Evelien, denk wel dat het pas donderdag word....pffff heb mn ei vorige week maandag gehad, maar zo´n lange LF! Rabia, NOD is 6 juni. Thnx voor de info, zal het is opzoeken.
Rabia, dat weet ik eigenlijk niet, denk pas op of na NOD. Heb nu nog totaal geen testdrang, terwijl dat vorige rondes toch altijd nu al erg aanwezig is. Heb ook geen symptomen die op een zwangerschap lijken, dus het voelt eigenlijk gewoon of ik niet zwanger ben.
Heb mijn kruis van FF zelf maar in het blauw gezet want als de volgende 2 dagen mijn temp omhoog gaat dan zet FF mijn kruis op dag 18
@ Tinkerbell: misschien omdat ik zelf de echo heb gepland en die niet standaard is? Geen idee eigenlijk hihi
Nee hoor heeft er niks mee te maken ge moet voor deze echo ook betalen he dus dan moeten ze jou een foto meegeven je betaald er tenslotte voor meid ik kan al niet meet wachten tot je bij de gyn bent geweest
Evelien, hoop dat je goede echo hebt gehad en mooie foto mee hebt gekregen. Is zeker gewoon hoor om een foto mee te krijgen. Alleen hier ging het bij mij met 7 wkn mis, printer was kapot en er was maar 1 echoapparaat. Dus kreeg 1e foto met 11 wkn.
Yeeeaahh lieverds het hartje klopt!! Het is nog maar zooo klein maja 7 weken kon wel ongeveer kloppen zei de gyn. Nu pas weer op 25 juni met 11 weken!