. Nog 12 dagen en dan pas de echo! Wat een onzekerheid zeg.. Weten jullie misschien hoe er wordt uitgerekend op internet hoe lang je zwanger bent? Want mijn eisprong was op dag 19 en heb een lf van 12 dagen (dus cyclus 31 dagen), maar op internet rekenen ze met eisprong op dag 14, lf van 14.. Hoe lang ben ik nou zwanger als ik op 6 april de eerste dag van ongi had, op cd19 mijn ei en een lf van 12?
Mvm, BLAAAAASSSSSSSSS Evelien, het is ook moelijk dat wachten. Ik kan niet wachten tor de 27e. Hadden gister bijna nog een afspraak voor vandaag gemaakt bij een pretechobureau. Niet gedaan, maar ik ben nog onrustig...wil die uk weer zien Op indternet berekenen ze inderdaad op een lf van 14 dagen, lastig. Tot de termijnecho had ik ook echt dat ik nu nog maar 17 weken zou zijn, maar ik was een week vooruitgezet. De conceptie is volgens internet nu op een dag dat helemaal niet kan, maar het schijnt ook te maken hebben met hoe lang het embryootje doet over de weg vanuit de eileider en het innestellen in de baarmoeder. Ik zou denk voor nu even aanhouden de cyclus van 31 dagen en de lf gewoon even vergeten. Op de termijnecho wordt wel duidelijk hoever je dan echt bent. FB, ik heb ook niet iedereen meegekregen dus degene die vriendjes willen worden pb-en me maar. Altijd gezellig
Evelien hier geen hormonen of iets anders meer we gaan met de behandeling stoppen hier thuis is het alleen maar stress en dat is ook niet goed voor onze relatie het ventje is heel blij dat ik ermee ga stoppen hij zei we zien wel wat er komt maar na deze ronde gingen we sowieso even stoppen voor onze trouw anders ben ik hoogzwanger of net bevallen en dat zie ik echt niet zitten