Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Heb net mijn temp ingevuld op FF voor morgen en als hij terug met 0,1 gestegen is dan verzet FF mijn kruis naar dag 16

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Mooie foto's en alles lijkt goed te zijn en jullie krijgen een meid. Gefeliciteerd.

Evelien. Morgen de echo, succes alvast en ik hoop dat je man een beetje bijdraaid en je wat beter begrijpt.

Hier vandaag de 16 weken dans. yeah

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Lijkt me sterk hoor dat je zo laat je ei hebt gehad.. Heb je zelf wel het idee dat de timing deze keer goed was?

4. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    dank je! ja die hoort 70% te zijn maar inderdaad het is nu per 4 weken en ze pakken je sv loon dat is lager best vaag allemaal. het uwv zegt dat het klopt heb al gebeld.

5. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ja hoe mijn kruis nu staat dacht ik wel me eisprong te hebben gehad omdat ik zeurende pijn had toen en die was daarna ook weer weg en heb het niet meer gehad

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @grace, dat de kans kleiner is dat is natuurlijk altijd mooi :D wij hadden een eventuele kans op een hazenlipje.

@jennifer, ben iets fitter als gister, maar nog niet super fit, haha. Moet echt even wennen om aan de andere kant van het bed op een andere kamer te slapen. Verslag van de fysio komt hier onder.

@mvj, ik moest vanmorgen om 11 uur. Verslag hier onder ;) Jemig dat valt erg mee van de band zeg. Jij ook al zo’n heerlijk relaxed dagje dus gister. Af en toe best lekker :D las het al op fb, geweldig van de soep :p

@evelien, soms klaag ik ook niet hoor met mijn man, haha. Heb zelf ook een aardig libido ;) vannacht iets beter geslapen, maar kan gelukkig nog beter. We houden hoop, haha. Joepie, de zwangerschapshormonen hebben je nu goed bereikt? Hihi.. plastic tasje in je tas doen ;)

@tinkerbell, ai suiker tekort is een naar gevoel :(

@one, gefeliciteerd meid.. :D

@truffeltje, wat akelig nieuws meid.. :( hopen dat je snel iets weer vind.

@hier, vanmorgen naar de bekkenfysio geweest, nou dat heb ik geweten. Het schijnt dat ik op mijn rechterbeen/bil steun. Kortom dat ik een beetje scheef ben :p nu heeft ze dus mijn staatbotje weer in een juiste positie gedrukt AUW!!!! Maar sta nu wel weer rechter, verneem ik gelijk aan mijn spieren, haha. Verder wat oefeningen mee gekregen en de tip om sowieso elke 3 uur naar de wc te gaan. Aangezien als ik soms moet niezen met een volle blaas het wel eens mis kan gaan. Best akelig moet ik zeggen. Dus nu maar netjes op de klok plasje plegen, haha.
    Zijn jullie ook zo blij met het zonnetje? Denk dat ik straks nog maar even buiten ga zitten in de zon, hihi.

7. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Hi meiden.

Evelien succes met de echo morgen meis!!!
    Allemaal mooie dansjes verder hier. Ik doe de 14.1 weken dans :)).

@jenn het gaat allemaal goed alleen merk dat ik even gas terug moet nemen. Ben docent lichamelijke opvoeding op een middelbare school en t kost een hoop energie. Ben gister en vandaag thuis gebleven. Gister echt de hele dag op bed Gelegen. Vandaag gaat het gelukkig beter. Over 2 weken weer voor controle. Hoe is het met jou?! Nog eventjes wachten. Het wordt mooi weer, ik zie zoveel dansjes dat wordt voor jou ook echt snel een dans meis!!! Ik weet het zeker!!!!

@de rest ik heb alles gelezen maar ik vergeet echt alles de laatste tijd. Wat me alleen

8. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    *ik was ng niet klaar, kut telefoon*,

Wat me opvalt is dat de tijd zo snel gaat! One over de 30 weken, grace al bij 20, anja over de 20,Ricmar bij 17 en mvj ook al bijna 15. Ik ben toch niemand vergeten??? Iig dit viel me op.

Wanneer kregen jullie echt een buik? Ik lijk tot nu toe max een kilo te zijn aangekomen....

Nou ik gooi er even een filmpje in, genoeg buiten gezeten voor vandaag.

Verder draaien mijn duimen verder voor alle lieve meiden hier die op het wachtbankje zitten!

Liefs en vergeet niet van het zonnetje te genieten!

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    :d:d:d:d:d:d:d:d

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Evelien, als het eruit moet moet het eruit, maar leuk is anders :D

Ricmar, jeejjjj :D

One, gefeliciteerd en jeeejjjjj :D

Truffeltje knuffel :(

Margha, jeejjj :D

Tinkerbell, FF is ook maar een programma en kan het mis hebben. Jij kent je lichaam zelf het beste en meestal is je gevoel wel juist.

Anja, ouch...Akelig ja, maar luisteren naar wat ze zeggen dat is beter voor jou en de beeb. In dit geval nog iets meer voor jou.
    Nou heerlijk he dat zonnetje. Genieten hoor!

Linn, jeejjj gewoon meedansen hoor :D
    De tijd gaat inderdaad heel hard. Het begin zo langzaam en nu ineens zo snel.
    Mijn buikje had ik al wel met een week of 15/16, maar nu zie je hem echt goed. Zelfs als ik wat wijders aan heb. Eerst was het soms nog zo'n twijfelbuik. Dat zag je ook aan mensen, echt de vraag in hun gezicht van is het nu wel of niet zo.

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace idd mijn gevoel is meestal wel juist

Hier heb ik het al een paar dagen heeeel warm en zweet gelijk een rund niet normaal

12. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Hier zijn de rode duivels er al -snik-

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    idd ik vind t ook erg snel gaan bij iedereen de tijd lijkt om te vliegen!
    uhmm tegen de 14/15 weken zag je t bij mij al wel goed..ook omdat ik zelf heel slank ben...(anders zie fotoalbum) :)
    ik ben totaal nu 6 kilo bij, dus valt nog mee ...
    xxx

14. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

hier ben ik weer... gisteren geen tijd gehad hoor :)

@grace, wat is apk? (sorry ben van BE :D ) maar ik neem aan dat alles goed is!!! Mooie foto's iig !!

@rabia, ik ben toevallig ook deze cyclus met tarwekiemolie gestart haha zo grappig dat we beide een paar hulpmiddelen gaan gebruiken... hopelijk met resultaat hé !!!

@anjamones: last van je bekken? hopelijk kan een fysio je helpen?

@yuna en jennifer wachtbankje nog niet beu meiden ;) ik kom er volgende week aan (hoop ik)

@lappie, kruip jij maar op je roze wolk hoor... maar hou je nog voldoende plaats voor alle niet zwangeren hier ! :)

@mvj, wij zeggen tegen Menno dat alles spinazie is (dat eet hij net graag) de ene keer eten we groene spinazie, de andere keer paarse (rode kool) de andere keer oranje (wortel) ... en zo maar door :D hij trapt er altijd in... en dit weekend eitjes gegeten en dat wou hij hiervoor ook niet... tot ik zei dat in mayo ook eitjes zitten en dan wou hij het wel!!! kinderen :D

@evelien, nog heeeel heeeel eventjes en dan is het zover ! ik duim nog steeds !!!

@one proficiat met jullie 9 jaar !

@tinkerbell, je krijgt toch ook echo ivm fm? ... jammer dat ff je kruis met stippellijn geeft... maar zoals grace zegt: ff blijft een programma... dus volg je gevoel maar!

@linn, ik kreeg best vroeg een buikje... maar niet echt zo'n zwangerschapsbuikje dat had ik pas met 17 à 18 weken.. maar vanaf 10 weken kreeg ik mijn broek niet meer goed toe... het is wel zo dat ik vrij mager was toen ik zwanger werd dus je zag het gewoon veel sneller :)

@truffeltje: ohhh nee meid wat jammer! volgende ronde hopelijk raak!!! knuffel

@ego

zo meiden ik heb een drukke dag gehad, ben ik blij dat ik thuis ben! maar de komende dagen worden ook weer druk, moet 8 mensen evalueren... en ik wil hier altijd veel tijd insteken qua voorbereiding dus voor 8 mensen ben ik toch al snel 2 weken bezig ... maar ja het hoort bij de job :)

ook nog leuk nieuws, dit weekend gaan ml en ik eindelijk nog eens naar privé sauna... dit is echt al heel lang geleden en nu hebben we het elkaar cadeau gedaan (voor moederdag/vaderdag) :D
    we gaan zaterdag van 10u tot 12u met arrangement Brunch... ik kijk er echt naaruit !!!

fijne avond nog iedereen !!! ik ga lekker tv kijken en niets meer doen :)

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Truffeltje balen meid

Mvm geniet zaterdag maar eens goed met ze twee

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @truffeltje dikke knuff meis heel veel sterkte!!!

@mvm haha jah idd grappig hopelijk zal t werken voor ons...heb voor manlief ook al selenium+zink gehaald :p schijnt goed te zijn voor spermaproductie, meer zaadcellen!!! las dat je er wel miljoenen meer van kunt krijgen :eek: hihi...dus is t proberen waard!!! hihihi....

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvm apk is in Nederland de keuring voor de auto ;)

18. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zoooooo dan. Kan jullie niet bijhouden hihi.

Veel dansjes vandaag. Super. Geniet er lekker van lieverds. Het is jullie gegund.

@truffeltje. He wat balen zeg. Hopelijk volgende ronde een mooie test.

@rabia. Ik heb die van mij ook aan de zink en selenium gezet:D

@mvm. Gezellig als je bij ons komt zitten op het bankje. Hopelijk kom j ei snel.

@tinkerbell. Spannend elke x weer he. Ff is idd maar een programma. Vertrouw je lichaam. Dan heb je het vast goed.

@linn. Poeh zeg. Denk idd aan jezelf. Rust goed uit. Vooral met jou baan. Hopelijk voel je je snel beter.

Hier temp blijft laag. Heel raar. Heb wel ongi gevoel de hele dag. Ook vreemd. Hopelijk betekent het wat. Nog een week wachten. Grrrrr

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien morgen je echo om hoe laat moet je gaan?

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Hoop dat je kunt slapen vannacht. Ik ga morgen middag aan je denken. Kom je de foto showen.

Deel Deze Pagina