Lappie, ik begrijp je gevoel. Ik duim hard voor je meis dat het een hele mooie plakbeeb is. Anja, jeejjjj!!! Ben erg benieuwd, maar wacht rustig tot vanavond En voor iedereen komt hier zijn tijd. Ik weet het gewoon. Jullie zijn lieverds en het is jullie allemaal gegund.
Ff een ego berichtje. Ik krijg maar geen positieve ovutest. Voor de mk altijd op dag 10/11 erna steeds op dag 14/15. Nu dag 13 en nogniks in zicht. . Pppff. Klussen maar even tot morgen uitstellen. Wil Vl. Niet meer zo uitmelken. Of adviseren jullie het wel vandaag te doen? Graag jullie advies.
Jennifer ik zou vandaag doen, morgen niet en overmorgen wel weer. Dan zit je om de dag, en dus zowiso goed met je eisprong..denk ik. want vind hem wel al iets donkerder en even breed, dus je eitje komt er wel aan!
@jennifer jah ik zou ook vandaag en overmorgen doen...dan zit je wel goed vind m nu ook donkerder en breder!!! Heb je nog veel last van vruchtbaar slijm enzo buikpijn dan?! Of heb je daar geen last van?!
hoi dames wauw wat is er hier veel geschreven !!! ik probeer even alles bij te lezen en te reageren EERST EN VOORAL Lappie !!! ik zie het ook !!! fantastisch nieuws... ik duim met al mijn vingers en tenen (geen zicht hoor!) en hoop op een plakbaby !!! @ricmar: sterkte meid ! @grace: bijna halfweg, dan gaat het pas echt hard gaan @ Tinkerbell: veel succes met deze IUI ! ik hoop dat het raak mag zijn! en net zoals jij zegt, iedereen verdient het om (terug) mama te worden!!! @Mvj ... ik ga even tegendraads doen... jij blij met maatje minder, ik wil snel 'maatje meer' = zwanger zijn haha ! @Rabia: meid ik volg je... ik heb conceive plus besteld... wie weet helpt het, ben benieuwd !!! wat studeer je meid? oh ok ik lees het net veel succes igg @evelien, nog weekje doorbijten meid! mag ik even vragen hoe jullie het dan gaan doen met een kleintje als jullie beide om 4u30 gaan werken? hier zijn mijn uren en ml zijn uren goed op elkaar afgericht... hij werkt meestal van 7u tot 15u en ik kan mijn uren kiezen, dus ik breng meestal Menno naar school, hij gaat Menno halen @Yuna, hoe gaat het met jou meid? @anja: leuk van je echo !! @jennifer: mijn laatste ei kwam ook iets later, op cd 20 pas... meid klus gewoon als je zin hebt... en 'best' zo dagje tussen laten... oh ja en knaller kan zo van niets opeens opduiken, succes! @ego drukke dag gehad... eigenlijk niet veel bijzonder aan de hand, ongi bijna voorbij... ml is druk in het huis aan het werken samen met vriend.. ze zijn aan de verwarming aan het klussen, dus met als gevolg: geen warm water op dit moment en geen verwarming (brrr !!) dus daarnet even gaan douchen bij mijn schoonouders fijne avond iedereen... ik kruip straks met goed boek in bed, onder lekkere warme dekens
Thanks lieve meiden. Dat gaan we er vandaag nog voor en dan overmorgen weer. @rabia. Ik heb nooit vruchtbaar slijm. M'n ei voelde ik voor m'n mk altijd heel goed. Sinds de mk helaas niet meer.
@mvm. Brrrr koud idd. Te bizar toch voor eind mei. Hopelijk is alles snel klaar en zit j er weer warm bij. Fijne avond. Geniet van je boek onder de warme deken.
Lappie, zie dat je zwanger bent! Wat een goed nieuws meid! Geniet ervan! Hier alles goed! Probeer het zwanger worden even met rust te laten en te genieten van wat ik heb! Maar lees hier wel regelmatig even bij hoor!
@ Anjamones: Heel goed, volgende week de eerste afspraak. Jaaaaa, heel fijn die weggeefhoeken enzo . Ik vind het een supermooie taart geworden meid! Fijn dat alles goed was bij de echo meid! @ Rabia: lekker he die kruikjes . Ik ga zometeen ook een kruikje pakken voor mijn rug. Het weer vind ik zelf ook niks aan idd... Die vermoeidheid... hmmmm, zou bijna denken dat je misschien toch... Is je menstruatie anders als normaal? Wat leuk dat je die opleiding doet . Je doet wel heel erg veel zeg . Herkenbaar van die vriendin... Ik vergeet het (net als toen met J.oshua) nu ook weer steeds... @ Ricmar: dikke knuffel meid! Sterkte. @ Jennifer: ja heerlijk hoor die weggeefhoeken. Ik zou doen wat goed voelt meid. Maar idd wat One zegt klopt wel. Hij word wel donkerder.. @ Evelien: Jaaaaaa, sterker nog... 2/3 maten kleiner . Ik begon in XXL . En ook die kleren liggen dus nog hier in de kast hahahaha. Niet zo vreemd dus dat dat "een beetje" te groot is *SMAK TERUG* @ Lappie: oeh, ik zie streepjes! Gefeliciteerd lieverd!!! Heeeeeel hard duimen dat dit een mooie plakkerd is! <3 @ Mamavanmenno: hahahaha... nou ook in een maatje minder is er gewoon zwangerschapskleding hoor . Hier geen verwarming aan gehad hoor Vandaag bij de gyn geweest en alles was goed. Ik blijf de gehele zwangerschap in het ziekenhuis om meerdere redenen en over 4 weken al de 20 weken echo (de uitgebreide en gecombineerd met controle... dat is al met 18,1 weken). Nog 4 weken en dan weten we wat het word! Vind het zo spannend! Bloeddruk was netjes en ons kruimeltje was lekker aan het bewegen. Placenta ligt achter dus ze vond het absoluut niet vreemd (helemaal omdat het.ook de 2e is) dat ik ons kruimeltje al voel bewegen (fladder gevoel, plopjes en echt een soort zwemgevoel zeg maar)... Ik ben blij dat alles nu goed in de gaten gehouden gaat worden. Heb aangegeven dat ik HMS heb... toen ging ze dus voor die echo overleggen met de gynaecoloog en die wist niet wat HMS was... wel wat EDS was... Dus heb maar aangegeven dat dit eronder valt. Nu gaan ze uitzoeken welk type het nu precies is die ik heb, omdat in de brief van de reumatoloog alleen maar HMS staat... Dus ook hierin nemen ze me erg serieus. Erg fijn. Kortom....ikke is weer blij dat alles goed gaat.
@mvm hihi straks allemaal conceive kids hier haha wie weet helpt t @jennifer ohh das vervelend meis dat je mk alles van slag gemaakt heeft dan :S ik hoop dat je gauw meer duidelijk hebt meis!!! @mvj jah heerlijk die kruikjes!!! nou nee mn ongi is verder wel gewoon zoals altijd...met de vorige ronde met die vmk zag ik duidelijk verschil!!! en had ook echt mn innesteling gevoeld met daarna n tempdip...denk meer door t weer ofzo van die vermoeidheid...heb gewoon zon nodig!!! haha maar las dat vrouwen hier ook tarwekiemolie innemen om zwanger te raken, maar dit schijnt je weer wat meer energie te geven en stress te verminderen ofzo...mss dat ook proberen?! ach wil van alles wel proberen om zwanger te raken haha... @anja wauww wat n mooie taart!!! heb je die zelf gemaakt? en erg leuk idee om zo te zeggen wat t geslacht is hihi sorry zag t al op FB...gefelicteerd meis!!!
ik weet ook niet of ik jou al had...jawel toch? als ik de namen zie op facebook moet ik soms echt denken wie was dat nou van t forum? haha...is wel lastig dan!!!
Lappie gefeliciteerd lieve schat!!!! Niet zo goed om eerlijk te zijn. Ben vandaag bij huisarts geweest vanwege weer opspelende hartritmestoornis en gruwelijke rugpijn en voor ik het door had zat ik daar te janken als een klein kind. Was een super lieve meid en gaf me alle tijd om het kwijt te kunnen. Er is in een jaar tijd ook zo ongelooflijk veel gebeurd met mij en mijn omgeving dat ik nu op mijn breekpunt bent aangekomen. Beter nog, ik ben al gebroken. Ik ben er nu wel echt achter gekomen dat ik moet gaan verwerken want blijkbaar zit alles nog lekker diep van binnen. In principe zou ik een herhaal recept moeten krijgen voor bèta blokkers en kalmeringstabletten (lichte), maar die mogen niet met een eventuele zwangerschap. Dus om mij niet onnodig aan het twijfelen te brengen hebben we die uitgesloten. Ik heb nu slaap pillen gekregen (in slapers, geen door slapers) zodat ik weer op krachten kan komen. De afgelopen 2 maanden slaap ik gemiddeld 1,5 uur per nacht (en dan ook nog met nachtmerries erbij) en aangezien ik ook maar een mens ben....... Nu neem ik die dus vrijdag avond in en probeer ik het weekend zoveel mogelijk rust te krijgen. Vriend schrok zich echt compleet wezenloos want ik sta nu eenmaal bekent als positief en heel sterk. Maar ja ik kan dus ook breken. Het afgelopen jaar was gewoon te veel en dat moet ik even kwijt. Het heeft me wel enorm geholpen bij de dokter en ze heeft ook weer professionele hulp aangeboden. Nu ga ik eerst proberen hoe ik me voel na dat ik geslapen heb en als ik er dan behoefte aan heb zal ik de hulp absoluut aannemen. En dan maar hopen dat die sterk in zijn schoenen staat want ik heb er helaas al vele omver gepraat. Nou ja, zo ongeveer gaat het dus met mij nu......helemaal op......eindelijk.......het is eruit, de wereld weet het en nu kan ik gaan verwerken. En hopelijk eindelijk eens een paar uur slapen en dan het liefst zonder nachtmerries. Eigenlijk ben ik er ergens blij mee dat ik gebroken ben want nu geef ik het eindelijk ook eens toe aan mezelf, het werk, het geld, de bbz, het niet zwanger worden, mijn moeder die ziek werd en nog 100 dingen die niet dagelijks zijn. Ik kom er wel, maar alles op zijn tijd nu: eerst ikke nu even dan de rest. Ga ook echt niet hele dagen na zitten denken nu want dat werkt niet voor mij, maar geef er wel aan toe. Dusssss.............zoiets dan......... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Esther meid toch laat je maar eens goed gaan dat kan deugd doen wel fijne arts zeg dikke knuffel meid