Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm zoals evelien al schrijft bij de conceive plus is het heel simpel. Man hoef er niks van te merken. Je kan het tot 15 min voor het klussen inbrengen. De preseed is wat omslachtiger. Eerst tube en aplicator op elkaar doen en vullen en dan inbrengen. Lastiger om het ff snel te doen dus mocht je het willen proberen zou ik voor conceive plus gaan.

@evelien. Wat lief zeg. Oma's in spe he. Ik heb een la vol met kleertjes. M'n moeder kocht elke week als ik weer een week verder was wat leuks. Ach het is allemaal neutraal en kan altijd gebruikt worden. Hopelijk heel snel nog.

@tinkerbell. Wat fijn da je ei er nu al bijna is. Benieuwd naar je bloeduitslag.

Hier regen regen regen. Bah bah bah. En alsik de vooruitzichten zie dan krijg ik spontaan een depressie. Tot en met zaterdag regen en temp van 9 tot 11 graden. Bizarrrrrr
    Alarminstallatie is geïnstalleerd. Dus ons huis is veilig:D

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: ja lief he :) Jeetje vervelend en confronterend lijkt me, al die kleertjes in die la.. Hoop dat je snel weer mag genieten van een zwangerschap meis, en nu eentje met een plakbaby! Hier ook veeel regen, zowel in Almere (waar ik woon) als in Amsterdam (hier op mijn werk).. Inderdaad deprimerend! Pfff.. Wordt het zondag dan wel mooi weer? Kunnen we in ieder geval van het weer genieten... Fijn dat je huis veilig is! Maar dat was het al met dat harige kind van je toch :D Door wie heb je het laten installeren eigenlijk? En kost het veel?

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien leuk truitje hoor! superlief vn je mams!
    tinkerbell snel eitje meid, en dt rechts! Maar vraag me nu af, die eileider zat miss verstopt toch of liep niet goed door mt de hsg?

@all hier niet zoveel te vertellen eigenlijk, alles gaat zen gangetje hihi
    Vanmiddag naar de vk, volgens mij voor de groeiecho, heb t opgeschreven zal zo eens kijken.....en vn de week komt mijn proefdruk voor t geboortekaartje binnen :) xxxx

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien deze ronde gingen we nog met hormonen doen volgende ronde niet meer en dat ze mijn bloed nemen is om de juiste timing te weten voor de IUI

One heb vandaag gevraagd naar de uitslag en hsg was toch nog heel goed de rechter zat toch niet dicht en was gewoon open

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Tinkerbell: gelukkig was je eileider gewoon goed! Spannend meis hoop dat je snel voor een mooie IUI mag gaan en dan in spanning afwachten :)

@ One: ja lief he :D Leuk dat je vanmiddag weer naar de vk mag! Kijk er ook naar uit hoor, eens in de zoveel tijd naar de vk voor een mooie echo :) Leukkk geboortekaartjes! Hebben jullie al een naam voor de mooie dame?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Tinkerbel ohh toppie meid!
    Evelien jaaaa haha ! eigenlijk wisten we het al voor de zw.schap hihi

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tinkerbell was rechts wel goed opendan?? ze hadden daar toch twijfels over??..

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Fijn dat je al een mooi eitje hebt en nu een keer rechts.

Evelien. Gaaf wat een lief schattig truitje.

Mvm. Hier minder dan de aanbevolen hoeveelhied gebruikt. Ik heb het er gewoon met mijn man over gehad dat ik het wou proberen en hij wou het ook wel het proberen.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    o fijn dat het wel goed open was..

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ricmar yep helemaal open eerst twijfelde ze idd maar blijkt nu toch open te zijn

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
  13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mooie buik foto's one

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mooie buikfoto's one

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Thanks sweetys!
    Zat net te vergelijken met die blotebuik foto van 27w.
    poeh! goed gegroeid! schrik ervan hihi

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Kom net terug van de kantine op het werk.. Heb iets heel stoms gedaan.. Uitsmijter gegeten maar eigeel was niet gebakken! :$ En nu??

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh jeej was het eigeel nog geheel rauw? Of al voor de helft gaar? De volgende keer toch de dooier kapot en goed bakken. De kans dat je er ziek van word is niet zo groot denk ik.

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Heb net telefoon gehad van de gyn ik moet morgen vroeg de pregnyl zetten en donderdag is de IUI

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Spannend tinkerbell zal voor jullie duimen

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Super. Wel weer spannend. Hopelijk timen ze het nu goed.

@evelien. Ik eet altijd met een zachte dooier. Kan niet echt kwaad. Je kan hooguit ziek worden maar is niet schadelijk voor de baby. Rauw vlees en vis daarentegen kan wel schadelijk zijn. Niet te druk maken.

We hebben het via uw huis veilig (securitas) kosten waren nu (aanbieding) 300 voor de installatie en maandelijks 40 euro omdat het gekoppeld is aan een meldkamer. Valt dus reuze mee. Is brand inbraak overval alarm ineen.

@one. Wauw meis. Wat ben jij mooi zwanger. Veel plezier bij de vk vanmiddag. Leuk dat je proefdruk van de kaartjes eraan komt. Fijn he die voorpret.

Deel Deze Pagina