Heb ik zelf ook nog wel eens Lappie, ook nog van dag tot dag sterk ongi gevoel daar beneden. Dan word ik wel eens bang, maar ben er nu aan gewend.. Dus denk dat dat op zich niets zegt!
De vk zei toendertijd tegen me dat je baarmoeder dan nog lang niet boven je schaambotje uit komt, dus die klachten rondom dat gebied komen gewoon van je baarmoeder vandaan. Dat stelde mij toen heel gerust..
@julia. Hoop op een mooie test voor jou. Je temp is iig mooi. Succes met je nachtdiensten de komende dagen. @evelien. Gember is heel vies mar als het helpt het overwegen waard. Anders ff naar de ha voor pilletjes als het te erg wordt. @lappie. Fijn dat je eerder mag komen. Die onzekerheid is echt klote. Dat ongi gevoel ad ik ook in het begin vd zwangerschap. Volgens de gyn heel normaal omdat je baarmoeder gaat groeien. Daar zou ik me echt geen zorgen om maken. Ik hoop dat je kwaaltjes morgen weer terug zijn meis en ik duimmmm heel hard voor jou.
Breekt weer even in hoor... Maar ook rugpijn kan met het maken van de baarmoeder te maken hebben, want ook daar zit wat "ophanging" aan bevestigd.... Het WEL hebben van klachten of NIET zegt ook niets, Bij mijn laatste heb ik tot 9 weken niets gevoeld... Maar ik heb ook wel een vmk gehad waarbij ik kotsend boven de pot hing en van onderen leegliep... Bij mijn laatste had ik trouwens ook bruin,roodverlies met krampjes...
@ Jennifer: dat is waar. Als het helpt dan is het het zeker waard! Net even de vk gebeld of zij nog tips heeft hiervoor. Die verminderde eetlust valt vrij weinig aan te doen zegt ze. Ik hoef niet veel binnen te krijgen, als het maar zo is dat WAT ik binnen krijg dat dat wel gezond is.. En genoeg blijven drinken, want uitdroging is erger dan te weinig voeding. Ik zal het er nog even mee moeten doen tot mijn eerste trimester over is.. Dat duurt nog wel even pfff. Had voor vanavond shoarma op het menu staan. Lekkere in de pitabroodjes met sla, tomaat en knoflooksaus. Normaal vind ik dit echt heeerlijk en kan ik niet stoppen met eten, maar nu.. Het idee dat ik dat rauwe vlees moet gaan bakken.. Blehhhh
Hahaha... Dat zou ik normaal ook denken.... En twijfel zelfs nog, maar zo'n leuke buurman hebben we niet....
Lappie, dat gevoel hoort er wel bij meissie, zoals ook al door de andere meiden werd aangegeven. Evelien, he gedverderrie das niet leuk nee. Hopen dat dat snel een beetje wegtrekt. Cerberus, wat heb jij een spannend kaartje zeg!!
Nee, hoor niets spannends aan.. Mijn man is geholpen en ik ben pas ongesteld vanwege bv, vandaar dat ik het bijhoud. (Onregelmatig en klachten) Alleen vroeg ik me af, omdat mn temp omhoog gaat en ik geen ongi zie of ff wel goed zit...
Cerebrus, denk dat je eisprong wel goed is! Als ik je kaartje zo zie zou ik idd ook denken aan testen.....
Oh jeetje cerberus! Je hoort wel eens dat wonderen bestaan, en dat vrouwen dan alsnog zwanger raken. Maar ik denk echt dat FF gelijk heeft qua eisprong, maar misschien heb je (omdat het weer je eerste menstruatie is) nu even een langere lf?
Jij ook Lappie! We willen je gewoon in alles steunen, daarvoor zijn we er hier voor elkaar. Ennehh.. beetje emotioneel berichtje? Zwanger ofzo?
Als dat gebeurd mogen we in guiness book of records... Heb nu sinds bv twee cyclussen gehad... Een met lf van 12 een met lf van 13, maar toen had ik op dag 12 laat al roze verlies.... Misschien gewoon "van de leg"
Zou best kunnen cerberus! Vraagje: waarom hou je je temp nog bij als je toch geen kinderen meer wilt? Dan zou ik bijv lange cyclussen niet erg vinden hoor
Mijn cyclussen variƫren van 23 tot 34 dagen.... Ik word niet graag "overvallen" Verder was er sprake van dat ik wellicht in vervroegde overgang zou zitten (heb vorige week nogmaals bloedtest gehad) en wilde ik een goed beeld hebben van mn cyclus en al mn klachten. Van tempen word je niet zwanger... Dus we hebben hetzelfde doel, weten hoe onze klok loopt...