Viel heel goed mee alleen wat irritant gevoel buikkrampen kan ik nog krijgen en bloedverlies heb ik wel weer
Ricmar linker eileider is open maar van de rechter zijn ze niet helemaal zeker gyn gaat het eens grondig nakijken zei ze
oke spannend, wanneer hoor je meer?? want immers als rechts dicht is en daar groeit follikel kan je geen kans maken... en het is niet altijd om en om...
Ik heb altijd links een eitje volgende week dinsdag moet ik voor een FM gaan dus dan zal ik wel iets horen
Esther balen meid! hopelijk trekt de kramp gauw weg! Grace leuk! leuk hoor die taarten! Ik had even uitgerekend dat als ik nu zwanger zou worden mijn datum 14febr zou zijn.. haha knuf voor jullie!
@tinkerbell. Mooie taarten moeilijk kiezen zo. Fijn dat het onderzoek is meegevallen. Nu lekker rustig aan. @evelien wachten duurt lang he. Hoop dat de tijd voorbij vliegt. @anja. Wauw mooie taarten zeg. @esther. Hopelijk voel je je snel beter. Knufff @grace. Hoe was het? Lekker gespiekt Verder weet ik het niet meer. Zo veel gekletst hier. Gezellig. Hier is mijn lieve vriendinnetje vannacht bevallen van haar zoontje Levi Keano. 2 weken overtijd en met een keizersnede. Ga morgen naar haar toe. Ben zo benieuwd naar de kleine. Zal denk ik wel even emo worden maar ben superrrr blij voor haar. Ze stond na m'n mk meteen bij me op de stoep met een hele lieve kaart en witte roos en hebben samen zitten janken. Toen ik vannacht het sms'jes kreeg was ik helemaal hyper. Mijn ei komt denk ik deze ronde weer eerder. Laatste cyclussen was hij steeds dag 15 of 16 daarvoor rond de 12 of 13. M'n ovutest wordt al donkerder dus denk dat ie morgen of overmorgen positief is als ik kijk naar hoe ze normaal oplopen. Lekker lang weekend. Jullie nog leuke dingen doen? Hier niet. Lekker rustig.
Wachten is nooit leuk Jennifer, op het wachtbankje voor je NOD niet en ook niet voor je echo.. Jij nog wachten op je eisprong! Een tip (tenzij het toeval was): rond mijn eisprong heb ik Conceive Plus gebruikt. Het was de eerste keer dat ik het gebruikte en het was gelijk raak..
Wat leuk ricmar! Ik ging op youtube kijken naar reviews van Preseed en Conceive Plus en toen kwam ik uit op die applicators van Conceive Plus die je in kan brengen. Werkte perfect en heeft uiteindelijk een super resultaat opgeleverd!
@evelien en ricmar De ronde dat ik zwanger werd had ik ook conceive plus gebruikt. Was ook de eerste x. Hebben nu 2 rondes preseed gebruikt maar helaas. Vind de conceive plus wel fijner met die kant en klare pipetjes. Met de preseed moet je zo een spuit vullen. Veel onhandiger. M'n vriend vindt het trouwens niks. Het wordt veel te nat en hij voelt dan vrij weinig. Ga deze x iets minder gebruiken. Maar bedankt voor de tip
Daar ben ik weer. Het was heerlijk om die kleine meid aan de gang te zien daar in mijn buik En deze keer kregen we 99,99% zekerheid, omdat ze 100%niet mag geven... Oh, ik ben verliefd... Nu ga ik even een middagdutje doen. Lees en reageer later wel even goed. Knuffel allemaal!
Jennifer, zie je dan helpt het inderdaad heel goed! Mijn man vond het ook niks, maar dat kon me niks schelen, is toch maar voor een aantal dagen! En als je dan uiteindelijk een positieve test in handen hebt, dan is het het meer dan waard geweest Grace, aahhww zooo leuk! Zo fijn dat je weer hebt kunnen genieten van je meisje Slaap lekker meissie, droom maar fijn over die kleine.
@evelien. Haha. Jouw man vond het dus ook niks. Maar idd als het helpt dan moeten ze maar ff glibberen. @grace. Super fijn meis. Heerlijk een klein meisje in je buik. Kan me voorstellen dat je verliefd bent. Geniet er lekker van en droom tijdens je middagdutje van je mini you.
@jennifer wat leuk zeg van je vriendin, zag t op Facebook ik denk dat ik dat ook wel zou hebben hoor als je de beeb van je vriendin ziet, omdat je zelf ook zo graaf wilt!!! Maar hopelijk komt die dag gauw meis flink aan de klus en hopelijk wordt dit jullie ronde!!! @grace wat fijn dat je de kleine meid weer hebt gezien en dat t allemaal in orde is stelt je toch weer gerust!!! Slaap lekker meis
hier heb ik net de preseed bestel ik had wel de conceive plus tube hier liggen maar al een paar keer gebruikt zonder resultaat