whahahaha Mientje......het enige "voordeel" daarvan is dat je een melding krijgt als er een nieuwe reactie is geplaatst in de topic. Maar ik doe dat niet, zie het vanzelf zo ook wel hahahahaha
@ Mientje Sop: Hahahaha, gelukkig dat je het snapt . Ja, weet je... ik vind het gewoon zonde van mijn geld om nu te testen voor NOD... Helemaal omdat ik toen met J.oshua op NOD heel licht testte... Dus vandaar... Hahahaha, niet nerveus voor mij worden hoor... doe ik zelf wel hahahaha. Die abbo is zodat je mail krijgt van dat topic. En dus op de hoogte blijft. @ Margha: werkze meid! Hier bodycombat gedaan en daarvoor nog heel gezellig gehad met mijn vriendin. Nu met het eten bezig en zometeen J.oshua van de NSO ophalen... Ben benieuwd hoe hij het vandaag weer heeft gehad hihihih.
Sorry maar moet ff klagen. Vandaag een kut dag. Migraine. Heb vanmiddag toch maar m'n medicijnen ingenomen. Hield het niet meer uit. Baal gewoon echt overal van. Op fb weer 2 meiden die zwanger zijn. In 3 weken 7 stuks om mee heen. Gun het ze maar ben toch jaloers en denk dan waaarrrrrrommmm??? Stom he. Voel me ook niet aardig als ik dat voel maar het laat me niet met rust. Wil ook zo graag mama worden. Word binnenkort 35 en heb het gevoel dat de tijd aan me voorbij rent. Sorry voor m'n klaagzang maar moest het ff kwijt.
Jennifer dat is wel te begrijpen hoor meissie! Ik voelde dat ook heel erg als ik t las op fb bij anderen, de 1 kreeg zelfs de 2e alweer terwijl wij al twee jaar ervoor vochten...zo oneerlijk dikkeknuff en hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn xxx
aaah Jennifer, klaag maar even lekker raak hoor!!! Ik herken je gevoel en natuurlijk gun je het iedereen, maar dat wil niet zeggen dat je het jezelf ook niet mag gunnen. Vreselijk die migraine, ook dat ken ik helaas. Meis, gooi er maar een goede baaldag tegenaan, misschien dat dat even iets oplucht. Ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en blijven lieverd!!!
@ One: lekker gegeten meid? @ Jennifer: zo raar is het niet hoor. Ik weet precies hoe je je voelt! Dit heb ik vorig jaar gehad. Je gunt het ze zo enorm, maar zelf wil je ook zo graag, waardoor het toch pijn doet dat het hun wel gelukt is... Enneuh, je klaagt niet hoor... Wij zijn er ook voor deze dingen. Dikke knuffel meid. Ow ja... en beterschap met je migraine lieffie. Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Lekker warm onder de wol... Ben zoo moe... Nog wel even tv kijken en dan lekker slapen. Dan is het heel snel morgen en weet ik wat mijn temp gaat doen... Slaap lekker lieverds.
Dank jullie wel lieffies. Zo fijn dat jullie het begrijpen. En dan kijk je tv en hoor je dat al die BN'ers ook maar zwanger worden. Pppff. Werd me ff teveel maar het lucht op om ff te praten en net flink zitten janken en een reep chocolade naar binnen gewerkt. Heb via het forum ook iemand leren kennen die tegelijk een mk had. Ze woont hier om de hoek. Hadden laatst afgesproken. Zij is nu meteen weer zwanger en krijg steeds whatsapp met haar testen en dat ze onzeker is enz. Super voor haar maar vind het best moeilijk om enthousiast te zijn voor haar. Morgen weer een nieuwe dag en dan gaan we weer positief ertegenaan. Dikke knuff voor jullie allemaal.
meissie toch, even lekker een avondje voor jezelf. Even alles er uit gooien. Je wilt niet weten hoeveel zakken chips en repen chocolade er hier al door heen zijn gegaan elke maand. Dikke kus. Voor de rest, slaap lekker iedereen!!!
Kan het me heel goed voorstellen hoor.. soms zo frustrerend! hoe erg je het een ander ook gunt.. ik duim echt voor jullie allemaal dat het deze ronde raak is en een plakkertje!
Goedemorgen lieve meiden Nogmaals bedankt voor jullie begrip. Jullie zijn topmeiden. Jemig wat een wind. Waai bijna uit m'n stringetje hier @mvj heb zo een idee dat je droom uit gaat komen. Wauw mooie temp. Ik duim voor je. Hier temp weer iets omhoog. Fijne dag. Tot straks
Goedemorgen schatten! mvj idd mooie temp, vandaag je nod he bn benieuwd meus denk ook dt je droom waar word xxx
@ Jennifer: dikke knuffel voor jou lieffie, gooi het er maar gewoon uit! Meiden, om het nog even spannender te maken, heb ik net een ovu-test gedaan, omdat ik ze toch in huis had en dit is het resultaat na 1 minuut! Zo'n knaller krijg ik met mijn eisprongen niet eens! *inmiddels nog zenuwachtiger is en straks testje gaat halen*
@ Jennifer en One: ben gewoon misselijk van de spanning. Het zal nog even duren voor er hier een test verschijnt hoor! Ik moet nu J.oshua naar school brengen en dan naar hsp-training (ben benieuwd of ze mijn onrustigheid bemerkt) en dan ga ik test halen en naar huis en dan vanmiddag testen, want krijg altijd thee daar, dus dan moet ik altijd veel plassen...