Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wat een spanning hier :D

One, leuk! Lekker tutten straks!

Over borsten gesproken. Ik geloof dat ik naar andere bh's op zoek moet...

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeeeetje wat is er weer veel gekletst dames! Teveel voor mij om terug te lezen hoor :D

One, zie jouw berichtje even voorbij komen. Een baby meisjeeee wat leuk! Gefeliciteerd!

Hier is zaterdag mijn ongi doorgebroken. Jammer maar helaas, we moeten door, hoe lang het ook duurt.. Op naar de volgende ronde! Als het deze keer niet lukt, ben ik ongi op m'n bruiloft en dat wil ik echt voorkomen! Heb veel gehoord over een 10-dagen kuur van Primolut om je ongi uit te stellen. Wil natuurlijk niet weer helemaal aan de pil :) Maar weet iemand of dit invloed kan hebben mocht mijn eitje eventueel al wel bevrucht zijn?

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @grace, ik heb gewoon weer de voedingsbeha's aan van de vorige zwangerschap, moet zeggen dat die lekker rekbaar zijn en heerlijk zitten :D

@evelien, ik heb daar geen idee van meid. ongi op je bruiloft lijkt mij nou ook net niks :(

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oja anja je had mijn pendel goed :D:D

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, ja foto foto foto!!!!!

Evelien, knap balen meis. Ik heb geen ervaring met primolut......

Grace, jeeeeej weer een teken erbij dat alles aan het groeien is!!! whoop whoop!!!

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    One gefeliciteerd met je dochter

Evelien balen dat je zaterdag ongi bent geworden ik ben het ook namelijk geworden zaterdag

Hier een heel andere ongi veel minder dan anders normaal doe ik een tampon in maar dat gaat nu niet en als ik het zo moet bekijken dan is het eigenlijk maar 1 maandverband per dag dat ik nodig heb ik ververs me wel om de 2 uur dus alles samen is ongeveer 1 maandverband vol

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankjewel tinkerbell :)
    jij had een jongen gependeld hihi

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, dat is inderdaad wel maar weinig dan. Ook wel eens fijn natuurlijk.

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    One wat leuk een meisje. Super

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mientje Sop: Graag gedaan hoor :D. Ja, het word écht heel spannend nu! Dat kaartje met die drie maanden dat is een overlay... Dus kijken hoe het ongeveer loopt, qua cyclus... of het een beetje hetzelfde is enzo...
    Hahahahaha, ach, ik vermaak me best hoor een uurtje lang en dan is 't ook klaar.
    Alleen dat van die 3 maanden, daar zit deze cyclus niet bij hoor, daarvoor moet je verder naar beneden scrollen ;).
    Dat is best apart idd, dat je deze hele ronde al het idee hebt dat het sowieso niet gaat lukken deze ronde.
    Hahahaha, mutsie... Hier ook af en toe het idee van: wat duurt het allemaal toch lang, maar nu het zo heel dichtbij komt, ben ik nu toch wel heel erg nerveus...

@ Anjamones: wandelen is ook heel goed...

@ Esther: hahahahaha, ja voor de clomid had ik superrare maanden hahahaha, nu gelukkig altijd een LF van 14 dagen... eisprong wil nog wel eens variëren, maar LF is wel netjes 14 dagen sinds de clomid, dus daar ben ik blij mee...Hoop nu dus ook dat dit ook deze ronde gewoon zo is hahahaha...

@ One: ben benieuwd naar de andere foto's meid :D.

@ Grace: valt best mee met die spanning toch? :p. Als je opzoek moet naar andere BH's, haal dan meegroeibh's... heb ik toen ook gedaan...

@ Evelien: balen dat je ongesteld bent geworden meid. Dikke knuffel voor jou. Ik weet niet hoe dat zit met primulot. Ik ken alleen Provera... Ik weet wel dat je Provera niet mag slikken als je zwanger bent...

@ Tinkerbell: dat is idd niet zo heel veel...

Zo! J.oshua net opgehaald dus nu even eten (ik heb het al op) en dan zo J.oshua weer naar school brengen.
    Daarna even naar vriendin op ziekenbezoek en dan toch vanmiddag aan de combat, zodra ik thuis ben... Had er vanmorgen geen tijd meer voor (en ergens heb ik ook geen puf, maar ga het wel doen). Daarna even HSP-training doen, even ontspannen, douchen en dan bezig met het eten... En vanavond: BANKHANGEN! Hihihihihi

Pfffffff, verder ben ik zoooooo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd... (echt niet leuk meer die nerveusiteit)

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mvj heb vier fotos, 2 van ruggetje... ( alleen die niet upgeload ) en van t geslacht, en t gezichtje

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: wauw! Mooie foto's meid!

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    mooie foto's one :D mijn pendel was goed dus? ;)

15. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    One, mooie foto's!

Mvj; Kijk, weer wat geleerd :D snap het helemaal. En jouw kaartje, poeeh, dat je je nog kan beheersen. Woensdag wordt het testen als je nog niet ongi bent toch? :D Snap dat je er nerveus van wordt. Ik zou al nerveus voor jou worden... :p

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

One leuk een meisje!! en mooie fotos!

evelien balen meid... idd geen ongi op bruiloft

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Even snel...

One wat mooi die foto's!!!

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    One. Wauw mooie foto's en a GIRL. Leuk nu kun je gericht shoppen.

Reageer even snel want moet zo werken, ik lees morgen even alles terug. Nog steeds een flink zuurderend gevoel in mijn buik, het zou wel hard aan het werk zijn daar.
    Liefs.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, ze is nu al knap hoor!!

20. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Meiden, wat kun je eigenlijk met een "abo" op een onderwerp/topic? Wat is de toegevoegde waarde daarvan?
    Ik weet hoe je je abonneert (heb ik ook gedaan) maar wat heb je eraan? :p
    Logische volgorde, vinden jullie niet? Eerst abonneren en dan vragen waarom.. haha

Deel Deze Pagina