Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Evelien denk aan je. Op naar een mooie echo.

En nu ga ik echt proberen te slapen.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer hihi tja de mannen mogen er ook wel iets voor doen toch :p hahaha...

@evelien spannend meis nog een nachtje slapen ;) ik hou t hier in de gaten :p ben benieuwd naar de foto!!! hihi...

slaap lekker ladies!!!

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien ik hou het ook in de gaten ik vind dit zo spannend

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieve schatten allemaal!!!!

Ik ga straks even proberen bij te lezen tussen alle drukte van de tuin door.

Maar ik dans met iedereen mee en duim voor de wachtende!!

Evelien, het is bijna zover meissie, denk aan je!!

Ik ga dalijk eerst mijn laptop vermoorden want die is echt gruwelijk traag. Moet hem maar weer eens opschonen want dit klopt echt niet.

Maar eerst even tot 12 werken en dan hopen dat het gras geleverd is als ik thuiskom, het wordt echt een leuke tuin zo, duurt even maar dan heb je ook wat. Kleine man is er in ieder geval erg blij mee en daar gaat het me om.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi hoi meiden!

even heel snel...
    @evelien: gigantisch veel succes strakjes ! ik duim voor je :)
    @esther: haaaaai meid !!!! gaat het goed met je? druk aan de klus?

@ego
    vanmorgen is mijn temp plots omhoog gegaan naar 37°C :$ ik snap er niets van! had vanmorgen heel klein beetje hoofdpijn en oorpijn (door verkoudheid) maar dat ik daarvan zo'n verhoging zou hebben, nu ja had ik niet verwacht... dus ben benieuwd of het verhoging van eisprong is of niet? ik ben in ieder geval benieuwd naar mijn temp de komende dagen want verwacht mijn ei eigenlijk pas volgende week ;) wie weet is dit dankzij (door) de tarwekiemolie?!

zo ik ga me douchen en klaarmaken om te gaan werken, weer zo'n drukke dag voor de boeg...

6. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    #3526 tinkerbell26, May 29, 2013
    Last edited: May 29, 2013
    Evelien veel succes straks meid heb je wat kunnen slapen?

Esther hoi meid hoe gaat het met je?

Mvm hopelijk een vroeg ei meid ik duim voor je

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Goeiemorgen dametjes!!

@ Truffeltje: nee balen meis :( Helaas op naar de volgende ronde. Duim voor je dat dit je laatste is!

@ Tinkerbell: dankjewel meis! Ik zie dat FF je kruis nog steeds op dag 14 heeft staan. Gelukkig maar :) Om antwoord te geven op je vraag: om 12.45u intake bij de verloskundige en dan om 15.30u echo in het ziekenhuis :) Lief dat je het in de gaten houdt meis.

@ Margha: dankjewel meis! En jij gefeliciteerd met de 16 weken :D

@ Anjamones: goed advies, dat plastic zakje in mn tas ;) Hoop 'm eigenlijk nooit nodig te hebben, maar beter het zekere voor het onzekere he! Hoop dat de bekkenfysio wat goeds voor je heeft gedaan en de pijn snel weg is meis. En om de 3 uur plassen is wel te doen toch?

@ Linn: dankjewel meissie! Jij al voorbij de 14 weken. Gefeliciteerd :D

@ Grace: haha inderdaad leuk is anders! Leuk dat je je buikje al zo goed ziet, dat maakt het allemaal nog des te leuker! Heerlijk genieten! Dankjewel meissie, inderdaad op naar een mooie echo (hoop het zo!)

@ Mvm: dankjewel! En dankjewel voor het duimen meissie! Oooh lekker hoor naar de sauna! Ga er maar lekker van genieten. En dan weer helemaal vers na de sauna wachten op je ei en dan een positieve test he :D Jeetje wat een tempstijging ineens zeg! Weet niet of tarwekiemolie ervoor zorgt dat je ei zooo vroeg is ineens? Denk toch dat het komt door je verkoudheid enzo hoor. Ben benieuwd naar je temp morgen!

@ Jennifer: ik duim voor je dat je klachtjes wat betekenen meis. Ik hoop het zo voor je! Ik heb gelukkig kunnen slapen. En kom zeker de foto showen!

@ Rabia: Jaaa heel spannend! Als ik een foto kan maken (zal mn man even vragen dat te doen ;)) dan plaats ik die hier zeker!

@ Esther: zoo lief! Het is inderdaad bijna zo ver, kan niet wachten! Heerlijk dat je tuin zo mooi af is straks. Super om zo'n mannetje zo blij te zien :) Hoe gaat het met jou meis? Al een positieve ovutest te pakken?

Hier steeds vaker misselijk. Gelukkig niet meteen als ik opsta, maar een paar uur later komt het dan ineens opzetten. Zit nu ook achter mijn bureau met een gevoel dat ik elk moment over kan geven :( Geen leuk gevoel! Hoop echt dat alles goed zit en ik een mooi hartje zie knipperen.. Nog 7,5 uur wachten daarop helaas! Haha

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. He lieffie. Fijn dat je tuin op begint te schieten. Als het echt zomer wordt kan je lekker genieten.

@mvm. Je temp is idd omhoog geschoten. Maar een verkoudheid kan dat zeker teweeg brengen. Denk niet dat het je ei al is. Al zou het wel heel fijn zijn.

@tinkerbell. Zie dat je temp weer omhoog is gegaan. Je kruis is ook nog op cd 14 gebleven. Zat je toch goed met je eigen gevoel.

Hier temp omhoog geschoten. Nu graag nog daar blijven of verder stijgen:D

Fijne dag meiden.

@evelien. Ik ben al begonnen met duimen:)

9. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien FF laat me kruis staan omdat ik op dag 16 mijn temp met 0,1 verhoogd heb en omdat ik bijna zeker ben dat ik op dag 14 me ei heb gehad heb ik dat gedaan

10. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer jou temp ook weer gestegen we lopen echt wel gelijk :D

11. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Echt spannend he. Nu hopen dat we volgende week allebei een mooie positieve test hebben. :)

12. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoop het ook mijn NOD is op de verjaardag van mijn dochter

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Jeeejj Jennifer mooie stijging meid! :D Dankjewel voor het duimen lieverd. Jij op naar een mooie test! Wanneer wil je gaan testen?

Tinkerbell, ahaa oke ik snap het. Ik denk ook zeker niet dat je ei later is geweest dan dag 14 hoor! Ik duim ook voor jou!

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Dat zou een mooie dag zijn voor een posi test. Ga je wachten met testen tot nod?

@evelien. Ik ga maandag testen. 10 dpo. M'n Lf is altijd 12 of 13. Duurt alleen nog zooooo lang. :p

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien heel succes en plezier meis en hopelijk n mooi hartje straks te zien en horen!!! ben benieuwd naar de foto ;) heb gister de 3d/4d gezien van mijn vriendin...zo mooi om te zien he!! werd er wel n beetje emo van maar goed hopelijk komt die dag ooit nog eens?!
    Geniet ervan meis :)

@Esther wat fijn idd als je straks je tuin af hebt ;) volgende week mooi weer dus kan je kleine man lekker buiten spelen. :D

@mvm hmmm vreemd zou idd wel door je verkoudheid kunnen komen, mja mss ook wel je ei?! heb je al symptomen dan dat je vruchtbare dagen eraan komen? ik heb al lichte steekje in mn buik maar nog niet echt slijm :S mja ik verwacht mn ei ook in t wkend dus jah...ff afwachten nog ;) ik neem ook frambozenbladthee schijnt je baarmoeder dikker te maken en n betere doorbloeding voor t innestelen...haha tja je gaat van alles proberen he :p heb alleen die conceive plus nog niet als ik die vandaag nog niet heb bel ik ff hoor...hoop wel dat dat deze week nog komt dan!! hihi...

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer ik probeer te wachten tot NOD maar kan niks beloven

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer: nog maar 5 nachtjes slapen meis! Ik hoop zooo op een positieve test voor je!

@ Rabia: dankjewel! Ahhh meissie toch, jouw dag komt echt wel! En heel gauw, dat geloof ik wel! Denk alleen dat ik een knipperlichtje ga zien vanmiddag hoor, heb gelezen dat je het hartje vaak nog niet kan horen, en dat dat ook niet goed is voor de embryo/foetus ofzo? Geen idee, als het hartje maar klopt :D

18. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Je doet idd van alles. Hopelijk helpt het en ben je snel zwanger. Als de conceive plus ook nog op tijd is heb je echt alles gedaan:D. Nu nog een mooi ei volgende week.

@tinkerbel. Haha. Ben benieuwd;)

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Horen ga je het hartje idd nog niet. Maar als je het ziet is dat al meer dan genoeg. Zo mooi om te zien.

5 dagen is nog langggggg. Hihi. Wil wel ff slapen tot maandag. Wat zou dat fijn zijn. Soort van winterslaap. Het is iig koud en ongezellig genoeg de komende dagen:D

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dat denk ik ook!

Jaa pff wat een k*tweer is het he.. Als een winterslaap mogelijk was zou ik daar ook zeker gebruik van maken! Sterkte met wachten meissie, hoop voor je dat het beloond wordt :)

Share This Page