Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer hier gaat het weer hoor ik kan woensdag weer gaan werken

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    M'n ongi is net doorgebroken...dat verklaard dus waarom ik me zo voelde maar dacht kan nog niet m'n NOD is pas donderdag!! M'n cyclus is nu 26 :S mja ben er wel blij mee eerlijk geZegt :p had ook wel langer kunnen zijn na m'n vmk!!! En klopte m'n temp toch vanochtend!!! Ga nu toch die glijmiddel bestellen en stop met shatavari....neem alleen nog vitaminen in van Davitamon ;) nieuwe ronde nieuwe kansen!! Had ook echt t gevoel dat t niet raak was!! Ach jah...mss meer geluk met conceive plus ;) Hihi...

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: gelukkig gaat het een heel stuk beter nu :D. Gisteren ook, heb gewoon mijn werkdag vol kunnen maken :D.
    Het overviel me ook écht in de auto... heel apart... ineens was ik kotsmisselijk en liep ik constant te kokhalsen...

@ Mamavanmenno: dikke knuffel voor jou meid! Niet leuk dat je door moet naar de volgende ronde.
    De planning voor mij van vandaag was: uitslapen, was opvouwen met manlief, in de kasten doen en verder niks hahahaha...

@ Anjamones: ik heb je toegevoegd meid! :D. Ik zag erbij staan... 3 gemeenschappelijke vrienden, dus moest jij deze wel zijn hihihi. Er stond er nog 1 met dezelfde naam hihihihi. En heb je gemaild??? Hahahaha, ik hou je wel in de gaten hoor ;). Ik voel me een stuk beter... Oeh, dan ben ik de taart vergeten... zal even de harde schijf zoeken, zodra ik deze heb, zal ik de taart laten zien ;).
    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad meid!
    Ik heb je inmiddels toegevoegd ;)
    Hahaha, lekker hoor, de Mac...
    Hier is de jumbo ook open van 16.00 - 20.00 uur... Dus misschien dat ik straks nog wel even snel langs ga voor een zak chips voor manlief en mij...

@ kokende man: hier ook een man die vrijwel nooit kookt! Alleen als het echt moet... Maar hij kan wel koken... Dus ook gewoon aardappels, groente enzo...

@ Jennifer: ik voel me veel beter :D. Gelukkig hihihihi.
    Jaaaaaa, wat een schatje is het kleintje zeg! Echt heerlijk! :D.
    Klusserdeklusserdeklus hihihi.

@ Lyanna: gefeliciteerd met je kleine mannetje meid! Kan me voorstellen dat je op bent hihihihi, zo'n drukke dag...
    Wat leuk! Een 3e hummeltje! Ben benieuwd meid!

@ Rabia: beterschap meis!!! Ik snap dat je dat denkt... Maar meid... positief blijven. Ik snap heel goed hoe je je voelt. Dikke knuffel...
    He bah, toch doorgebroken. Dikke knuffel meid.
    Wat is shatavari?

Hier vandaag uitgeslapen tot 11.00 uur! Manlief heeft me lekker laten liggen. Toen even GTST gekeken van vrijdag (moest werken vrijdag) en daarna aangekleed en de 1e was aangezet.
    Na de lunch hebben manlief en ik de was opgevouwen van weken... (schaam) en dat ligt nu allemaal in de kasten.
    En toen bedacht ik: nu ik toch bezig ben... meteen J.oshua's kast maar even leegruimen... Dus alle te kleine kleren eruit, alle te warme kleren eruit en alle goede maten kleding erin en de zomerkleding uiteraard :D.
    Ook de te kleine schoenen maar meteen in dozen gedaan...
    Jeetje wat ruimt dat weer op zeg :D.

Zometeen nog even J.oshua "knippen" en daarna manlief ook nog even... Eerst even aardappels in stukjes snijden, even paar minuten koken en dan kunnen ze gebakken worden. We eten lekker sla, met gebakken aardappels en appelmoes (voor J.oshua alleen appelmoes). Ik weet nog niet of ik vlees erbij ga doen, maargoed... dat zien we straks wel...

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvj dankje meis ;) shatavari zijn capsules die je vruchtbaarheid kunnen bevorderen!!! Maar maak dit potje op en stop dan...op naar de volgende poging om zwanger te raken :p dus nu glijmiddel proberen ;) Hihi...

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm sorry ik kon me ook niet meer aan onze afspraak houden :S haha dan maken we n nieuwe :) volgende ronde is voor ons!!! :D Hihi...

@rest ik hoop echt dat t voor jullie raak is dames, dat maakt toch weer blij als jullie straks n mooie test in handen zullen hebben!!! ;)

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Fijn dat het weer beter gaat

@rabia. Jammer meis. Hopelijk volgende ronde een mooie positieve test voor jou

@mvj. Heerlijk weer alles aan kant zo toehoren en de mannen lopen er weer netjes bij. Productief dagje geweest. Nu lekker relaxen.

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @jennifer, we hebben hier helemaal geen regen gehad :D

@rabia, balen meis.. op naar de volgende ronde. Wel fijn dat je cyclus op gang is. Ik ben na mijn vmk 8 weken ofzo niet ongesteld geweest. Dan is het wel lekker om te weten dat het bij jou nog goed loopt.

@mvj, heb in de gaten dat ik in de gaten gehouden word, haha. Nu ik jou berichtje las heb ik gelijk maar gemaild. Zal morgen wel gebeld worden gok ik. Dank u dank u ;) Ben benieuwd naar je taart. IK heb vandaag mijn eerste officiële opdracht gekregen om een taart voor een wildvreemde te maken, spannend!!!!!!! De mac was heeerlijk gister. Af en toe ben ik dat gewoon nodig. Handig dat sommige winkels toch open zijn op deze dagen. Ideaal! Jij bent ook goed bezig geweest vandaag zie ik, haha ;) topper :D

@hier. Vandaag een heerlijke dag gehad, vanmorgen op pad geweest voor een nieuwe grasmaaier. Vanmiddag lekker aan de rommel geweest en vanavond lekker de BBQ aan gehad bij schoonzus en zwager.
    Ook vandaag mijn eerste officiële opdracht voor een taart binnen gehaald, best spannend, maar heb er nu al heel veel zin in :D morgen hier in huis maar even aanrommelen en dan woensdag hebben we de 20 weken echo, zoooooo nieuwsgierig wat het geslacht van ons kindje is, haha.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rabia: graag gedaan hoor ;). Oooow ok... ik hoop dat de glijmiddel wel gaat werken meid :D.

@ Jennifer: inderdaad een productief dagje... ben ook moe nu, dus ga zo lekker naar bed ;).

@ Anjamones: grote meid, dat je gemaild hebt hahahahaha. LOL.
    Meid, die taart gaat gewoon helemaal top worden! :D. Dat kun jij gewoon.
    En idd Mac is zo af en toe gewoon heerlijk :D. Ja, vind ik ook ideaal. En het was lekker rustig. Was met 10 minuten weer terug geloof ik hahahaha...
    Vandaag best aardig bezig geweest idd :D.
    Pfoe woensdag de 20 weken echo al hahaha, wat gaat het allemaal hard he?
    Ik heb hier ook het idee dat het nu veel harder gaat als toen met J.oshua...
    Ik mag woensdag voor het eerst naar de gyn. Ben benieuwd wat daaruit gaat komen...

Hier alsnog de foto's van J.oshua's verjaardagstaart 5 januari...

Bijgevoegde bestanden:

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @anja ja had t ook niet verwacht hoor nu al!! :S maar bloed niet veel...wel erge buikpijn :( vanavond met n kruikje slapen!!!

@mvj jah hoop t ook!!! En mooie taart hoor ;)

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Geen regen:$ hier al de hele dag met bakken uit de hemel. Depressief weertje. Spannend de 20 weken echo. Heb je een voorgevoel wat het gaat worden?
    Leuk je eerste taarten opdracht. Gaat helemaal goed komen.

@rabia. Lekker met je kruisje slapen. Hopelijk morgen minder pijn in je buik.

@mvj. Super leuke taart. Bijna te zonde om op te eten.

Morgen vroeg op. Alarm wordt geïnstalleerd. Komen tussen 8 en 13.

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mvj, wow.. wat een gave taart zeg.. een 3d taart heb ik mezelf nog niet aan gewaagd. is voor latere zorg, hihi. Moet manlief nog maar even vertellen dat ik gemaild heb, die zal ook wel trots zijn, whahaha..
    het gaat deze keer echt veeeeeel sneller als met de eerste, jemig zeg!!

@rabia.. knuf zodat je lekker kan slapen meis..

@jennifer, het heeft hier alleen een beetje gemiezerd, meer niet, haha. Zelf totaal geen voorgevoel. Heb echt geen idee. Manlief denkt een meisje en zoals je aan mijn onderschrift ziet zijn dat er meer, haha.

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Ben benieuwd of je man en de meeste pendels gelijk krijgen:D. Heb je gevonden op fb. Gezellig.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden,

Bedankt voor de leuke reacties dat wij voor een 3e willen gaan, vind het ook wel weer spannend worden hoor.
    Ben benieuwd, eerst maar voor volgende maand afspraak huisarts maken met medicatie verandering en Mirena verwijderen.

Hihi, hier ook veel op FB te vinden.

Verder ben ik erg moe van het drukke weekend, vanmiddag nog visite gehad en morgenmiddag nog. Dan is het weer achter de rug.
    Ga nu nog even spelletje spelen en kijken of ebooks op tablet kan zetten, kan ik nog even lekker lezen en dan slapen.

Trusten!

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier ook preseed gebruik die maand dat ik zwanger raakte en efamol pmp, dat is tegen pms klachten en schijnt daarbij ook een positieve invloed hebben op je cyclus.
    Er zit onderandere teunisbloemolie en andere goede vitamine en mineralen in maar het is iedere maand gewoon weer een kwestie van geluk hebben.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Haha met m'n kruisje slapen :p Hihi...lig nu idd met n warme kruik in bed!! Was net met m'n zusje in de bios en aan t eind van de film werd ik ineens heel naar :S werd super misselijk en duizelig, dacht echt dit gaat niet goed was bang dat ik moest overgeven ofzo...ben snel naar buiten gelopen en toen knapte ik ineens weer n beetje op!!! Heb ontzettende buikpijn :( nou dames ik ga lekker slapen!!!
    Bedankt voor alle dikke knuffels en slaap lekker meiden ;)

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier zit ik in de wachtzaal voor me FM maar ik denk dat er vandaag nog niets te zien gaat zijn hoor

Rabia balen dat je u gisteren zo slecht voelde maar goed dat het niet zolang heeft geduurd dikke knuff

Evelien hoe gaat het eigenlijk met jou? Of heb ik iets gemist?

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goedemorgen dames!

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Ben op vrije dagen nooit aan het schrijven, heb alleen mijn tel waar ik thuis af en toe op aan het internetten ben. Dus vandaar dat ik er nu pas weer ben :) @ Tinkerbell: zie dat je vraagt hoe het met me gaat :) Gaat prima hoor! Geen echte kwaaltjes nog :D Hoe gaat het met jou? Weet even niet precies meer wie wat geschreven heeft, dus hierbij: hoe gaat het met jullie allemaal dametjes?

Hier gaat het prima :) Gister mijn mams en haar vriend op bezoek gehad. Mn moeder kon het niet laten (zie onder) :D Zo schattig! Werd net ineens heel misselijk, maar gelukkig is dat weggetrokken.. Hoop niet dat de ellende nu al begint haha. Nog 8 nachtjes slapen en dan de eerste echo!

Bijgevoegde bestanden:

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

heel even snel want moet nog in de douche en dan gaan werken ;)

@rabia: neeeee meid dat hadden we niet afgesproken!!! zo jammer ik had zo'n goede hoop voor je! volgende maand dan maar hé ?!?

@lappie: succes op wachtbankje!

@esther: gaat he al wat beter met je?

@evelien: typische de grootmoeders in spé hoor :D wen er maar aan !

@mvj: waaauw wat een mooie taart, zou Menno ook wel tof gevonden hebben!

@tinkerbell: veel succes met je fm!

@de rest dat ik nu even vergeet: sorry :D
    @all even een heel domme vraag ivm preseed enzo... hoe doen jullie dat dan? ik denk eerlijk gezegd dat mijn man zoiets zou hebben van huh wat is dat? waarom doe je dat?
    ik weet het niet hé... ik heb het nog nooit gebruikt, en het was ook nog nooit in mij opgekomen om zoiets te gaan gebruiken :)

fijne dag iedereen!

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier ben ik terug van de FM ben eigenlijk een beetje verbaasd normaal moet ik op dag 12 pas gaan maar deze keer moest ik al op dag 11 komen vorige cyclussen had ik altijd links een eitje maar deze keer is het rechts geworden en vorige cyclus had ik op dag 12 maar een eitje van 13 vandaag had ik rechts een eitje zitten van 19 en dat op dag 12 ze wilde meteen de pregnyl zetten maar ik wilde eerst bloed laten nemen en heb dat ook mogen laten doen straks weet ik de uitslag heb al wel de pregnyl mee gekregen zodat VL die kan zetten bij me als het nodig was ben zo blij met me eitje

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mvm: haha hoop dat het niet te veel wordt hoor, maar dit soort dingen zijn altijd leuk natuurlijk :D Ik heb het zelf gewoon aan mijn man uitgelegd wat die Conceive Plus is en waarom ik het wil gebruiken. Mijn man hoefde niet te wachten ofzo (slecht voor de romantiek haha). Je haalt de bovenkant van het pipetje eraf, brengt het in en jullie kunnen direct aan de slag :) Als het je te glibberig wordt gebruik je de volgende keer gewoon wat minder. Voor mij was een heel pipetje precies goed en m'n man vond het ook geen verkeerd spul :D

@ Tinkerbell: wat goed nu al je eitje!! Maar waarvoor hebben ze nu bloed geprikt als ik vragen mag? En wilde je niet stoppen met de hormonen etc.? Ben blij voor je! :)

Deel Deze Pagina