Hoop t ook jah gaat hier wel goed volgens mij gister al n beetje vruchtbaar slijm ontdekt maar nog geen buikpijn dus nog geen ei haha....we zullen t zien!! Denk alleen dat ik die conceive plus niet meer op tijd krijg dus jah...pech dan maar voor de volgende x!!!
@tinkerbell. Je temp schiet morgen weer omhoog. Dat moet gewoon. Ik blaas heeeel hard. En het is toch nog te vroeg voor ongi. Toen ik zwanger was had ik het ook dat het er zo uitzag als bij jou. Had ook geen hoop maar het was toen toch zo. Ik blijf duimen. @rabia. Op naar een super ei en hopelijk heb je de conceive plus niet meer nodig. En jij de preseed ook niet tinkerbell.
Misschien komt het nog onverwacht mrt de post vandaag. @lappie. Zie net je bericht. Werkze vandaag. Super dat alles goed gaat. Begin je al een beetje te genieten nu.
Goeiemorgen dames! Zo lief al jullie reacties, dank jullie wel Twijfel alleen wel heel erg sinds gister en dat maakt me ook zo onzeker: het vruchtje is volgens mij te klein voor het aantal weken dat ik ben.. Ik zou nu minimaal 7 weken ver moeten zijn, maar het is nog maar 5 mm.... Als ik op internet kijk had het al lang boven de 1 cm uitgekomen moeten zijn Wat nu??
De gyn zei dat het vruchtje dan tussen de 6 en 7 weken was, maar op internet staat dat met 5 weken het vruchtje al 5 mm is.. En dat staat echt overal. Ik moet echt minimaal 7 weken ver zijn, de gyn gaat nog uit van mijn laatste menstruatie dus dan zou ik nu 7 weken en 5 dagen zijn.. Ben wel ontspannen, maar ben er niet gerust op
Meid de gyn weet wat hij/zij zegt maak u geen zorgen en maak je u toch zorgen en kan je niet wachten tot volgende echo dan ga je langs spoed
Evelien. Wel makkelijk gezegt maar maak je er niet te druk over, anders had de gyn wel gezegt dat het niet goed was. Was de echo een inwendige echo?
Ik denk dat ik vanmiddag even de VK ga bellen en vraag dan om haar mening. Die kan ik tussen 14.00-15.00u bereiken.. Pff lees zo veel verhalen dat het vruchtje te klein was en dat weer wijst op een aankomende miskraam..
Ja was een inwendige echo Margha.. Maar hoe kan ie dan zo klein zijn? Het hoort al een goede cm te zijn!
Ben het eens met het bovenstaande.. en idd als je je echt zorgen maakt kan je altijd om een extra echo vragen, maar het hartje klopte mooi toch?
Ja inderdaad meis, het hartje klopte. Maar dat hoeft nu ook nog niks te betekenen helaas.. Hoop zo dat de VK me gerust kan stellen vanmiddag!
Lieverd. Probeer je niet te veel zorgen te maken. Het hartje klopte mooi. En ja dat zegt niks. Maar als het vruchtje 2 weken te klein was geweest had de gyn wel wat gezegd hoor. En er bestaat ook een diapauze. Daardoor kan het nu iets kleiner zijn en de volgende echo weer op schema. Op internet zoeken in echt niet goed voor je. Dan wordt je gek. Wat ook nog goed kan is dat de gyn net niet goed heeft opgemeten. Iets afwijkend en je hebt al een mega verschil. Zou vanmiddag gewoon de vk bellen om even gerust gesteld te worden. Dikke knuffff.