Hmm wat gek.. Ik zie die stijgingen die je hebt ingevoerd ook, maar ik zie geen kruis? Lijkt me toch echt niet later dan vandaag hoor.. Gister een daling, vandaag een lichte stijging (morgen zal die verder stijgen), dus dan neem ik aan dat ie niet pas morgen springt? Of heeft iemand anders hier meer verstand van dan ik?
oke ja zie t, bij mij klopte dat altijd wel, zie mijn kaartjes in album, altijd 2 dagen na pregnyl men eitje... er ligt nu natuurlijk wel wat klaar ,maar zelf kan je morgen ook nog even aan de slag dan maar? denk ik..zou ik wel doen.
Goed dat je morgen ook nog aan de klus gaat Tinkerbell, dan heb je je kansen in ieder geval goed benut! Zie inderdaad je kaartje zo, wel met een stippelkruis, dus zeker weten doet FF het ook niet.. In ieder geval voor de zekerheid nog klussen morgen en dan afwachten ik duim voor je.
Tinkerbell, dit is mijn kaartje. Mijn cycli oktober/november/december 2011 zijn die met de IUI en pregnyl. Lyanna Ovulation charts on FertilityFriend.com
Esther idd nu je t zegt , mijn geheugen is ook net n zeef tegenwoordig! ben zo benieuwd! LAPPIEEEEE!! En en en ? hoe was je testje vandaagggg ?!?!?!
hoi meiden heb alles gelezen, maar geen fut om te reageren... vandaag beetje baaldag... had nu bijna 12 weken geweest... mijn collega loopt weekje 'achter'... ze was vandaag naar gyn geweest en alles was goed... ik ben zo blij voor haar, maar het steekt fijne avond iedereen knuffel!
Haha ik heb de hele dag keihard gewerkt. We gingen op schoolreisje, dus was erg druk. Plof net pas op bank neer. Vanochtend weer een testje gedaan, deze is volgens mij hetzelfde als die van gisteren. Mijn digi wil ik bewaren voor een '3+ zwanger'.
Ja Lappie, daar ben je, gelukkig!! (heb ik jou nu op fb of niet? snap niks meer van al die namen whahahahaha) mvm, dikke knuffel schat. Hoe dichter we bij 11-7 komen hoe moeilijker ik het ook krijg, maar ja we moeten doorgaan. Dikke kus voor jou!! Tinkerbell, duimen draaien overuren moppie!!
@mvm. Herkenbaar hoor. Ik zou morgen 24 wk zijn. Dat blijft gewoon kut. Denk dat dat pas over gaat als je opnieuw kan gaan tellen. Knuff @lappie. Leuk op schoolreis. Maar wel vermoeiend. Benieuwd naar je testjes. Wanneer ga je weer testen? @esther. Jouw uitgerekende datum 11-7? Dat komt wel dichtbij dan. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Lappie heeft niemand op fb. Ze wil liever anoniem blijven. Dikke knuffff
Goedemorgen, Ik heb inderdaad (nog) niemand op Facebook. Maar ik ben aan het twijfelen..... Want waar hebben jullie het over? Koetjes kalfjes? Niet over zwangerschappen toch????
Ik maak me al weer veel te druk, vind mijn temp veel te laag.... Ga vandaag niet testen, morgen weer. En dan wil ik een duidelijk verschil zien anders denk ik dat het toch weer fout gaat. Ik moet vandaag weer de hele dag werken dus wil nu niet een (te) lichte test zien gewoon, anders kan ik mijn kop d'r niet meer bijhouden......
Ik vertrouw erop dat je test morgen heel mooi is hoor Lappie! En ja, eerlijk, je temp zegt nu nog niet zoveel over of het fout zit of niet he.. Meestal stijgt ie toch pas echt door na NOD.. Dusss ik duim voor morgen en voor gemoedsrust blaaaassss ik je temp omhoog!