Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Anjamones, jij ook sterkte meis. Zal inderdaad niet meevallen om je man zo lang te missen *Knuff*

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, dikke knuffel moppie.
    Bij vorige baan was vriend hier ook door de week nooit thuis, elke maandag bleef gewoon ruk. Gelukkig toen de kleine er was een andere baan kunnen bemachtigen.
    Zoals ik al zei, we slepen je er gewoon doorheen.

Lappie, heb je nog opnieuw getest lieverd?

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Anja dikke knuffel meid we sleuren jou er wel doorheen

Esther meid toch weer zo een nacht jij ook een dikke knuffel

Hier denk ik dat ik gisteren avond me ei heb gehad had wat felle steken dan gaat de IUI te laat zijn zeker? Zou ik voor de IUI nog een echo kunnen vragen?

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Die steken kunnen ook van het groeien van de follikel zijn he tinkerbell.. Hoop dat dat het is en de IUI dus mooi op tijd is! Denk dat je best een echo mag vragen van tevoren toch?

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jaaa, inderdaad wat Esther zegt, heb je nog eens getest Lappie? We willen een digi zien! :D

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Meis vervelend zeg. Maar zoals de andere meiden al zeggen. We slepen je er wel doorheen hoor.

@lappie. Ik ben ook benieuwd of je nog hebt getest

@tinkerbell. Kan ook idd groeien van de follikel zijn. Je kan voor de zekerheid even vragen of je een echo kan krijgen zou zonde zijn als je iui te laat is.

Hier wordt ik gek. Nogsteeds geen positieve ovutest en m'n temp blijft stijgen:$. Heel raar. Hopelijk vanmiddag een posi test of is m'n ei al geweest? Kan bijna niet want ik heb 2 x pd getest

Zo auto voor een beurt brengen en die van m'n ouders. Vanmiddag sushi eten met m'n lieffie en verder lekker rustig aan.

Knuffff

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, wanneer had je je IUI? Heb ik even gemist. Je temp is wel gestegen......

Jennifer, zou dan wel een vroeg ei zijn voor jouw doen toch??
    Rare maand.....

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, wat vaag meis.. Weet het ook niet! Misschien toch vandaag of morgen nog een positieve ovutest. Hoop het echt voor je! Maar anders heb je alsnog goed geklust denk ik :) Lekker dagje heb je vandaag, geniet ervan meis.

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer wat vervelend dat je geen posi ovutest hebt maar wel raar dat je temp verder stijgt als ik naar je tempkaartje kijk dan lijkt het er wel op dat je ei op dag 11 is geweest maar je hebt niet eens een posi ovutest maar ook ik denk dat moest je ei op dag 11 zijn geweest dat je goed zit met klussen ik zou in ieder geval om de dag blijven klussen

Esther ik heb vandaag om 11.00 mijn IUI

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het is idd een rare maand. Ga vanmiddag nog een ovutest doen. Kan me echt niet voorstellen dat m'n ei op dag 11 is geweest. Heb net ff verder ingevuld met stijgende temp de komende dagen en dan zet ff m'n kruis op dag 15. Morgen dus. We gaan het zien. Hebben iig geklust en dat blijven we ook maar doen. Lief dat jullie even met me meekijken.

@tinkerbell. Spannend. Ben benieuwd.

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer om 11.00 is de IUI

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb ook nog niemand op fb,vn de nieuwe meiden, maar denk dt ik dt ook nog even zolaat word anders zo druk,en mt al die namen kom ik er anders niet meer uit hihihi

tinkerbel spannend en je iui vandaag is goed getimed denk ik hoor als je vandaag tempverhoging hebt, en iui om 11 uur.

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nu denk ik toch dat ei nog niet geweest is stond net in de douche en kreeg weer van die venijnige steken rechts onder in mijn buik dus denk dan toch vandaag me ei

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Spannend tinkerbell!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tinkerbell, succes met de IUI! Weet niet of je 11.00 inleveren hebt of de IUI, maar anders is het al achter de rug.

Meiden, afspraak Mirena eruit staat bij de HA. 18 juni naar HA om te laten verwijderen, bloeddrukmedicatie bespreken en utrogestan bespreken. Aftellen is weer begonnen en op naar hopelijk een 3e wondertje zonder verdere MMM.
    Mocht HA niet meewerken met bloeddrukmedicatie en utrogestan volgt nog een afspraak bij de gyn. Van haar mag ik geen Hydrochloorthiazide gebruiken en mag ik wel Utro gebruiken. Maar vorige keer bij HA ook problemen mee gehad, dus ben benieuwd.

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, hoe is het gegaan meid?

Lyanna, spannend meis! Hoop gauw op een mooi 3e wondertje voor je zonder MMM :)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lyanna idd plastabletten mag je niet in de zwangerschap kan hartafwijkingen veroorzaken ..

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lyanna. Spannend meis. Hoop zo voor je dat het zonder mmm lukt.

@tinkerbell. Hoe is het gegaan meis?

Hier eindelijk een positieve ovutest. Vanochtend nog niet en nu wel. Ook de cb geeft nu een smiley. Gelukkig is Vl. Vrij vandaag dus daar hebben we maar even gebruik van gemaakt:D.

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lyana oh leuk dat jullie voor een 3e wondertje gaan

Jennifer jeeeej meid eindelijk een positest

Hier is het redelijk goed gegaan alleen kregen ze het buisje weer niet helemaal erin zoals de vorige keer maar het was diep genoeg zei ze dus moest me geen zorgen maken VL zijn zaadcellen waren wel minder dan de vorige keer de eerste IUI had hij er 33 miljoen en nu maar 10 miljoen de gyn zei dat het zeker voldoende was nu VL is ziek misschien dat hij daarom minder zaadcellen had

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ben blij dat het goed is gegaan meis je gyn heeft er in ieder geval vertrouwen in lees ik zo! Nu op het wachtbankje maar.. Spannend! :D

Jennifer, zie je wel, ik wist dat je ei gauw zou komen, joepiee! Nu nog even flink aan de klus (morgen en overmorgen ook nog denk ik?) en dan op het wachtbankje jeeej!

Deel Deze Pagina