Grace wat leuk! Ik had de ronde voor ik zwanger was preseed gebruikt en dus niet zwanger.. maar het werd wel 1 grote glijboel toen...
@jennifer, thanx meid.. zal mijn nieuwe taart hieronder even neer zetten Wat leuk, gefeliciteerd, lekker genieten morgen. Wij hebben weinig op de planning gelukkig. Dus lekker rustig aan doen. @grace, gweldig meid.. lekker genieten Hier dan mijn nieuwe taart, voor de meeting voor morgen. Helemaal trots op het resultaat.
Anjamones, wauuww mooi meis! Niet gek dat je trots bent Yuna/Tinkerbell, ik had juist de Conceive Plus applicators, die pipetjes waar jennifer het ook over had. Die Preseed is een tube en breng je OP en niet IN. Ik denk dat dat Conceive Plus zo mooi maakt. Het gaat er natuurlijk om dat de zaadjes goed en makkelijk geleid kunnen worden door de baarmoederhals naar hun eindbestemming dus is het fijn dat je het middel al op de goede plek in kunt brengen
preseed is ook om in te brengen met de aplicator juist om je baarmoederslijmvlies ph neutraal te krijgen.
Ohh dat wist ik niet ricmar ik dacht dat dat puur de tube was als glijmiddel.. Nou dan mogen de dames die het nog niet hebben geprobeerd het heel gauw gaan uitproberen, want je ziet: het KAN resultaat hebben!
nee er zitten een aantal applicators bij en die kan je op de tube draaien, na gebruik gooi je die dingen weer weg. ik had er no nooit van gehoord, tot dat iemand me de tip gaf.. eerste ronde na gebruik zwanger!! en de persoon die het me als tip gaf is elke keer na gebruik zwanger..
anja geweldige taart meid dat heb je weer goed gedaan ricmar/evelien dan hoop ik dat de preseed dit keer ook mij gaat helpen
oh ja de dames die het hsg onderzoek hebben laten doen is dat normaal dat ik veel bruinverlies heb met een beetje klonters in? bij het afvegen is het licht roze als ik nu naar de wc ben geweest maar daarvoor was het bruin is precies of ik mijn ongi weer terug heb
Mvm Gefeliciteerd Tinkerbell dat kan heel goed hoor de vloeistof is een soort jodium.. en het moet er toch weer uit...
Ja precies preseed heeft van die applicator erbij mss dat ik het deze ronde weer probeer.. mvm gefeliciteerd!
Heeeeyyy dames nu heb ik eindelijk tijd om uitgebreid te reageren heb net kunnen knuffelen met mijn metekindje... manmanman zooo lief !!! ik wil ook @evelien, ik hoop dat de tijd voor je snel voorbij vliegt en dat je een mooie echo hebt @grace, ik ga je pb sturen voor facebook en wat leuk dat je je kleintje weer hebt kunnen zien @tinkerbell, toen we gingen trouwen, hebben we zwanger worden ook even op laag pitje gezet... en dan op huwelijksreis zwanger omdat we er veel minder mee bezig waren... succes iig ! hopelijk doet de hsg ook wat goeds... ze zeggen toch dat het je vruchtbaarheid vergroot gedurende 6 maand! ik duim !!! @anjamones en rabia, ik ben ook een bak-fan ... ml en zl eten het graag allemaal op @esther, dikke dikke knuffel !!! ik duim voor je in de volgende ronde ! @ego... mijn testdrang is nu immens hoog ... hoop dat ik me morgen vroeg kan inhouden, veel zal van mijn temp afhangen! Fijne avond iedereen ! hier snel nog een foto van Demi met Menno