Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat had ik dus ook he, geen goed gevoel over deze ronde... mijn temp schommelde ook zo... ;)

2. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Grace mooie foto's hoor :) leuk om te zien.

@Lappie jij ook nog gefeliciteerd meid!

Hier nog geen duivels maar wel buikrampjes.. en voelt exact zoals het iedere maand bij mij begint :( tempratuur is nog wel mooi maar dat kan zo maar ineens anders zijn..

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lappie: Je hebt een PB hoor :D. Zoek me maar op :D. Heb je al gedaan zie ik net hahahaha...

@ Yuna: succes met wachten op het wachtbankje meid... Dat is altijd het langste deel van de cyclus he?
    Hahahaha, ja heerlijk die volle maan he? Al heb ik er altijd wel "last" van in de week naar de aanloop van de volle maan...

@ Jennifer: ja, baal er idd ook zeker van. Ik hoop ook dat het niet erger word, maar ben er bang voor... Al duurt het nu wel langer als toen met J.oshua... toen zat ik nu al gedeeltelijk in de ziektewet.
    Manlief is wel aan het werk gegaan en hij zegt dat het nu wel "goed" gaat met zijn schouder. Maarja, hij slikt natuurlijk 3 diclofinac per dag... Hij mocht er vandaag nog 1-tje...
    Vandaag wel weer een goede band via de sloop erop gekregen. 25 euro was ik kwijt, inclusief het verwisselen, uitbalanceren/uitlijnen en weer op de auto zetten :D. Rijd weer een stuk prettiger als een reserveband met bobbel erop/erin...

@ Tinkerbell: jeeeeej je kruis! Dat gaat spannend worden meid. Op naar een mooie test straks...

@ Grace: wat een mooie echofoto's meid!
    Hahahaha en fijn dat de kleine meid door de apk heen is :p.
    Ikke een kletstante? Nee hoor, valt wel mee toch? :p LOL.
    Ja heel pijnlijk, is ook dik. Hij kon zaterdag niet eens zonder pijn zijn kleren uittrekken...Ben ook best bezorgd, omdat ik bang ben dat hij zich groot houd, helemaal nu een collega van hem ziek is...
    Ja onvoorstelnbaar is dat he, hoe dat kan groeien in je buik he?
    Nou idd, beter het zekere voor het onzekere idd... En je mag weer ffies spieken :D

@ Evelien: hahahaha, sorry... was even een verslagje van de afgelopen dagen ;). Vond het nog een kleine samenvatting :p.
    Dankjewel meid. Ja heel vervelend van mijn gewrichten, maarja dat is een ding wat bij de HMS hoort... en de hormonen maken dit een slagje erger ;). Kump wel weer goe...
    Met manlief gaat het aardig goed zei hij aan de telefoon vanavond. De medicijnen doen goed hun werk... Hoop alleen dat hij niet te veel gaat doen...
    Ow meissie toch, wat vervelend. Ik weet wel dat er vrouwen zijn die tijdens de zwangerschap helemaal geen zin hebben (heb zelfs een vriendin die de gehele zwangerschap geen sex heeft gehad). Het is allemaal gevoeliger van onder bij ons en bij de een voelt dat wel prettig aan en bij de ander niet. Mijn man heeft wat dat betreft geluk, want hij kan me er wakker voor maken hahahaha, is echt heel erg... :p...Geef het even de tijd, voor mannen is het anders dan voor ons. Wij voelen vanalles in ons lichaam, die dingen voelt hij niet. Vaak word het door de echo al heel wat echter en als zij het eenmaal via de buik kunnen voelen, dan is het helemaal feest. Ik kan me wel in jou vinden hoor meissie... Maar wat ik al zei... geef het de tijd. Dikke knuffel lieffie.

@ Jennifer: jaaaaaaaa whoehoe, je kruis! :D. Hahahahaha, ja daar zit nog wel verschil in idd in de am of pm...

@ Rabia: ben benieuwd of de broek je past ;). Is niet helemaal mijn smaak hahahahaha...

@ Anjamones: wat fijn dat je zo'n lekker relaxdagje hebt gehad :D. Heerlijk... Hier vrij weinig uitgevoerd.
    Grote meid, dat je naar de bekkentherapeut gaat meid! Ben benieuwd morgen. Hoelaat moet je?

Hier vanmorgen toen ik J.oshua naar school had gebracht, naar de sloop gereden voor een autoband. Nou dat was even flink zoeken voor die jongens daar, maar ze hadden nog 1 band in de maat van onze auto :D. Dus dat was geluk hebben. Voor 25 euro is de band verwisseld, uitgelijnd/uitgebalanceerd en weer op de auto gezet en de reserveband weer in de kofferbak. Ik zeg: niet duur! :D. De auto rijd weer een stuk prettiger kan ik vertellen hahahaha...
    Daarna naar het ziekenhuis gereden om bloed te prikken (normaal gesproken moet dat met 12 weken, maar dat had de fertiliteitsarts niet gedaan) en toen naar huis. Toen ben ik op de bank geploft en heb ik niets meer gedaan, behalve J.oshua van school gehaald, weer naar school gebracht en gekookt... Vanmiddag ook weer ruim 1,5 uur geslapen pfffff....

Vanavond heeft J.oshua heel netjes gegeten, ondanks dat hij snoepje en koekje had gehad op de NSO... Ik had spinaziesoep gemaakt en een gehaktstaafje erbij gebakken. Hij vroeg: "Heb je spinaziesoep gemaakt? Maar heb je geen groente?" Dus heb maar gezegd dat ik geen groente had hahahaha. Toen zei hij: "Ooow dankje mammie!" Resultaat: Hij heeft alles opgegeten hahahahaha... Ik geloof dat ik overal maar soep van moet maken LOL... Ieders een halve gehaktstaaf gegeten en toen zaten we vol en vlak daarna belde mijn man en daarna heb ik J.oshua naar bed gebracht en hij was vrijwel meteen stil...

Nu lig ik nadat ik de boel beneden beetje heb opgeruimd alweer een uurtje op mijn bed met de laptop. Heeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk!!!!!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    H&M ;) Hihi...

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    20 wekendansje :D

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jeeej grace

Hier temp weer met 0,1 gezakt

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Woeh!!!!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    *4.2 weken dansje* :D

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik had ook een klein dipje op 4 dpo.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goedemorgen dames!

@ Grace, ben blij dat jouw vriend zo lief en begripvol is. Heb je ook zeker nodig gehad met alles wat je hebt meegemaakt zeg! Denk inderdaad dat het na de echo toch even anders wordt voor hem. Komt goed :) Natuurlijk je mooie echo's al gezien op FB. Superrrr, zo mooi! Jeeejj 20 weken vandaag meissie joehoeee! :D

@ Anjamones, whaha inderdaad die zin van mannen heeft geen grens ;) Heerlijk dagje heb je gehad gister meis. Nu wat beter geslapen?

@ Lappie, jullie kaartjes lijken inderdaad erg op elkaar. Komt helemaal goed met jou :D Jeeejj 4,2 weken dansje hihihi

@ Jennifer, gelukkig ben je erachter waarom je een wit bolletje had. Heb ik ook wel eens gehad, en heb er toen ook zooo lang over gedaan om te vinden waarom dat zo was. En dan blijkt het iets heel simpels haha ;) Nog een week geduld, spannend meissie!

@ Truffeltje, toch spannend meis. Bij mij was het ook niet anders dan anders. Had zo ook een negatieve test kunnen zijn bij mij, dus alles kan nog! Wanneer ga je testen?

@ Mvj, ik zal het inderdaad de tijd geven. Komt vast goed :) Whahaha jij bent dus een tijgertje geworden sinds je zwanger bent hahah :D Jouw man zal niet klagen denk ik! Heel veel sterkte allebei met jullie ongemakken, niet leuk :( Rustig aan meis!

@ Tinkerbell, gelukkig zegt 0,1 niets :) Hoop dat het deze keer raak is meis! Hoe voel je je?

Hier gister ineens ontzettende krampen in mijn baarmoeder.. Bah wat was dat vervelend zeg, kon zelfs moeilijk lopen! Vanochtend ook weer.. En sinds een week met vlagen misselijk. Zat net in de trein en zocht echt een plek om over te geven, zo erg was het. Zooo misselijk! Gelukkig trok het weer even weg, anders is het ook zo lullig voor al die mensen in de trein zo vroeg op de ochtend ;)

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lappie gefeliciteerd....

Hier 18 weken dansje...

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jeeej voor de dames die hun zwangerschapsweken dansje doen ben heel blij voor jullie ( ik wil ook :D )

Evelien gisteren voelde ik mij niet zo heel goed ik ben nu al meer dan 2 wekeb verkouden nu gisteren had ik heel de dag het bibber precies ik kwam suiker te kort en werd ik wat misselijk maar tot nu toe is het weer weg

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat vervelend dat je je zo slecht voelde gister Tinkerbell. Hoop voor je dat het niet doorzet! Of dat het een goed teken is :)

14. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    @grace & @lappie doen jullie ook gelijk een zonnedansje? :D

@evelien temp is gezakt vandaag met 0,10.. ik zou vandaag testen maar ik:( denk dat, dat tegen beter weten in is :(

vanavond moet ik zeer intensief sporten maar ik durf niet zo goed.. Stel dat ik wel xwanger zou zijn.. lijkt me niet oke

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat is je normale LF truffeltje?

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Grace mooie fotos meid!
    hier 31.1 dansje hihi, en 9jaar samen vandaag <3
    Xxxx

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej gefeliciteerd One! :D

18. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    @evelien die is tussen de 14 en 18 maar heb net getest is die omo wit. ik had mezelf beloofd er niet meer zo van overstuur te zijn. nou.. missie gefaald. be:(lt net ook nog het uwv op.. mijn uitkering valt lager uit. ben net mijn baan kwijt sinds een maand en ik ga van 1450 naar 825

Ik wil in mijn bed liggen met de dekens over mijn hoofd :(

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    truffeltje dikke knuffel en je uitkering hoort dat geen 70% te zijn??

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

Deel Deze Pagina