Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie gelukkig is t iets wat vaker voorkomt! Maar toch je schrikt wel :eek: wel fijn dat je je ook echt zwanger voelt meis, lijkt me geweldig en hoop natuurlijk op n mooi plakbeebje voor jullie!!! :D

@mvm dikke knuff meis!!! Snap echt heel goed hoe je je voelt :( hier ook iedereen die zwanger raakt enzo mja hopelijk komt de dag dat wij dit ook mogen ervaren en dat we dan ook zo'n mooi klein wondertje in onze armen mogen sluiten!!! ;)

@evelien jah idd snap ik ook wel maar toch je hoop dab toch dat t op tijd geleverd wordt!! Oh nee misselijk :S Bahhh vind dat altijd zo erg!!! Tja t hoort erbij he :p zult er wat voor over moeten hebben ;) maar hoop dat t eenmalig is voor je en niet straks elke dag ofzo!!!

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, jij hebt net zulke gebergtes als ik.. Ik was helemaal niet hoopvol omdat ik dacht dat mijn temp teveel schommelde. Dus vandaar, misschien is het een goed teken voor je!

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Gisteren en vandaag nog eens gevoeld aan me baarmoeder maar vond dat het daar binnen precies opgezwollen was als ik met me vinger naar binnen ging dan voelt het of je alles aan de kant duwt en alles is heel zacht ( sorry voor de details) ma weet anders niet hoe ik het moet uitleggen

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien dit is wat voor jou en je ventje zo begrijpt je ventje jou misschien

Hoe evolueert de seksuele activiteit in het algemeen tijdens een zwangerschap?
    Tijdens het eerste trimester staat de seksuele activiteit op een laag pitje, maar dat verandert aanzienlijk tijdens het tweede trimester om dan progressief af te nemen tot aan de bevalling.

De seksuele activiteit neemt vaak af tijdens het eerste trimester van de zwangerschap omdat de vrouw zich niet altijd goed voelt en met vermoeidheid en misselijkheid kampt.

Dat verandert aanzienlijk tijdens het tweede trimester dat ook wel vaak omschreven wordt als een seksueel bijzonder aangename periode. Daarna meent de seksuele activiteit progressief af omdat het toenemend volume van de buik van de vrouw het minder makkelijk maakt om te vrijen.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oh dankjewel Tinkerbell! Zal het hem laten lezen :D Ik heb geen idee wat dat betekent van de baarmoeder, heb nooit zo echt gevoeld daar.. Misschien dat anderen meer weten?

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Wowwww dat was vast schrikken zeg. Hopelijk gebeurt het niet vaker meis. Lijkt me zo een eng gevoel. Wel super om te horen dat je een goed gevoel hebt bij je zwangerschap deze x. Probeer te genieten lieverd.

@evelien. Toch weer misselijk. Das balen aan de ene kant maar ook wel fijn op de een of andere manier.

@tinkerbell. Geen verstand van. Voel zelf nooit omdat ik echt geen verschil voel. Maar er zijn meerder meiden die het wel doen. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.
    Ben je ook al zo aan het aftellen?

@rabia. Hoop ook voor je dat het op tijd geleverd wordt. Gewoon weer bellen.

@mvm. Ben benieuwd of je zoon het doet. Is toch best spannend voor hem. Balen dat er zoveel zwangeren zijn. Helaas heel herkenbaar. Je bent blij voor ze maar toch steekt het. Hopelijk jij snel een mooi ei en een posi test.

@mvj. Haha. Wordt veel gekletst he. Jij lekker weer druk met van alles. Groeit je buikje nogsteeds flink of is het nu wat rustiger? Wel super fijn dat je al wat voelt. Lijkt me zo fijn.

@julia en yuna. Wij lopen weer gelijk meiden. Wanneer gaan jullie testen of wachten jullie echt tot nod? Vind het elke x spannender worden.

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik ben zeker aan het aftellen maar heb bewust geen testen in huis woensdag ga ik er halen en donderdag test ik pas als die positief is ga ik donderdag na me werk bloed laten trekken en dan heb ik de uitslag vrijdag en als die goed is dan gaan we het denk ik zondag tijdens onze dochter haar feestje zeggen tegen de familie die er dan gaat zijn. Maar denk dat ik gewoon ongi wordt hoor

8. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16

je kan ook kijken of je bmm open staat of juist dicht. aan je kaartje te zien hoort je bmm dicht te zijn en wat aan de harde kant.
    meestal al je ongy dichterbij komt word je bmm ook harder en gaat het weer wat open staan.
    bij mij voeltie ook zacht maar is wel dicht. maar zit nog 2dpo als me temp van morge hoog blijft dan ;)

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Me baarmoeder is dicht :D ik heb een IUI gehad dus me ei is wel geweest

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lappie, dat was even schrikken, maar hoort idd bij de zwangerschapskwaaltjes. Ik duim voor je dat de kleine beeb blijft plakken! Snap dat het super spannend is, omdat je al een MK hebt gehad.

Jennifer, ik ga pas donderdag testen, als ik niet ongi ben. Ben maandag al 14 dpo, maar vorige ronde pas op¨17dpo ongi geworden. We wachten nog ff lekker.....hihi!
    Jij gaat maandag een test doen toch? Hoeveel dpo zit je dan?
    En jij Yuna?

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik test pas volgende week zaterdag of zondag...zit pas 4dpo ;)

mooie temp jennifer!

idd nu hopen op de positieve testen en dat we lappie en evelien kunnen volgen!

Doet met alle zoveel weken dansjes mee :)

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @julia. Ik vind het knap van je. Ik ben maandag 10 dpo en m'n Lf is altijd 12 of 13. Zou nu al willen testen. Heeft alleen zo weinig nut he. Hihi.
    Ik duim iig heel hard voor je.

@yuna. Ik vind dat wij nu gewoon moeten volgen. Normaal niet zo een volgzaam typje maar in dit geval graag:D. Duimmmmmm voor je.

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Jennifer,
    Ik ga kei- en keihard duimen. Maandag moeten er gewoon 2 strepen verschijnen voor je.

Rabia, dat is zo. Als het langer duurt moeten ze het even netjes op de site zetten. Ik snap het ook wel hoor dat je het binnen wilt hebben hoor, maar het is natuurlijk geen wondermiddel.
    Hopelijk kunnen ze de andere sturen.

Mvj, haha wat een dondersteentje inderdaad. Wel schattig. Volgens mij soms moeilijk om er niet om te lachen.

Lappie, wat fijn dat het goed volet. Ik heb ook een goed gevoel bij jou. Het is je gewoon gegund.

Mvm, dikke knuf meid.
    Evelien, ik had die paranoia ook hoor. In het begin was ik ook 'normaal' misselijk en toen op een dag veel bloedverlies en niet meer misselijk. Nou dat was voor mij duidelijk een teken dat het mis was. Niet dus, beeb deed het nog en de misselijkheid kwam erger dan ooit terug ;)
    Fijn dat je wel wat gerustgesteld bent.
    Ojee, toch misselijk. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken. Anders kan de HA emesafene voorschrijven als het niet te houden is.

Tinkerbell, leuk stukje. Alleen ik merk dat het bij mij nog steeds niks is, maar dat komt misschien ook door de misselijkheid die ik gehad heb (en soms nog heb).
    En voor jou draaien de duimen ook meid.

Over de bmm, bij mij was hij ook zacht en soms ook open, terwijl hij dicht zou moeten zijn. Ik denk dat je ook daar niet teveel aan moet hechten, zijn ook momentopnames.

Julia, ook voor jou de duimen!

Yuna, ook voor jou megaduimen hier.

Esther, hoe is het met jou?

One en met jouw buikje?

Hier alles oke. Van de week helaas twee keer in de avond moeten spugen, maar ik mag niet klagen met hoe het was.
    Dinsdag heb ik een afspraak bij de fysio, omdat ik nu last van mijn onderrug krijg en mijn bil en been. Vooral mijn bil en been willen narust niet echt meer wegtrekken dus even kijken wat eraan gedana kan worden (hoezo van het een naar het ander). Verder voel ik af en toe die uk, maar nog niet dagelijks. Komt ook vanzelf goed. Kan niet wachten tot het nog meer en harder wordt. Is ook een soort geruststelling dat ze het nog doet ;)
    Vanmiddag de babykamer bestellen en morgen een nieuwe keuekn bestellen (hoezo geld uitgeven). Ik heb er zin in!!!

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Grace Ja hier gaat alles goed hoor! ahh leuk babykamer bestellen hihi en n nieuwe keuken!:D:D toe maar :p
    Hier vorig jaar net een nieuwe keuken.badkamer.wc

Vandaag ff de stad ingeweest, nog paar rompers gehaald, hydrofiele luiers/doeken, leuke zomerschoentjes.. roze met tijgerprintje hihi en kwam een leuke muursticker tegen!

Dus die zit nu op de roze muur in dr slaapkamertje..
    een vlinder met daarachter muzieknootjes enz in glow in the dark!
    zo lief!:D

Oja erg vervelend die pijn in je been/bil/heup ik heb t ook als ik teveel gedaan heb op n dag pff niet fijn!;)

Je zal die kleine snel veel meer gaan voelen hoor, ik word ook al in elkaar geschopt hihihihi, soms doet t gwn pijn!;):D
    maar gelukkig voel ik dr vaak, hele geruststelling..

xxx

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh wat een leuke sticker zeg! Echt heel leuk.
    En flink geshopt :D
    Ik geloof dat het soms wel pijnlijk kan zijn dat geschop maar wel geruststellend.
    Fijn dat het goed gaat.

Hier het kamertje nog niet definitief besteld...liep even wat anders. Doen we nu volgende week.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja vond hem ook erg leuk en ook dt ie licht geeft in t donker!
    Was bij zo'n eurowinkeltje, voor 2.50! nou das geen geld :p
    Oke, ben benieuwd, heb je al wel n idee kwa meubeltjes?
    ik zal als alles klaar is ook even n foto maken van dr kamertje, moet nog even gordijntjes hebben voor n klein raampje, en n plank boven de commode, de rest is zo goed ''als'' klaar..
    xx

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dat is geen geld nee. Oh leuk een foto van het kamertje.
    En voor dat geld kan je niet tobben.

Het lukt even niet om een foto te plaatsen maar het kamertje wat we willen staat in mijn album.

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Gave sticker zeg. Ben benieuwd naar het kamertje.

@grace. Gaaf zeg. Nieuwe keuken en het kamertje. Super leuk. Heb ff in je album gekeken. Ik heb ook een kamertje gezien. Hoop dat die er nog is als ik eindelijk zover ben. Kinderwagen heb ik ook al gezien. Nu nog een beebje:D

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mooie muursticker one! Het lijkt inderdaad of de muur wat paars is.

Deel Deze Pagina