Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jennifer, balen van je dip, maar zoals ik lees betekend dat nog niets. Dus ik blijf duimen voor je!
    Ik was vanmorgen ook weer wat gezakt met mn temp.
    Ga je morgen nog testen? Dan kom ik weer even kijken hoor.

Evelien, wachten duurd lang, heb je de wachtweken gehad, kan je weer op een echo wachten...hihi!

Hier alleen zere boobs sinds gisteren, dus wacht geduldig af!

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien hier gaat het wel temp kruipt stilletjes omhoog nu nog even wachten tot donderdag om te testen ben al wel 3 dagen s'morgens misselijk en pas na de middag verdwijnt het dus wie weet we zullen het zien

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, je gaat lekker meis. Ik duim hoor zoals altijd

Jennifer ook ik kelderde bij mijn zoontje op 14dpo en ook nog op coverlijn dus echt diep, maar was echt zwanger. En je mag nog een paar dagen dus zegt helemaal net niks nu op het moment. Zo!!

Voor de dames met een mijlpaal dans ik ook even mee!

Hier vandaag echt een super leuk houten speelhuis met grote glijbaan op de kop getikt. Echt voor €30,-. Nieuw kosten ze rond de €500,- dezelfde dus ik is helemaal blij.
    Moeten het alleen even schoonmaken, nog wat klinkers verplaatsen en dan kan die opgezet worden. Kleine man staat nu al te springen.
    Verder is hier de druk van de ketel dus ei is gesprongen. We wachten weer af, maar als het zo gaat als de eerste 2 weken gaat het me makkelijk af.

*SMAK*

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

ik had hier vanmorgen een stukje getypt maar kreeg melding dat moderator het moest nakijken?! en zie dat het niet doorgekomen is...

in ieder geval meiden die morgen testen: ik duim voor jullie!

ik ben nog steeds wachtende op mijn ei, denk dat die pas volgende week komt... we zien het wel

Nu ga ik met de kleine wat tv kijken, heb heel de dag in tuin van schoonbroer/zus gewerkt en heb nu wat last van hooikoorts :(

Fijne avond iedereen, en morgen kom ik hier uitgebreid reageren... dan heb ik mijn vrije dag :D

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm, heb jij stoute woorden gebruikt in je tekst??!! foei foei!!!
    Bleh, hooikoorts, das minder, hoop dat het snel wegtrekt. En als je eitje op zich laat wachten moet dat wel een pracht ei worden joh.

6. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    haha niet dat ik weet... misschien een woordje dat in BE wel eens gebruikt wordt dat als stout wordt aanzien :D
    ik hoop dat het een pracht ei wordt en dat jij een pracht ei hebt gehad :)

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha ja dat zou kunnen natuurlijk.

Dank je wel moppie, dat hoop ik ook voor ons beide (en de rest natuurlijk ook)

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. Hij lijkt idd ook op de jouwe :D hopelijk heeft het dezelfde uitkomst.

@ evelien. Schiet lekker op he. Niet meer misselijk geweest?

@rabia. Hopelijk een dezer dagen een super ei.

@yuna. Ik duim voor je meis. Aftellen nu. Spannend elke x weer he.

@mvm. Hihi. Jouw tekst was niet goedgekeurd. Ben nou wel benieuwd wat voor stoute dingen jij hebt geschreven. :D jij wachten op je ei. Balen van je hooikoorts. Ik heb er ook last van maar vaak pas in juni. Ben allergisch voor berkenbomen. Fijne avond.

@julia. Jij ook iets gezakt. Ik blaas dat die van jou ook weer omhoog gaat. Duimmmm duimmmmm duimmmmm. Ik ga morgen nog testen. Had er vandaag al een gedaan maar die was wittttt. Kon me niet bedwingen. Hihi.

@esther. Zo dat is echt geen geld zeg. Super gaaf. Kan me voorstellen dat de kleine man staat te springen. Gelukkig wordt Het nu beter weer dus kan hij er binnenkort van genieten.
    Je ei gesprongen. Yeahhhhh hopelijk was het een super ei.

Fijne avond allemaal. Hoop dat ik niemand vergeten ben.
    Xxxxxx

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther wauw wat super voor die prijs ;) echt heel leuk!!!

@mvm dacht bij mij duurt t nog ff maar vandaag in avond meer slijm en steekjes dus zal wel een van deze dagen springen :p zal t wel zien aan m'n temp!!!

@jennifer hope So ;) maar begin al wat te voelen dus toh maar ff extra klussen vandaag!!! Hihi... :p

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lekker aan de klus meis. Beter te vroeg dan te laat beginnen. :D
    Had je nog gebeld voor de conceive plus?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi idd meis ;) uhm nee had geen tijd vrijdag mss bel ik maandag mja aan de ene kant denk ik wacht wel want heeft deze ronde toch geen zin meer!! Dus jah weet niet zo goed wat ik moet doen?! Wil ook niet als zo'n Zeurklant overkomen :S Hihi....

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier gaat het slecht. Ik ben sinds gisteren mijn 'gevoel van zwanger zijn' kwijt. De kwaaltjes die ik had zijn ook weg.
    Ik wéét gewoon dat het weer mis is......... :(
    Wat moet ik nu????
    Geen gevoelige borsten meer, ook weer terug naar de normale maat, ik voel niets meer in m'n buik, ben niet meer extra vermoeid.... pfffff
    Als ik het zo opschrijft dan vind ik het echt heel ernstig eigenlijk.
    Ik moet gvd de hele dag werken vandaag. Heb zo het gevoel dat ik het gewoon even niet trek. Bluh.....

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie meid toch doe nog een test en kijk of hij lichter is of doe de digi en anders bloed laten nemen meid vind dit zo erg voor je dikke knuffel

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jeej jennifer je temp weer flink omhoog gegaan meid ik duim nog steeds voor je

15. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Lappie meid, doe een testje om te kijken wat die zegt (cb digitaal), ik hoop uit de grond van mijn hart dat je gevoel je in de steek laat en dat je beebje nog op de juiste plaats zit! dikke knuffel

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mijn test is prima. Maar dat zegt niets he.
    Ik heb eerder ook een ma gehad, echt, ik had knaltesten.
    Ik heb zojuist trouwens mijn werk afgebeld, ik trek het echt even niet.

17. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh lappie toch ik duim voor je dat het nog steeds goed zit meid en dat je gevoel verkeerd is

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Meis wat ontzettend kut zeg. Krijg er spontaan een brok van in m'n keel. Ik kan nu van alles zeggen om je angst weg te nemen maar dat gaat niet helpen e uit eigen ervaring weet ik dat je gevoel vaak goed is. Ik hoop zo erg dat jouw gevoel je in de steek laat en alles goed is. Heel verstandig dat je je werk hebt afgebeld lieffie. Knuffffff

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Jou temp is ook weer mooi omhoog gegaan. :)

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Yep had ik eigenlijk niet verwacht

Deel Deze Pagina