Mvm jammer zeg. Ik duim weer verder voor deze ronde. Anja gezellig dagje dus. Ik ga je even opsnorren op fb. Gezellig. Jennifer gaat goed hoor. Nog steeds spugen en in de avond wat misselijk maar gelukkig niet zo als het is geweest. Soms nog wel balen, maar op deze manier is het te doen. One gelukkig gaat het beter. Die meisjes van ons laten het wel weten dat ze eraan komen
@mvm en @jennifer hope So!!! Alhoewel ik denk van niet hoor dames... @anja jah is idd lekker weer en zeker om ff lekker te wandelen of fietsen mijn man is nu ook voetballen, ga zo met m'n vriendin ff kijken!! @one ohhh heerlijk lijkt me dat als je man kan koken, kijk mijn man hoeft echt niet elke avond te koken maar t is wel lekker als ik later thuis kom dat hij dan kookt en andersom!!! Mja mss leert ie t nog Hihi...blijf hopen!!!
@one, 6x?? jemig, klinkt niet echt lekker. Gelukkig weet je waar je het voor doet @hier... vanmiddag heerlijk met manlief en zoonlief naar de dierentuin geweest. beetje jammer dat vreselijk druk was. toen even bij mijn vader wat gedronken en de dag afgesloten bij de mac. meer in mijn voordeel dan die van zoonlief, maar toch, haha zo lekker met manlief op de bank film kijken. 'snow white and the huntsman' ben benieuwd!!!
Leuk Anja zo'n onverwachts dagje. Geniet van de film. Ik heb hem hier ook nog klaar liggen om een keer te kijken.
Meiden, hier een hele leuke gezellige dag gehad. Grote man is 4 geworden en is heerlijk verwend, maar ben nu echt op. Morgenmiddag ook nog nichtje met vriendje of met haar moeder op visite voor de verjaardag en hoor net dat mijn schoonzus dinsdagmiddag met de 2 meiden komt. Ben dus even paar dagen wat minder aanwezig. En ik zal aankomende tijd straks weer meer hier te vinden zijn aangezien manlief en ik vanavond besloten hebben dat we volgende maand de Mirena eruit halen en kijken of we misschien aankomende 2 à 3 jaar hopelijk nog een derde wondertje mogen verwachten. Dus kijken of ik het ritme weer te pakken kan krijgen van tempen na 1,5 jaar niet meer 's ochtends getempt te hebben. Na die periode ga ik wat aan mijn ernstige ongi's doen en dat is zo het nu lijkt grote kans op baarmoederverwijdering. Wilde onderhand graag wel weten wat we wilden wel/niet voor een 3e, wil graag van die ongi's af (durf sommige moment bijna deur niet uit erdoor) en anders wilde ik nu zo snel mogelijk geholpen worden. En aangezien de jaren hier ook beginnen te tellen willen we niet veel langer meer wachten.
@grace, wat een aanrader.. echt een geweldige film! @lyanna, gefeliciteerd!!!! en wat leuk, een derde Dat tempen zit je vast zo weer in
Dank je wel Anja, hoop dat het ons nog een keertje gegund is. 2e ging hier niet gemakkelijk en na 4e IUI. Proberen het nu zonder de MMM, maar wel met tempen, ovulatietesten en utrogestan. Heb anders hele korte LF en cycli, mocht van de gyn gelijk gaan gebruiken. Als HA niet meewerkt kan ik het via haar krijgen. En we willen geen tijd verloren laten gaan aangezien ik dus 3 weken geleden 38 geworden ben.
jemig, dat is dan idd niet erg makkelijk gegaan. Ik snap ook dat je ivm je leeftijd geen tijd verloren wilt laten gaan. succes meis..!!
goede morgen dames @Lyanna veel succes voor je derde kindje, hopelijk mag je snel weer zwanger zijn ! @all wat zijn jullie plannen vandaag? hier niet veel, beetje strijken beetje opruimen en vanavond naar de kermis (als het weer het toelaat...)
Anja, mooi. Dan gaan we hen binnenkort ook eens kijken. Lyanna, spannend. Hopelijk is het jullie nog een keer gegund. Mvm, ik ga iet veel doen vandaag. Mijn vader komt vanmiddag even langs voor de voorbereiding van de babykamer. Er steekt een leiding uit de muur en die moet weg zodat de muren mooi glad gemaakt kunnen worden. Eindelijk een begin
@lyanna. Spannend meis. Hopelijk komt er snel een mooi derde wondertje @mvm. Lekker een rustig dagje. Hopelijk knapt het weer een beetje op en kunnen jullie naar de kermis. Hier regent het al. Bah. Als ik de vooruitzichten zie word je ook niet blij van. De hele week regen en temp tussen de 9 en 12 graden en dat bijna eind mei. Hopelijk krijgen we een zomer tot oktober @grace. Super leuk dat jullie aan de kamer gaan beginnen binnenkort. Heerlijk vooruitzicht. @rabia. Nog niet ongi zo te zien. Spannend. Ik duim @tinkerbell. Hoe gaat het met jou? Pijn in je rug al wat afgenomen? @esther. Hoe voel jij je lieverd? Ongi pijn al een beetje gezakt. Hier vandaag lekker niks doen. Ben moe en m'n lijf doet pijn. Alleen even aan de klus want m'n ei zal een dezer dagen komen dus je kan maar op tijd beginnen. M'n temp was vanochtend extreem laag. Is nog nooit zo laag geweest. Fijne dag lieve meiden.
@grace, eindelijk een begin, daar word je vrolijk van. Als manlief weer thuis is van zijn werk de volgende keer beginnen wij eerst aan onze slaapkamer. daar moeten nog kledingkasten komen, zodat de kleding uit de slaapkamer kan waar de babykamer komt. En dan eindelijk een begin aan de babykamer.. heb er echt zin in! @jennifer, fijn aan de klus meid Hier al weer thuis van de winkels... even een grasmaaier gekocht, aangezien we nu een groter stuk gras hebben als hiervoor, ga ik het niet meer met een handmaaiertje doen, haha. vanmiddag even wat boodschapjes doen. de supermarkt in ons dorp is een aantal uren open, ideaal gewoon. vanavond gaan we de BBQ aansteken met mijn schoonfamilie.. die hebben een overkapping, dus dat is wel ideaal.
@jennifer klopt mar m'n NOD is donderdag!! Ik had vanochtend getempt en dacht te zien 36,2 maar wist t niet zeker was jog zo slaperig mss was t ook wel 37,2 heb toen ik wakker werd weer getest en was 36,8 dus jah....heb nu links echt ongipijn en zere rug, veel vloed nog maar borsten zijn afgenomen (doen geen pijn meer). En voel me ook niet lekker nu, alsof ik ziek ga worden!! Denk dat ik gewoon ongi wordt dames!!! Ga dus maar aan de glijmiddel de volgende ronde haha....je mekt toch dat je steeds meer wilt uitproberen als t niet lukt elke keer!! Maare welke is beter die tube of met applicator??? Ga zo ff met mams en zusje naar intratuin!!! Fijne dag allemaal dames
Wat leuk en spannend Lyanna!! Ik ben een half jaartje jonger dan jij, ik snap dat je geen tijd wilt verliezen. Veel succes met zwanger worden. En mocht het niet lukken spontaan, gaan jullie dan toch de mmm in?
@anja. Veel plezier vanavond. Gelukkig hebben ze het overdekt. Hier giet het pijpenstelen. Zelfs de hond wil niet naar buiten. @lappie. Jij weer op het wachtbankje. Altijd weer spannend. Ik duimmmm @rabia. Balen dat Je je niet lekker voelt. Niet zo gek met dit weer. Als ik jou was zou ik de conceive plus pipetjes halen. Veel handiger in het gebruik en makkelijker inbrengen. Je hoeft alleen het puntje vd pipet af te breken. Bij die andere eerst tube en aplicator pakken vullen en dan inbrengen. Voor mij geen preseed meer Hopelijk heb je het toch niet nodig. Blijf nog even door duimen.
@jennifer dankje meis!! Denk soms echt dat zwangerschap niet voor ons is weggelegd.... mja aan de ene kant ik had vorige ronde ook on de 2 dagen getest en op NOD ongi en toch die avond positief getest :S mss maak ik langzaam HCG aan?! Pffff...voel me zo onzeker!!! Weet t gewoon ff niet meer !!!