@lappie. Op naar de 3+. @esther. Echt fijn dat het mooi wordt. Lekker aan de leuke klus. Veel plezier Voor iedereen. SMAK
Goedemorgen! Hier schijnt zowaar het zonnetje!! Ik maak even het 5-weken-dansje. Fijne zondag allemaal!
Jeej lappie ik dans even met je mee geniet ervan meid this je zo gegund hier schijnt ook volop de zon
ik dans met je mee met mijn 21+4 dansje ook hier schijnt het zonnetje, maar wel nog aardig wat bewolking. Gister mijn eerst echt opdracht voor een taart afgemaakt en afgeleverd. klant was helemaal tevreden, dus ikke blij ik maak me hier nog niet druk om het kamertje, eerder om de naam, hahaha.. vind dat echt zo ontzettend lastig. hoe gaat het met iedereen?
Ik dans met jullie mee lieffies. En de zon schijnt ook nog eens heerlijk. Mijn temp is mega gezakt dus ik ga voor mezelf denk ik weer niet dansen deze ronde
Jennifer balen van je temp maar he je zit nog heel hoog boven je coverline he misschien wel een innestelingsdip ik blijf voor je duimen
Ik krijg weer een beetje hoop lappie. Ze lijken behoorlijk veel op elkaar. Ik hoop het zooooooooooooo. Lief van je. X
hoi meiden ik kom hier even snel een (ego) update geven... vanavond kom ik hier lezen en reageren op jullie allemaal! gisteren heb ik een drukke dag gehad we zijn eerst gaan brunchen in privé sauna... het was zalig gewoon weg !!! ml en ik zijn weer helemaal zen en relaxed daarna ben ik met Menno naar een verjaardagsfeestje van een klasgenootje geweest, ook heel leuk en best geluk gehad met het weer! en dan ben ik met Menno naar het zwembad gegaan... hij heeft niet in het water durven springen maar hij heeft wel zijn zwemdiploma gekregen ... fiere mama maar Menno zelf was ook heel fier Hier blijft het wachten op eitje... sinds vandaag eerste vruchtbare slijm ontdekt, meestal duurt het dan nog een 5 tal dagen vooraleer ik eitje heb... dus rond cd 20 net zoals vorige cyclus... voorlopig blijven de ovulatie testen dus ook negatief maar hopelijk volgende week een leuke smiley Tot vanavond meiden... wij gaan nu naar mijn schoonbroer en zijn vriendin om een beetje te helpen in hun tuin, lekker gezellig met die mooie weer!
Jennifer. Als je naar mijn kaartje kijkt zie je dat ik ook een flinke dip had op cd 24. Ik ga gewoon keihard duimen voor je meis is je zo gegund net als iedereen. Yuna. Yeah.
Dames ben blij met jullie vreugdedansje!!!! Hopelijk volgen er gauw meer Hihi... @jennifer balen van je temp meis, ik zou me ook zo voelen!!! Maar als ik van de andere dames lees dat hun dit ook hadden en toch zwanger zijn heb ik ook nog hoop voor jou meis!!! duim voor je meis!!! Nou hier gister nog geen ei gehad wat ik ong zou moeten hebben als ik n cyclus van 26 zou hebben...heb wel iets last van "slijm" maar meer waterig (sorry voor de details) maar nog niet de buikpijn/steken die ik normaal heb als m'n ei naderd dus denk nog ff paar dagen wachten...we zullen t wel zien!!! Fijne zondag dames en geniet van t mooie weer hier wel zo'n maar nog wel fris vind ik!! Hopelijk straks wat warmer
Heeeey dames! Wat een heerlijk geklets hier op die mooie zondagmiddag @ Tinkerbell: gaat goed hier hoor meissie. Mag mijn 7w4d dansje doen Voel nog steeds vrij weinig behalve zere (.)(.) haha. Kan niet wachten tot de 25e voor de termijnecho! Hoe is het met jou meid? Vind het zo spannend voor je! @ Jennifer: morgen testen meissie, spannend! Die dip betekent niks joh, dat weet ik zeker. Ik weet nog dat Grace dat had rond haar NOD maar toen bleek ze toch mooi zwanger! Ik duim voor jouuuu @ One: leukkk die laatste dingetjes voor de babykamer, ik kan ook niet wachten! @ Grace: haha inderdaad hoezo veel geld uitgeven Ach is ook wel eens lekker toch! @ Esther: fijn dat je tuin steeds mooier wordt! Geeft mij ook altijd zo'n heerlijk gevoel. Ml en ik gingen net voor een mooie tuinset kijken maar jeetje mina wat is dat duur zeg! Je zit al gauw tussen de 1000 en 1400 euro pfff.. @ Yuna: wanneer ging jij nou testen? Volgend weekend toch? Duimmmm! @ Lappie: ben zooo blij voor jou meissie!! 5 weken alweer. Dit is een heeeele mooie plakbaby dat weet ik zeker Oh jee, wie ben ik vergeten? Sorry daarvoor! Merk dat ik soms wat onhandig begin te worden, maar dat zal er wel bij horen Nu alweer 7 weken en 4 dagen, jeetje wat gaat dat snel! Nog maar 3 weken voor de termijnecho, maar dat zal voor mijn gevoel nog wel heeel lang duren haha. Fijne zondag nog verder meiden!
Inderdaad Evelien. Mijn temp kelderde 4 dagen voor mijn nod. Ik wilde niet nog 4 dagen toch weer hoop krijgen dus getest en zie het resultaat