Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @grace spannend meis!!!! Geniet ervan ;)

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace spannend meid

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Tinkerbell, fijn van je FF-kruis!

Grace, heel veel plezier straks bij je echo. Spannend!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

Tinkerbell, jeeejj een kruis :D Nu nog 1,5 week wachten. Spannend ik duim voor je!

Anjamones, het hoeft inderdaad niets te zeggen dat je niks voelt, maar wil toch heel graag wel wat voelen om wat meer zekerheid te krijgen.. Zul je net zien dat ALS ik dan kwalen krijg ik dan ook weer onzeker wordt ;)

Lyanna, spannend meis! Hoop dat alles een beetje regelmatig wordt voor je.

One, gelukkig ken jij die krampjes ook. Woensdag weet ik meer :)

Lappie, mooi rijtje weer :D

Mvm, lekker weer verwarming en warm water! Hebben we nu helaas toch nog echt nodig, ook al is de zomer bijna daar.. (waar?)

Jennifer, ja idd kan echt niet wachten. Nog 2 nachtjes slapen gelukkig :) Jij vandaag denk ik nog een positieve ovutest (je hebt toch altijd 2 dagen achter elkaar?) en dan over een paar dagen je kruis :D Ga je vandaag en morgen nog klussen?

Mvj, haha we hebben veel gekletst ja. Maar jij kan ook verhalen schrijven hoor, jeetje! :D Vervelend dat je zo moe bent en ook al zo'n last hebt van je gewrichten :( Rustig aan meis! Alles voor de kleine. Oh jeetje, wat naar voor je man zeg! Sterkte daarmee...

Yuna, jij ook weer op het wachtbankje! Ik duim voor je dat het jouw maand mag zijn (en natuurlijk ook van alle andere niet-zwangeren)!

Grace, heeeel veel plezier meissie! Geniet ervan!

Hier best wel ruzie met ML :( Hij zegt dat sinds ik zwanger ben ik niet meer te genieten ben. Ik ben minder close volgens hem en mijn libido is ook niet zoals het was. Heb hem al uitgelegd dat ik ontzettend moe ben elke dag en dat ik er niet altijd de puf voor heb. Ook voelt het heel anders (het is wat nauw, sorry voor de details) en het voelt alsof mn baarmoeder heel laag zit, waardoor ik alles extra goed voel (en niet op een prettige manier). Kan daar helaas nu niks aan doen heb ik hem al verteld, maar misschien veranderd dat nog. Heb hem ook verteld dat ik me heel eenzaam voel sinds ik zwanger ben. Het lijkt alsof hij totaal niet geinteresseerd is in wat er allemaal in mijn buikje gebeurt nu.. Ik wil dat hij meer betrokken is, maar heb het gevoel alsof hij niet weet hoe dat moet ofzo. Hij denkt nu alleen dat ik hem niet meer zie staan nu ik zwanger ben, maar ja alles werkt van twee kanten. Snap ik nu iets niet of kunnen jullie je wel in mij vinden? Pff weet het heel ff niet.. :(

5. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Evelien, geef het wat tijd. Het is voor een man heel anders dan voor een vrouw. Hier ook weinig interesse (tijdens al mijn zwangerschappen). Mannen kunnen er nu eenmaal weinig mee.
    Ik probeer mijn man ook niet steeds te overladen met zwangerschapsdingen. Als hij iets vraagt dan wil ik alles vertellen maar zolang hij niets vraagt dan wacht ik maar gewoon af.
    Misschien moet je man ook wel erg wennen nog aan het idee. Maar leuk is het niet natuurlijk. Hij gaat wel mee met de echo toch? Meestal doet dat ook wel goed, voor de betrokkenheid.
    Sterkte meis, ik hoop dat het beter gaat binnenkort met jullie. :(

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dankjewel meissie. Je hebt gelijk, misschien moet ik hem niet zo overladen.. Maar ja, heb toch zoiets van: je bent samen zwanger en niet alleen toch? Hij gaat woensdag inderdaad mee naar de echo, ben benieuwd hoe hij dat vindt. Misschien dat de intimiteit tussen ons dan ook wat beter wordt..

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @yuna, die wachtbankjes zijn altijd spannend :)

@tinkerbell, YEAH, een kruis! :D

@grace, spannend meis. Ben benieuwd hoe het is gegaan

@evelien, het blijft altijd spannend en onzeker, haha. Tot de 20 weken echo was ik constant bang dat het fout zal gaan, dat is echt niet grappig.. dus ik snap hoe je je voelt.
    Wat jou en je mannetje betreft. De eerste 3 maanden moest ik er niet aan denken om actief in bed te zijn, pffff was kapot. Iedereen ervaart het anders, maar alles is wel gevoeliger “down under” dus snap dat het niet altijd even prettig voelt :) die betrokkenheid komt nog wel denk ik hoor, dat was hier ook pas na de eerste echo’s toen hij het hartje hoorde/zag kloppen. Dan word het toch allemaal net even wat echter… knuf meis…

@hier, @#%!@# erg slecht geslapen… :( Zijn tijdelijk van slaapkamer verhuist ivm het verbouwen boven (nou is verbouwen ook wel een groot woord, maar toch) dus moet helemaal wennen aan de andere kamer enz. klinkt raar, maar pffff halve nacht wakker gelegen en dan word je om kwart over 7 wakker van je zoon die ontzettend in zijn broek gescheten heeft, altijd leuk zo vroeg, pffff

8. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @Tinkerbell, joepie !!! een mooi kruis... nu weer even op dat wachtbankje... hopelijk voor de laatste keer !
    @Yuna, jij ook hopelijk de laatste keer op het wachtbankje hé ! Nu ja dat geldt voor iedereen natuurlijk... dat we maar met z'n allen snel zwanger zijn !
    @Jennifer, jullie goed aan de klus :) veel succes !

@Grace geniet ervan meid !!!

hmm wat ik nu ga zeggen weten niet veel mensen maar tijdens zwangerschap van Menno hebben ml en ik misschien 10 keer sex gehad... echt niet meer... en die 10 keer was echt voor mij meer om hem te plezieren...
    sowieso de eerste drie maanden ging heb bij mij echt niet... we hadden 14 maanden moeten wachten op die zwangerschap, in mijn hoofd kon ik het er niet voor over hebben om mk op te wekken ofzo (ik weet/wist dat mk altijd kan gebeuren ongeacht sex en dat het er weinig mee te maken heeft, maar toch zat het zo in mijn hoofd :) )... ml heeft het er ook moeilijk mee gehad en zegt nu zelfs al wel een keertje dat als we nu terug zwanger mogen zijn, dat hij dat toch wel anders wil gaan zien ;)
    nu ja ik ben van het principe, lukt het niet (mentaal of lichamelijk) dan is het maar zo... maar ik kan snappen dat het voor mannen weer totaal anders is qua gevoelens

denk dat het gewoon weer zoiets typisch is, vrouwen zijn van venus en mannen van mars... komt wel weer goed!

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Anjamones: ppff ja als het bij mij tot de 20e week duurt die onzekerheid dan moet ik nog 14 weken wachten.. Denk niet dat mijn man dat gaat trekken haha :p Het is inderdaad allemaal veel gevoeliger daar onder, maar helaas snapt ml dat niet. Misschien inderdaad wel na de echo woensdag, hoop het! Wel gek eigenlijk, ml zei altijd: als je ooit zwanger raakt weet ik niet of ik het durf om sex met je te hebben, ben veels te bang dat ik wat raak! Nou ik merk niks van dat gevoel haha. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt meis.. En dan ook je zoon er nog bij, arme jongen.. En arme jij! Sterkte meissie!

@ Mvm: jeetje serieus? Zou ik mijn man eens moeten zeggen, dan zeurt hij tenminste niet meer zo! Vind het gek, want ik doe het dan ook vaak om hem te plezieren (tenminste, nu ik zwanger ben) en dan merkt hij dat op een of andere manier en dan is het nog niet goed! Snap hem dan even niet hoor.. Ik begrijp heel goed dat je na 14 maanden toch heeel voorzichtig wordt wat dat betreft hoor! Zou precies hetzelfde gevoel hebben. Klopt, voor mannen is het weer allemaal totaal anders. Hij heeft nu het gevoel alsof ik hem niet meer zie staan sinds ik zwanger ben. En hoe vaak ik hem ook vertel dat dat niet zo is, hij snapt het niet. Daarom inderdaad, vrouwen van venus en mannen van mars :) Komt vast goed, heeft denk ik even tijd nodig..

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien meis wat vervelend van jullie ruzie!! maar snap idd dat t voor beide mss wel lastig is...wij vrouwen denken nou eenmaal heel anders en als je zwanger bent is dat ook voor n vrouw heel anders, een man kan er nog gewoon weinig mee op dit moment. Zelfs met t zwanger raken is dat zo ik ben er veel meer mee bezig en denk er elke dag wel aan maar denk dat mijn dat niet zo heeft...mannen denken volgens mij ook dat als je zwanger bent alles kunt, maar de ene vrouw heeft hier meer last van dan de andere natuurlijk. Ik ben ook bang dat mocht ik ooit zwanger raken dat mijn man echt gewoon zegt jah je kunt best dit en dit ff doen...maar voor n man is dat gewoon niet te begrijpen denk ik, die denken alleen maar er zit iets in de buik en verder is alles normaal :S mja wij vrouwen voelen en denken gewoon anders!! ik merk bij mijn vriendin ook dat haar vriend nu t steeds dichterbij komt ook er meer betrokken bij raakt en dat t dus als t dichterbij komt hij er meer zn best voor doet...dus jah ze is ook erg benieuwd hoe t zal zijn als de beeb er is!! maar ze merkt nu dus al dat hij meer opruimt in huis, optijd naar bed gaat en zij zei al tegen hem ben je ziek ofzo!!! maar zal vast komen doordat alles nu steeds dichterbij komt...(ze hebben vandaag ook de 3D echo). maar meis t komt vast allemaal goed en als je straks de kleine hebt zal t allemaal wel vergeten zijn ;) hihi...
    en spannend meis deze week toch jullie echo?!

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Rabia, tsja als ik je verhaal zo lees klinkt het voor mij heeeel logisch! Helaas denkt ml niet zo.. Denk inderdaad dat als mijn zwangerschap vordert, hij wel meer betrokken zal raken. Ik zal hem tijd geven, maar die moet hij mij ook geven! Leuk die 3D echo zeg! Ik kan niet wachten. Inderdaad woensdagmiddag eerste echo, vind het wel spannend hoor :)

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Even snel update.

Beeb is door de apk heen ;)
    Alles goed zover en weer lekker aan het bewegen. En 100% meisje!
    I'm in love ♥

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Jeeeejj Grace ben zo blij voor je dat alles weer goed was! En nu 100% meisje hihi :) Geniet van je dag meissie, die kan zeker niet meer stuk :D

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    hi ladies,

Vandaag weer naar stage om te werken aan mn opdrachten. Bahh geen zin mja moet wel... :S
    Vanmiddag ga ik die glijmiddel van conceive bestellen ;) eind van de week is t weer zo ver...de klusperiode!!! haha :p
    Ik heb trouwens weer iets ergs gedaan :S ik moest voor de babyshower wit met roze kleding aan en dat heb ik dus niet en heb via H&M n wit shirt met n zachtroze broek besteld, maar ik keek dus ook bij de mama-collectie en heb n zwangerschapsbroek besteld :S vond die zo leuk!!! mijn vriendin heeft die ook en dacht ik bestel m gewoon...en ook weer zo'n legging erbij omdat mijn hond er n gat in gemaakt heeft!!! soms denk ik waarom doe ik dit!!! straks raak ik helemaal niet zwanger maar goed mss pas ik ook zo al wel hahaha....heb die legging ook wel aan en zit gewoon fijn!!! ik hoop echt dat t gauw raak is, mn geduld raakt n beetje op zo :( en vind t super leuk als er weer mensen zwanger raken maar ben dan altijd zo bang dat t bij mij nooit zou gaan lukken!!! :( bahh wordt gek van mezelf :S mja deze ronde weer 2 nieuwe "hulpmiddelen", tarwekiemolie en conceive plus!!! hopelijk gaat dit werken :D
    En hoop ook voor jullie dames dat t gauw raak is natuurlijk ;) en n dikke plakbeeb zullen krijgen!!!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    jah idd meis, geef t gewoon tijd en hopelijk zal t wel beter gaan!!! ;) mss al wel na de eerste echo :p hihi...hoelaat heb je die?! hoop n beetje vroeg anders duurt t wachten zo lang!!! :S

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Fijn dat de apk goed is gegaan :p hahaha....en dat t 100% n meisje wordt!!! lekker spulletjes shoppen ;) zo leuk!!! snap dat je helemaal in love bent ;) geniet er lekker van meis!!!:D

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Yeahhhhh een kruis. Daar wordt een mens blij van.

@evelien. Heel herkenbaar. Ik had ook geen zin en onbewust was ik ook bang. Als hetniet goed voelt gewoon niet doen. Dat is dan jammer voor ml. Maar vaak komt het na drie maanden wel weer terug je zin in sex. En wat betreft de betrokkenheid. Die van mij was ook totaal niet betrokken. Dat irriteerde me ook mateloos. Hij zei dat hij niks voelde en zag en dat het nog onwerkelijk was. Na de echo met een kloppend hartje werd hij wat meer geïnteresseerd. Toen het mis ging zag ik eigenlijk pas echt emotie. Ze beleven het gewoon echt anders. Maar meis het komt goed.

Ik had trouwens vorige week al m'n positieve ovutest lieverd:D.

@grace. Yeahhhh super dat lees goed is met je meisje.

@rabia. Ik ga duimen meis dat de hulpmiddelen hun werk gaan doen. Hihi grappig dat e nu al dingen hebt besteld bij de positiekleding afdeling. Hopelijk kan je de broek snel aan.

@mvm. Ik hoor het vaak hoor dat vrouwen bijna geen sex hebben tijdens de zwangerschap. De meeste doen he om de man te plezieren. Je bent echt niet de enige.

Hier vandaag m'n kruis in ff. Hèhè. 3 dpo nu. Afwachten en zitten op het strafbankje is zooooo niet leuk.
    Weten jullie hoe het kan dat ff een wit bolletje geeft vandaag? Ik heb op dezelfde tijd getempt en ook dezelfde tijd ingevuld. Wat ik oo doe het blijft een wit bolletje:(

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Rabia, meis het komt echt wel goed. Heb er vertrouwen in, anders lukt het misschien juist niet! Met die hulpmiddelen komt het vast gauw goed :D Ben benieuwd hoe je die conceive plus ervaart meid. Enneh gewoon kopen wat jij wil hoor! Als jij een zwangerschapsbroek wilde kopen, waarom niet! Misschien is het wel een goed teken voor deze maand :) hihi. Helaas heb ik woensdag pas in de middag de echo.. Eerst werken, dan om 12.45u bij de VK langs voor de intake en dan moeten we om 15.30u in het ziekenhuis zijn voor de echo bij de gyn. Dus dat wachten moet ik helaas wel, maar heb toch best wat afleiding gedurende de dag :D

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer dankjewel meis!!! hope so ;)

@evelien idd probeer positief te blijven ;) ja wel laat jah maar gelukkig veel afleiding!!! ik hou t woensdag hier wel ff in de gaten hoor :p hihi...komt allemaal goed meis!!!

20. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Wat gaaf!!!!!! :D
    Gefeliciteerd!

Share This Page