Dankje dames t gaat al weer hoor!! Heb niet de huisarts gebeld maar na n paar uur slaap was t weg gelukkig!!! Nu alleen nog beetje hoofdpijn mar verder wel ok.... straks nog uiteten en bios gelukkig hoef ik niks actiefs ofzo te doen!!! Ben nu weer ff lekker aan t genieten van de zo'n op t balkon...heerlijk @lappie hoop dat t allemaal ok is meis en dat je je druk maakt om niks maar wel heel eg verelend die twijfels!!! Zou ik ook hebben hoor....gelukkig kan je eerder bij de VK terecht....voor nu probeer er niet te veel aan te denken dat t niet ok is ofzo....ik gun t jr. Zo van harte!!! Koppie op meis en hopelijk straks n mooie echo
Alles bijgelezen en ook alles weer kwijt Lappie, ik hoop dat je gevoel het mis heeft mop. Ik duim heel hard!!!! Evelien, ik wil je niet bang maken, maar ik heb nog steeds geen eetlust. De misselijkheid is wel grotendeels weg, maar eten kan ik alleen nog droog spul, eierkoeken en crackers e.d. Een heel enkele keer een boterham met een kroket, maar gezond eten heb ik al heel lang niet op. VK en HA zeggen dat het geen ramp is, beeb heeft geen last eerder jijzelf. Ik kom onmiddels wel wat aan, maar dat is de beeb. Zelf val ik af merk ik aan mijn broeken. Ik hoop natuurlijk dat jij wel weer eetlust krijgt. Jennifer, je bnet gewoon te vroeg joh
hey meiden, hier ook alles bijgelezen, maar geen puf om te reageren. heb sinds t weekend gigantisch last van me kies, trok door heel me kaak heen, en naar men oor, zondag naar spoedtandarts geweest, die zei wortelkanaalbehandeling.. alleen dat mag je niet als je zwanger bent in de laatste tweemaanden met verdoving want dat is slecht voor je beeb.. heb bijna niet geslapen afgelopen dagen vannacht weer, en huilen pff... zo pijn! vanmorgen dus mijn eigen tandarts gebeld, die zei direct kom maar, wortelkanaalbehandeling gedaan zonder verdoving.. pff n hell mja! nu niet zoveel last meer van die kies, maar wel nog van me kaak en oor, dus antibiotica gekregen die ik wel mag.. voor de onsteking, en tot slot, lag ik na de behandeling ff lekker te dutten op de bank, kon eindelijk in slaap komen..kwam buurtjongetje en buurvrouw aan de deur, dat we ff snel straat verderop moesten gaan, wnt onze kat is aangereden vriend is gegaan, ik kon t nie aanzien.. overal bloed, oog eruit en alles pff sorry onsmakelijk mja, daarna hebben we hem begraven kan t nog nie bevatten dat ie er nie meer is die schat! bestuurder is ook nog gwn doorgereden en de mensen die t hadden gezien zeiden ook hij reed veel te hard..iedereen huilen daar om onze kat, want hij was zo geliefd in de straat echte kroelkont iedereens vriend.. dus heel wat meegemaakt afgelopen dagen, dus de bellypaint is verzet naar 13juni xxx oja en idd ook weinig gegeten, hou niks binnen en kan bijna nie kauwen van de pijn
rabia, fijn dat het weer goed gaat meid.. rustig aan doen he one, jemig meis.. dat is nogal wat om in een paar dagen mee te maken en al helemaal met zw hormoontjes. wat vreselijk dat die persoon is door gereden, grrrr kan daar niet tegen. heel veel sterkte meid dikke knuf
dankjewel meid.. jaa pff voel me echt energieloos geen slaap, pijn, huilen, bijna geen eten , overgeven, en dn onze kat pff....
@one. Jeetje meis. Heftig allemaal zeg. En wat een klootzak dat ie door is gereden. Arm beestje . Sterkte en hopelijk knap je gauw op. Knufffff
Hey lieverds, jeetje wat kletsen jullie veel zeg... Heb nu even niet de puf om alles bij te lezen. Ik zal vanaf morgen weer gewoon meelezen en reageren. Ben gewoon enorm druk geweest, waardoor ik 's avonds weinig puf meer had...
One, meisje wat naar dit zeg! Neem alle tijd voor jezelf, dat heb je wel nodig nu denk ik en de beeb ook.. Ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan die gewoon doorrijden grrrr! Heel veel sterkte meissie *knuff* Grace, jeetje wat vervelend van je eetlust Ik vind dit echt niet leuk, voel me zo kl*te! Wil heel graag koken voor ml, maar kan het gewoon niet opbrengen.. Al die geuren bah.. Hij heeft ook net crackers voor me gekocht, dat lukt me idd nog wel.. Hoop dat het snel bij je wegtrekt meis, geeft mij ook weer wat hoop Net mer moeite wat rijst binnen gekregen, maar had ik het maar niet gedaan...
Veel geschreven zeg. Jennifer. Balen van de witte test, maar is ook nog aan de vroege kant. Duim nog steeds hoor meid.. Lappie. Hoop zo dat je goevoel fout zit. En goed dat je thuis bent gebleven en even aan jullie zelf denkt. Ik duim voor je dat alles goed komt. One. Jeetje man dat is ook vreselijk allemaal zeg. Ga nu lekker mijn bed in ben echt bek af.
Neee Tinkerbell dat is niet de bedoeling! En die zere tepels kan van alles betekenen he. Ik dacht ook alle symptomen te hebben voor een aankomende ongi, maar testte toch positief Ik duim voor je meid!
@tinkerbell. Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb mega ongi gevoel. Denk dat het morgen of overmorgen los gaat hier. Kutzooi. Begin er echt van te balen en heb zelfs zoiets van laat maar. Het zal me wel niet gegund zijn. Sorry voor m'n geklaag maar zit er echt doorheen.
@ Tinkerbell, balen meis van je temp Ik zie niks op je testje.. Jij wel? @ Jennifer, niet de hoop opgeven hoor! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, maar jouw dag komt echt nog wel! En deze cyclus is nog niet voorbij voor je dus ik duim nog steeds!