Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik heb je gevonden!

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Grace, jeetje een week vooruit gezet, das niet niks! Gelukkig een week vooruit en niet een week terug.. Dat zou helemaal balen zijn ;) Ik wacht wel af en tel de dagen tot de 29e.. Laat maar gauw komen :D

Tinkerbell, ik snap dat het veel stress met zich meebrengt. Misschien inderdaad maar beter om even te stoppen dan ja. Wanneer gaan jullie trouwen? Wat leuk! :D

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mvj, dat over mijn huid kwam ook als een verassing. In de zwangerschap van mijn zoontje was mijn huid een drama ;)
    Die bekken van mij beginnen ook lekker te irriteren. Manlief is me nu aan het dwingen dat ik een afspraak maak bij de bekkenfysio.

@mvm, testdrang is altijd lastig. Ik heb bij beide zwangerschappen te vroeg getest. 4 dagen wel te verstaan. Maar dat is ook niet altijd goed. Succes nog ffies ;)
    Oei, zal heel hard blazen…

@evelien, zo’n 4 keer per jaar een behandeling hou ik het wel op. Is duur zat, haha. Maar goed, dan worden ook wel erg fijne producten gebruikt. Jemig, wat die berekening betreft, hun kijken waarschijnlijk niet naar je eisprong, maar gewoon naar het aantal dagen van de cyclus. Dus gewoon je eigen berekening aanhouden zou ik zeggen

@grace, dat klinkt heel bekend, het liefst was ik vandaag nog naar zo’n bureau gegaan voor een geslachtsbepaling :p

@fb, natuurlijk heb ik ook facebook… ik ben alleen wat minder moeilijk te vinden ;) gewoon zoeken op Anja Mones :p

@tinkerbell, wat een lastige keus, maar wel dapper. Zoveel stress is ook zeker niet goed en dat werkt helemaal niet mee aan een zwangerschap. Knuf

@hier. Gisteravond gezellig film avondje gehad met manlief, dus laat op bed. Vandaag een taartje maken (nieuwe hobby ;) ) voor een mama meeting van morgen. Gezellig met wat andere mama’s samen kletsen. En we krijgen eindelijk het gras voor in onze tuin, heeeeeeeeeeerlijk :D

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien wie trouwen pas volgend jaar 4/04/2014 om 14.00uur

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell Wat leuk dat jullie gaan trouwen meis!!! Wel jammer dat je er ff mee gaat stoppen, maar snap t wel meis....en al de stress is ook niet goed!!

@anja wat leuk zeg dat je taarten maakt!!! Is ook n hobby van mij ;) vind t ook erg leuk om met verjaardagen etc. Te maken ;)
    Wat heerlijk dat je gras in je tuintje krijgt!!! :)

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @tinkerbel, wat een mooie datum meid..

@rabia.. ja sinds kort een hobby van me, probeer ze dan zo mooi mogelijk te maken met fondant en versiersels.. :D
    Ja eindelijk een kindvriendelijke tuin straks, haha.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hei meisjes,

Ik lees straks even helemaal bij. Lig gesloopt van de kramp op de bank.
    Gruwelijk ongesteld en nog kramp van uitstrijkje.....lekkah!!
    Voel me echt niet verdrietig ofzo deze maand, raar genoeg.
    Heb eisprong overduidelijk gevoeld op cd 13 dus dan een LF van 14, netjes hoor.
    Ga maar even terug naar bed want de bank werkt ook niet mee om lekker op te liggen zo.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft (*knuffelt zichzelf* hahahaha)

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Anjamones, haha snap ik best. Zal niet goedkoop zijn zoiets! Inderdaad ik hou gewoon mijn eigen berekening aan, en die klopt volgens mij ook wel, dus dan blijf ik zitten op 5 weken en 2 dagen. Leuk hoor, taarten maken! Heb je het jezelf aangeleerd of heb je een cursus gevolgd? Veel plezier! Ik ga je vanavond opzoeken op FB :)

Tinkerbell, leuke datum om te trouwen! Wij zijn 13-04-2013 getrouwd om 14.00u :) Maar als je nu zwanger zou raken dan zou je net voor je trouw bevallen toch? Misschien inderdaad niet handig, maar het kan nog wel :)

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    He bah, wat vervelend Esther :( Sterkte meissie! *knuffff*

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Esther knuffel mop.

Hier net het echobureau gebeld. Om 10:45 uur toch maar gluren... ♥♥

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @esther, bah beterschap en knuf. lekker op bed blijven liggen.

@evelien, de behandeling die ik doe is 60 euro per keer. dus best wel een uitgave om vaak te doen. gelukkig ben ik het ook niet zo vaak nodig, heb de producten die ze gebruikt zelf ook deels in huis. Zorg goed voor mijn huidje :D
    De taarten bakken heb ik mezelf eigenlijk geleerd via internet :p goedkoper als een cursus, al wil ik nog wel een keer wat cursussen doen om de fijne techniekjes te leren. Heb nog maar 3 taarten gemaakt, waarvan er 2 hier staan:
    mijn taarten | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!

12. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Echt ermee stoppen is een groot woord we doen het gewoon als we zin hebben als het dan prijs is dan is het zo dan zijn de ook heel blij hoor maar als ik deze ronde zwanger ben is het voor februari he? Of ben ik mis? We stoppen gewoon met de behandeling in ben trouwens 2 maal zwanger geweest zonder behandeling dit was wel 2 keer een vmk maar he ik kan zwanger geraken van me vriend he

13. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther balen meid veel beterschap dikke knuff

14. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Anja waauw meid wat een mooie taart seg wij zoeken nog een bruidstaart ;):D

15. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace leuk meid kan je weer je ukje zien

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Nog even een vraag moet vandaag voor de rx gaan van me eileiders dat is toch niet dat hsg onderzoek he?

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    hahaha... zou me vereerd voelen tinkerbell ;) alleen heb ik nog niet zo heel veel taarten gemaakt en het zou zonde zijn als ik net niet dat kan wat jullie willen :D

18. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh meid wat ik wil is niet zo ingewikkeld denk ik hahaha ben maar een simpele madam

19. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Zoiets willen we maar dan met 2 etages

20. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha.. ik zelf ben ook niet zo moeilijk ;) En jullie bruiloft is natuurlijk ook over een jaar, dus dan ben ik wat meer geoefend :D

Share This Page