@lappie oh meis toch!!! Vervelend is dat, dat je je zo voelt maar hopelijk heeft je gevoel t mis en groeit de kleine beeb mooi door!!! Mss toch VK ofzo bellen mss?! Doe rustig aan vandaag meis en wens je veel sterkte toe maar hoop echt dat je t mis hebt hoor!!! Ik duim voor n plakbeeb!!! @jennifer Yeahhh je temp is weer omhoog geschoten Hihi...hopelijk blijft t nu zo en hopen straks n mooie test meis!!!! Hier ook net stage afgemeld omdat ik slecht geslapen heb!!! Heb al sinds gisteravond druk op m'n borst, eb toen ik wakker werd om 5uuur was t er nog steeds :S ik raakte n beetje in paniek en kon niet meer slapen, bedacht me van allerlei scenario's in m'n hoofd dat ik als ik zou gaan slapen niet meer Wakker zou worden enzo :S mja ook was/is mijn oma en vader ook hartpatiënt dus jah, je haalt van alles in je hoofd en omdat ok vroeger ook al n hartritmestoornis en kloppingen heb gehad schrik je toch wel van zoiets!!! Ik wacht t nog ff af of t wegtrekt en mss toch maar ff gaan slapen Anders maar de huisarts bellen?! Toen ik vannacht op m'n tel zat omdat ik niet kon slapen begon ook dat drukkende gevoel naar m'n linkerarm te gaan en beetje hoofdpijn gekregen :S Bahhh waarom heb ik dit nou weer heb ook nog n etentje en bios vanavond met vrienden!!! Hopelijk kan dit gewoon door gaan als ik nu ff m'n rust pak?! Nou ga ff n poging wagen dames om te gaan slapen!!!!
@tinkerbell. Dat is een fijne verrassing @rabia. Jeetje dat is schrikken zeg. Zou met dit soort dingen echt wel ven langs je ha gaan. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk voel je je straks wat beter meis. Ik heb net getest en hij is wittttt. Dus denk dat ik ook weer naar de volgende ronde ga. Pppffff
Lappie, lieve schat wat extreem ruk dat je je zo voelt lieve schat. Tja wat moet je doen? Je kan een vk bellen of ha, maar of die al iets doen op deze termijn. Een test zegt ook niet alles zoals je zelf ook zei.....moeilijk.....ik duim me helemaal simpel dat je gevoel het helemaal fout heeft!!! Tinkerbell en Jennifer, mooie temp meiden Rabia, vervelend meis van je nacht. Ik heb zelf al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren last van hartritmestoornissen etc zoals ik laatst ook vertelde. Het probleem is dat als je idd in bed ligt en het begint is dat je hoofd op hol slaat waardoor je hartje nog raarder gaat doen. Ik ken het gevoel, maar word nog steeds elke morgen braaf wakker. Ik heb hier normaal medicijnen voor maar die mogen allemaal niet bij een eventuele zwangerschap..... Hoe gaat het met de rest van de meiden? One het is belly paint dag!! Veel plezier!!!
He lappie meis, wat vreselijk zeg..!! ik hoop dat je gevoel je even in de steek laat en alles nog goed is. maar snap hoe je je voelt. veel sterkte en ga vandaag maar lekker met je kop in het zand knuf meis.. rabia. jij moet bellen meis, echt waar. dat is het eerst wat ik geleerd heb op ehbo, bij zulke klachten meteen bellen. dus niet zo raar doen en hup bellen jij jennifer, jammer meis.. maar zolang de duivels er nog niet zijn neem ik geen overhaaste conclusies.. nu even de rest een beetje terug lezen
Ahhh dames wel lief van jullie maar ik Heb slechte ervaringen met de huisarts want kom ik met iets aanzetten en zeggen ze toch weer stelt niks voor dit dat...dus heb zoiets als ik ff ga slapen en os dan nog niet weg dan bel ik!!! Beloof ik maar hoop dat t dan al weg is hihi
Goedemorgen dames!! @ Jennifer: schiet inderdaad lekker op! Jouw temp ziet er weer mooi uit meissie En en en getest?? Oh potverdorie ik lees al dat ie wit is Hoop op laat hcg meissie! @ Rabia: jammer dat je je conceive plus niet op tijd hebt gehad. Maar je ei springt een dezer dagen dus misschien toch nog op tijd? Jeetje wat vervelend dat je je zo voelt meis! Doe idd maar even lekker rustig aan, hoop dat je je dan wat beter voelt *knuff* @ Lappie: neeee meis vind dit zo erg voor je! Hoop net als alle anderen dat je gevoel het mis heeft en het toch goed zit. Misschien voor je gemoedsrust toch even gauw de VK bellen? @ One: veel plezier vandaag! Hier gaat het de ene dag beter dan de andere.. Mijn eetlust is sterk verminderd, er zijn nog maar een aantal dingen wat ik echt eet. Gister surinaams besteld, had er zo'n zin in! Maar toen ik de bak met lamsvlees wilde opende ging ik bijna over mijn nek, wat een geur.. Zaterdag op de verjaardag van mijn moeders vriend ook. Mijn moeder had allemaal overheerlijke gerechten gemaakt, maar kon al die verschillende geuren niet verdragen haha. Dus het idee dat ik elke avond thuis kom en aan de kook moet, staat me helemaal niet aan. Vind het zo moeilijk, want ik weet dat het moet en dat ik wat binnen moet krijgen, maar het gaat allemaal niet van harte! Weet iemand wanneer dat een beetje wegtrekt? Ben er nu al klaar mee namelijk
@Jennifer, ik blijf ook nog doorgaan met duimen hoor !!! @Rabia, doe maar rustig aan hoor meid! hoop dat je je snel beter voelt ! @lappie, goed dat je niet gaat werken, zou ik ook niet trekken met die onzekerheid... heb je VK kunnen bellen? @one, ik ben benieuwd naar het resultaat, mijn collega had het ook laten doen en was best gaaf @evelien: jammer dat je niet alles meer kan eten (of vooral ruiken)... ik ben toen ik zwanger was van Menno geen enkele dag misselijk geweest, kon alleen geen banaan meer verdragen @yuna, wanneer ga jij testen meid? @al de andere meiden: sorry ik weet het even niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben dikke knuffel iig ! @ego, hier gaat het iets beter dan gisteren... heb goed geslapen, en had gisteren nog een laat dutje gedaan... ml dacht dat ik niet meer zou kunnen slapen, wel dat had ie mis alleen snap ik niets meer van temp... gisteren niet getempd, vandaag weer wel en was 37,11 !! echt bizar hoog... mja zal wel door hooikoorts en verkoudheid komen... straks even een ovulatie testje doen, is mijn enige houvast deze cyclus denk ik
Lappie wat naar dat je je zo voelt.. op dit termijn kunnen ze idd niet zoveel zien..ik duim me suf voor je! Jennifer balen van je witte test maar 10dpo is nog vroeg he! mvm idd hoge temp.... even kijken wat die ovutest zegt idd! ik ga op zijn vroegst pas vrijdag testen...
Jennifer, balen van je witte test , je temp is wel mooi hoog dus ik blijf nog duimen. Je zit nu toch op 10 dpo? Lappie, wat akelig dat je je zo voelt en je symptomen weg zijn. Ik hoop zo dat je gevoel niet klopt! Goed dat je even thuis blijft. Dikke knuffel. Esther, zo dat is lekker een schommel enzo voor dat geld. Je kleine man zou er wel helemaal blij mee zijn. Rabia, als je je zo blijft voelen echt even langs de HA gaan hoor meid. Soms kan je ook hartkloppingen of een drukkend gevoel krijgen van stress. Hoop dat het snel over is. Yuna, hoe gaat het bij jou? Nog een week wachten tot je NOD toch? Mvm, fijn dat je lekker bijgeslapen hebt, heb je soms ook even nodig. Evelien, dat is vervelend zeg, als je geen luchtjes meer kan verdragen. Hoop wel dat je nog wat kan blijven eten. Heb wel eens gehoord dat gemberthee kan helpen??? One, veel plezier vandaag! Hier is mn temp weer gestegen, snap er niets van. Vanmorgen even testdrang, maar snel geplast zodat het niet meer kon. Nu wat hoofdpijn en pijnlijke boobs heb ik niet meer. Dus verwacht gewoon donderdag ongi te worden.
@ Julia, gemberthee heb ik ook wel eens van gehoord dat het kan helpen inderdaad. Maar gember, bleh, vind dat zo vies! Haha. Dan maar liever misselijk In ieder geval bedankt meis. Jouw temp is zeker mooi gestegen! Vind het zo spannend voor je! Wanneer wil je gaan testen als ie zo mooi hoog blijft?
Ik ga vanavond de nachtdienst in voor 3 nachten, dus kom er donderdagochtend uit. Als ik dan geslapen heb en nog niet ongi ben doe ik pas een testje. Kan die witte testen namelijk niet meer uitstaan Blijf wel tempen nu, maar helemaal betrouwbaar is dat niet door de nachtdiensten, ach we zien wel! Anders ga ik ronde 16 in...pfff wie had dat gedacht! Ja gember is echt goor, vind ik ook! Maarja als je bijna niet meer kan eten van de misselijkheid kan je het altijd nog overwegen!
Je hebt ook zuig tabletjes van gember, speciaal voor de zwangere vrouw. Is inderdaad niet lekker, maar werkt wel super. Was het enige dat de laatste keer bij mij werkte.
Zojuist het tel. spreekuur van de vk gebeld. Ze belt me straks terug. Maar ik mag in ieder geval een week eerder komen voor de echo. 13 juni in plaats van 20 juni.... Verder kan ik niets anders dan afwachten....
Lappie, goed dat je gebeld hebt! En fijn dat je toch eerder terecht kan. Blijf duimen voor je dat het goed gaat!
@ Julia: dankjewel voor de tip meissie. Ik zal het in gedachte houden Ik snap dat die witte testen niet meer te verdragen zijn voor je.. Ik hoop zoooo voor je dat je donderdag op roze zit! *Duiiimmmmm* @ Esther: oh bij jou hielp het dus ook! Ik hou het zeker in gedachte @ Lappie: ben zo blij voor je dat je eerder terecht kunt! Denk dat ze nu inderdaad ook niet veel kunnen doen en zien.. Hoop dat de vk je een beetje gerust kan stellen zo meissie *knuff*