Mvj, wat spannend zeg. Ik duim me echt suf voor je. En natuurlijk ook voor de anderen. Er is zeker weer roze nodig hier. Guusje, dat stippelkruis geeft aan dat ff vermoed dat je eisprong is geweest. De verticale streep is de dag van je ei en de horizontale lijn geeft je coverline aan. De temp hieronder is van voor je ei en de temp erboven na je ei. Zou ff zekervzijn van je ei krijg je een vast kruis.
Test is omowit.vandaag 10 dpo. Vorige x had ik op 9 dpo al een licht streepje en op 10 dpo een cb digi die zwanger aan gaf. Denk dat mijn gevoel gewoon gelijk heeft. Op naar de volgende ronde. Bleghhhh
@ Grace: dankjewel lieffie. Er is idd zeker weer roze nodig hier. @ Anjamones: hahahaha, ja sorry... vind deze spanning zelf ook niet bepaald leuk meer... Maar ga nergens vanuit hoor... @ Jennifer: jammer van je test meid. Ik vind het überhaupt al knap dat je nu al gaat testen hihihihihi.
@mvj. Komt omdat ik vorige x op 9 dpo al een positieve test had. Heb ook echt geen geduld om te wachten. @grace. Lief van je maar ik weet gewoon dat het niet raak is. Net als dat ik wist dat het net goed zat toen ik zwanger was. Ik heb een sterke intuïtie die me zelden in de steek laat.
Jennifer wat jammer meis! Mvj mooi kaartje idd, wanneer ga jij testen op nod? Hier morgen de 20 weken echo! ben zo zenuwachtig haha, dat word vanavond weinig slaap! xx
MVJ Mooie kaartje Spannend!! Jennifer balen maar het kan nog, wie weet een late innesteling... onewish Spannend! hihi hier nog 2 daagjes wachten!
@ Jennifer: hihihihi, ik durf dat écht nog niet hoor nu hahahaha... Ik wacht écht tot na mijn NOD... @ One: ik ga testen na NOD, dus als ik woensdag niet ongesteld ben en mijn temp ik nog steeds hoog, dan ga ik testen... (dus als temp enzovoorts nog goed is dinsdag, ga ik dindag nog even naar de kruidvat) Leukleukleuk! Morgen de 20 weken echo. Maar idd ook erg spannend . @ Yuna: hahaha, thanks, spannend is het zeker!
Jennifer. Balen van die negatieve test zeg. Mvj. Wat heb je een mooie stabiele temp meid. Echt spannend. Knap dat je niet eerder test en je in kunt houden. Hier vandaag erg moe en zeurend gevoel in mijn buik, erg druk op het werk gehad dit weekend en morgen avond nog werken en dan vrij. Lig nu lekkr op de bank. Knuffel.
@ Margha: ja, ik weet dat ik toen ik zwanger bleek van J.oshua op de laatste NOD dag heel licht positief testte, dus ik ga écht niet voor NOD testen. Dat vind ik zonde van mijn geld... En idd mijn temp is zeer stabiel... dat ken ik helemaal niet van mezelf hahahahaha. Rust maar lekker uit nu meid!
Hei meisjes, sory dat ik er niet was. Loei druk weekend, maar morgen ben ik er weer hoor. Jennifer balen, maar t kan nog. Lappie dikke knuffel voor jou moppie. En ook ik denk dat t de angst is bij je man. Mvj, duimerdeduim!! One, spannend moppie. Grace, hoe voel je je nu? En de rest van de meiden. Alles goed? Ben er morgen weer, geheugen als n zeef nu en ff leker op de bank hangen en vroeg naar bed. Xxxxxxxx
Hier vabpndaag ook niet veel geweest. Esther gaat goed hoor. Ik ga lekker slapen... weltrusten allemaal
@ Esther: hahaha thanks voor het duimen meid! Ben weer benieuwd naar mijn temp morgen... Slaap lekker meid! @ Grace: slaap lekker lieverd! Hier lekker onder de douche geweest en zit al 2 uur bijna lekker op bed. Manlief wilde spelletje doen beneden, dus dan ga ik wel eventjes naar boven met de laptop... (heb weinig zin om tussen de knallende geweren te zitten hahaha). Ook alle belangrijke dingen weer gedaan. En alle belangrijke papieren even doorgemaild naar de gemeente... Voor nu: lieve meiden slaap lekker en tot morgen! Morgenochtend eerst naar de logopedist. En dan als ik terug ben eventjes de bovenverdieping weer schoonmaken en dan is het alweer tijd om J.oshua van school te halen. Morgenmiddag even naar een vriendin van me, die is vorige week geopereerd door dezelfde arts die mij geopereerd heeft voor mijn gastric bypass. Dus eventjes op ziekenbezoek en dan weer naar huis en dan kan ik nog even bodycombat doen en dan eten maken... En dan kan ik morgenavond eindelijk weer bankhangen hahahaha.
Hallo allemaal, Heb vrijonregelmatige cyclussen ivm pcos, maar heb het vermoeden dat ik deze cyclus wel een eisprong heb gehad. Temperatuur is omhoog, alle symptomen gehad (vruchtbaar slijm, gevoelige borsten), bijna positieve ovutest en na eisprong niet meer. Maar FF zet er nog steeds een stippellijn en krijg die ook met geen mogelijkheid weg. De 2 witte bolletjes in de periode dpo zijn dagen dat ik eerder op moest staan. Snapt iemand van jullie iets van mijn kaartje?
Ik vind het niet zo'n raar kaartje hoor. Ik vind hem er rustiger (stabieler) uitzien als die van de vorige ronde. Je gebruikt ovutesten? Voer je die ook in in FF? Want als je op dag 22, 23 of 24 een positieve ovutest zou invullen weet ik zeker dat FF er een vast kruis van zou maken. Maar je zei dat die net niet positief werden? Welke dag was je donkerste test? Ik denk ook aan je kaartje te zien dat je een eisprong hebt gehad hoor.
@Lappie, Dank je wel. Klopt, hij is een stuk stabieler. De vorige had ik ook de eerste paar dagen na eisprong koorts door griep, dus die kon ik toen niet invullen. De dag voor de eisprong heb ik geen ovutest kunnen doen, waardoor ik misschien de piek ook wel gemist heb. De eerste drie dagen dpo gaf hij ook geen gewoon kruis, tot de lichte daling op dag 4, waarna het een stippellijn werd. Rare is alleen dat als ik daar een hogere temp invul, de stippellijn toch blijft staan. Vandaag opeens weer een daling van 0,2, maar denk zelf dat ik ook gewoon een eisprong heb gehad. Edit: Een piek ovutest invullen de dag voor de vermoedelijke eisprong werkt ook niet. Zou het te maken kunnen hebben met de wat hoge temp in het begin van de cyclus?