Esther lieffie. Hopelijk kun je nu verwerken e.n weer op krachten komen. Sterkte meis. Hele dikke knufffffff xxx
Lieve Esther, Wat een verhaal lieve schat. Ontzettend knap dat je eraan hebt toegegeven. Het is nu echt tijd om tijd voor jezelf te nemen en vooral rust te nemen. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat alle vervelende dingen die je liever niet wilt hebben tijd kosten, maar als je jezelf dat gunt kun je er alleen maar sterker uitkomen. Een hele dikke knuffel voor jou meis. Ik ben trots op je dat je naar de dokter bent gegaan en denk aan je!!! Lappie: wat lees ik nu!!!! Super de super super !!!! Gefeliciteerd ik ben heel blij voor je !! Ga nu even wat meer terug lezen. Liefs
he meiden, natuurlijk hebben de meeste van jullie het wel al op fb gezien, haha. Maaaaaar wij krijgen een jongen erbij. deze mama is straks flink in de minderheid, haha. hieronder de taart waarmee ik het bekend heb gemaakt @esther, meis toch wat een verhaal. goed dat je het hebt aangegeven. je bent ook maar een mens om het even zo te zeggen. hele dikke knuf en wij zijn er voor je..!!! Voor de rst wel gelezen, sorry voor het niet reagerne, was een drukke avond en manlief gaat morgen ook weer voor 2 weken aan het werk. hoop dat ik dan niet weer in de dip terecht kom
Lieve, lieve Esther, heel veel sterkte bij het verwerken van alles. Zo logisch dat het je een keer te veel werd. En wat ontzettend lief dat je ondanks alles mij toch nog feliciteert. Zou het volkomen begrepen hebben als dat je even niet zou interesseren. Je bent een lieverd!! Je verdient het zo dat dingen eens zo gaan zoals je ze zou willen hebben. Hoop zo dat je ook gauw zwanger bent en dat dan 'alles goed komt'. Dikke knuffel van mij!
Lieve meiden allemaal, Ik ga naar bed met een raar en heel dubbel gevoel....... Ben zooo blij! Ben zooo onzeker!
Esther sterkte meid! Anja wat leuk een jongen!! Lappie zo herkenbaar.. laten we hopen dat 3 keer scheepsrecht is... Jennifer balen dat je je ei nog niet gevonden hebt... hier ook opzoek.. Sorry dames die ik vergeten ben!
@Esther jeetje meis wat n verhaal!!! Neem idd ff tijd voor jezelf eb neem je rust je zult er uiteindelijk sterker uitkomen meis!!! Ik wens je ook heel veel liefde en sterkte toe meis!!! Take care....
Goedemorgen!! Wat zijn jullie toch stuk voor stuk pracht mensen!!!! Lappie, natuurlijk interesserend me dat zeg!! Ben super blij voor je. Even schaamteloze vraag want ook ik ben het soms kwijt, heb ik jou nu ook op fb? Anja, leuk meissie een ventje!! En gaaf die taart!! Hier natuurlijk weer een grafnacht gehad, maar we doen ons best om wakker eruit te zien...... smakkerdesmak!!!!
Lieve Esther, jij bent ook maar een mens ondanks al je positiviteit. Een hele dikke knuffel lieve schat. Denk aan je!
Esther, meissie toch Niet leuk! Neem alle rust en tijd die je nodig hebt. Ik ben er voor je als je me nodig hebt, je weet me te vinden! Sterkte meis *knuff*
Anjamones, ook nog even op zp: GEFELICITEERD! Nog een jongen! Jennifer, vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden. Bij mij werd ie ook nooit donkerder een paar dagen voor ei, maar de dag voor eisprong knalde hij altijd ineens en die dag erna nog! Hoop voor je dat je snel een knaller hebt meissie. Lappie, ik snap je onzekerheid. Die heb ik nu nog steeds en die zal nog wel duren tot zeker volgende week met de echo en waarschijnlijk nog wel tot aan de 12-13 weken. Ik probeer ondertussen toch te genieten, zou jij ook moeten doen want ik geloof in een plakbeeb voor je!!
@esther, kom op meid, gaat goed komen met je moet gewoon... @lappie, ik ben pas sinds gister mijn onzekerheid een beetje kwijt. dus zo raar is het niet. komt vast helemaal goed. @hier, manlief weer voor 2 weekjes de deur uit die moet weer geld op de rekening gaan brengen. toch altijd lastig die eerste dag en het afscheid...