Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm gefeliciteerd!!! Leuke foto ;)

@rest dames ik lees dat jullie t over n glijmiddel hebben, preseed en nog eentje...of is dat t zelfde?! Sorry begreep t niet helemaal...en waar kan je dit halen?? Als t nu niet raak is wil ik dit ook wel gaan gebruiken ;)

Heb net 4uur lesgeven ben nu echt kapot!!! :S en nu nog aan t oppassen tot 00.00 ongeveer!! Mja goed kan wel lekker uitslapen ;) Hihi....

2. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wat leuk nog meer bak fans :D haha...
    en wat een super foto!! zo schattig :D

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Preseed en conceive plus. De laatste vind ik persoonlijk fijner. Je hebt een klein pipetje waar voor 1 x inzit. Dopje afbreken en inbrengen maar. Preseed moet je een aplicator (stuk groter dan de pipet) op een tube zetten en vullen. Erg omslachtig.
    Als je ze googled dan vind je ze. Kan je online bestellen. Preseedkan ook via je apotheek. Maar adviseer je de conceive plus pipetjes.

Dit is de preseed

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dit is een conceive plus pipetje

Hopelijk heb je het niet nodig:)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer dankjewel meis!!! Ik zal eens ff kijken ;) mocht ik t nodig hebben bestel ik die wel de volgende ronde ;) Hihi...

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Goeie morgen dames,

Ik kon me vanochtend toch niet inhouden en toch getest met action :S zouden jullie ff willen kijken???
    Ik zie echt n heeeeeeeeel licht tuurstreepje :S is al met t blote oog moeilijk te zien maar toch n foto gemaakt, wat denken jullie?!
    Nu heb ik al wel gelezen hier dat action lichtere streepjes geven dan bijv. K2v5....mss die maar ff halen dan?!
    Pfff wordt gek van mezelf zeg!!!

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zie eerlijk gezegd niets...

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje meis!! Jah is zo al erg lastig te zien :S maar goed ik denk hier ook nog helemaal niks van hoor!! Ik haal vanmiddag wel die van k2v5....we zullen nog moeten afwachten!!

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Spannend!
    Heb je trouwens met een reden niet getempt deze ronde??

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bij action test staan streepjes voorgedrukt dusplassen mannen nog streepjes..

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    :$
    Jah ivm mijn vmk, had ik daarna dat m'n temp zo erg schommelde dat ik zoiets had dit heeft geen zin!!!!

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ok thnx ;) ik ga ook nergens van uit hoor want heb echt niet t gevoel dat t raak is!! Gewoon nieuwsgierigheid :p Hihi...

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen meiden

@rabia, helaas zie ik niets... nog paar daagjes geduld en hopelijk dan wel positieve test !

@all, ik heb mij ook niet kunnen inhouden vanmorgen... omo witte test natuurlijk... gisteren avond dacht ik dat ik vandaag 10 dpo ging zijn, maar ben maar 9 dpo dus is nog hartstikke vroeg... maar omwille van pms symptomen (gisteren en vandaag) heb ik in ieder geval het idee dat ik niet zwanger ben... dat wordt de komende dagen afwachten op ongesteldheid...

gisteren avond toen ik naar huis reed, heb ik een ooievaar zien vliegen... heb toen een schietgebedje gedaan dat hij snel naar ons huisje moet vliegen :D

wat zijn jullie plannen vandaag?

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @rabia, spannend meid... hoeveel te vroeg getest?

@mvm, ook al spannend, wie weet een voorteken ;)

Ik ga vandaag naar de mama meeting, een gezellige meeting van een aantal dames die elkaar op fb hebben ontmoet en kindjes van rond dezelfde leeftijd hebben. Vanavond dan een gezellige aaf met manlief, denk even filmpje kijken ofzow.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    goedemorgen schatjes,

mvm, gefeliciteerd meis en hele leuke foto!!
    En mocht het geholpen hebben bij jou, stuur je die ooievaar dan ook even deze kant op??

Rabia, wat een beest ben jij toch ook met je dansen hahahaha, maar goed bezig weer hoor.

Anja, heel veel plezier vandaag!!

Grace, hoe gaat het moppie? Betere dagen alweer??

Voor de rest allemaal dikke knuffel natuurlijk (ik weet dat ik verschillende vergeten ben, sorry).

Preseed hier al vaker gebruikt, maar geen resultaat en vond het nogal een gedoe met dat ding. Maar das ook persoonlijk natuurlijk.
    Ga van de week eens naar die andere kijken dan, daar had ik nog niet van gehoord.
    Zal toch eerst even een week moeten wachten, goedendag zeg wat een stortvloed hier, rode zee zou er jaloers op zijn......whahahahahaha lekker smakelijk, maar ja aangezien we allemaal vrouwen zijn.....
    Vandaag hopelijk verder in de tuin, als het maar droog is, kou kan ik me op kleden.

kussie!!!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hahaha Esther!!! Wel lekker hoor ;)

Heb net k2v5 gedaan eb omowit dus niet zwanger!!!! Ik zit nu 5 dagen voor m'n NOD...maar zoals ik al zei, ik heb dus echt t gevoel dat t niet raak is hoor!!!! :p ik ga toch maar naar die glijmiddel op zoek ;) Hihi....wie weet helpt dat wel ;)

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Ik zie helaas niks meis. Jammer dat de kv omowit is. Die is juist gevoeliger. Die van de action ga ik niet halen. Lees veel voorgedrukte streepjes enz. Balen he stomme testen ook.

@esther. Bah stomme ongi. Hoop dat het snel weer voorbij is. En de preseed is idd niet heel handig. Die andere wel. :)

Straks even naar de stad een leuk cadeau kopen voor m'n vriendin en vanmiddag naar Levi kijken. Verder helemaal niks. Ga nu ook nog even terug m'n bed in. Toch rot weer.

Fijne dag lieverds

18. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Rabia meis we lopen dus gelijk... zolang we geen bloed zien mogen we hoop hebben toch ;)
    wanneer ga jij nog testen (als je niet ongi wordt?)

knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft :D

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm Hmmm geen idee nog...jij?!

20. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hmmm wel ik hoop dat ik kan wachten tot woensdag... :D dan zitten we op 13 dpo... vind het stom van mezelf dat ik vanochtend al getest heb... 9 dpo is toch wel echt heel vroeg hé !?

Deel Deze Pagina