TinkerbellZie ook niets.... Sorry. One Sterkte... Las je verhaal gisteren al, al mn buik draaide om.... Erg..
Tinkerbell, ik zie helaas ook niets. Jennifer, ik snap heel goed dat je er even doorheen zit! Knuffel. Ik ben zelf weer iets rustiger, voelde gisteravond ook mijn buik weer en mijn borsten. Maar helemaal gerust ben ik niet hoor!! Nog 9 dagen tot de echo! Zoooo spannend. Ik ben dan 6,4 wk. Vanochtend toch maar mijn digi gedaan, zegt 3+.
@jennifer balen meis.. probeer anders een maandje niet te tempen en een beetje afstand er van te nemen (klinkt makkelijker dan het is, maar bedoel het goed) misschien kun je dan de volgende maand er weer met volle moed tegen aan. knuf meis.. X @tinkerbell, sorry ik zie ook niks. zag je zelf wel wat meis? @lappie, wat fijn dat jij weer symptoompjes hebt gevoeld en wat super van die digi we gaan voor een super mooie echo over 9 daagjes @hier, straks weer controle bij de gyn. en nog leuker, mijn stiefzusje ligt in de weeen dus vandaag of morgen tante als het goed is
Idd jennifer dat hielp mij ook om even niet conseqeunt te tempen (of helemaal niet) Lappie fijn dat je je weer wat beter voelt.. Hoe is het met je One? Tinkerbell ik zie ook niks...
Tinkerbell en Jennifer knuffels meis. Misschien inderdaad eens even niet tempen? Lappie fijn dat je toch weer iets voelt. We gaan gewoon voor een hele mooie echo meis. Knuff. One hoe is het?
@tinkerbell balen meis en ik zie op t testje helaas ook niks. Dikke knuff!!! @jennnifer snap hoe je je voelt meis, koppie op en jouw tijd komt zeker wel ik vind t ook lang duren en heb dan zoiets zal wel niet weggelegd zijn voor mij, mja we willen t ook zo graag!! Ook n dikke knuff v
@tinkerbell balen meis en ik zie op t testje helaas ook niks. Dikke knuff!!! @jennnifer snap hoe je je voelt meis, koppie op en jouw tijd komt zeker wel ik vind t ook lang duren en heb dan zoiets zal wel niet weggelegd zijn voor mij, mja we willen t ook zo graag!! Ook n dikke knuff voor jou meis!! @anja wat leuk zeg!!! Hoop dat je echo goed is en dat je mss vandaag al tante wordt Hier nog geen ei gespot heb wel last van slijm en beetje steekjes maar m'n temp schiet nog niet omhoog!! Dus jah weet t niet....ff afwachten nog!!! Fijne dag allemaal dames
@ Anjamones: wat leuk meis, klinkt als een heeele leuke dag Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd met je tante-schap @ Rabia: je ovutesten worden ook nog niet donkerder? Hij laat wel lang op zich wachten inderdaad, maar daarom duim ik ook voor een super ei! Hier word ik steeds misselijker en moeier.. Gister al in de trein in slaap gevallen (gelukkig op tijd weer wakker) en kon niks door mijn keel krijgen. De buurvrouw heeft ml eten gegeven (arm mannetje van me) want ik kon het zelf gewoon niet opbrengen. Ik moet toch weer een keer gaan koken? Het lukt me gewoon nu niet door al die geuren en daar baal ik van.. Had gister zo'n rotdag en dat schijnt nu wel door te zetten Heb net met moeite een banaan gegeten maar voor de rest zal het crackers zijn of helemaal niks... Bleh
Tinkerbell en Jennifer een hele dikke knuffel. Een maand niet tempen is echt fijn geloof me, even er niet aan denken. Ik heb toevallig vanmorgen 1x mijn temp gemeten en weet nu zeker dat mij ei voorbij is dus heb meter ook gelijk weer weggelegd. Rabia, geen gekke klachten meer gehad meis? En zoals Grace zegt, dat wordt een super ei. Grace, ik dans even voor je 21 weken vandaag. Anja veel plezier vandaag met beide dingen. Evelien, rottig voor je meis, hoop echt dat het snel wegtrekt en anders toch maar aan de gember. Heb je al eens wat druifjes geprobeerd? Vult niet echt maar is maar klein en werkt zich makkelijk weg. Wie vergeet ik?? Sorry!!
Druiven is misschien wel een goed idee Esther, dankjewel meissie. Maar als ik er al aan denk om het te moeten eten... Bleh! Ga het misschien toch proberen, want ik moet wel blijven eten.. Net vroeg een collega al of het wel ging, want ik zie er zo beroerd uit.. Nou zo voel ik me ook, maar kan er nog weinig over zeggen op het werk natuurlijk. Ga wel met ml naar huis vanmiddag, dan heb ik een half dagje gewerkt. Trek het gewoon echt niet..
Meisje toch, dat is echt niet fijn. Of waterijsjes sabbelen. Krijg je wel wat smaak binnen en toch je vocht. Of toch echt even naar de ha meis want dis niet de bedoeling natuurlijk. Lappie!! Ik vergeet jou bijna: JJEEEUUUJJJ mooie test, je mag een foto plaatsen hoor hahaha. Ben blij voor je!!
Esther, zal vast wel wegtrekken. Is zeker niet de bedoeling, maar als ik inderdaad maar blijf eten en niet uitdroog is het goed. Gelukkig ben ik niet zo'n pieperd, maar wel eentje die meteen naar de ha gaat als het echt niet de goeie kant op gaat. Dus ik hou het gewoon in de gaten en als het echt niet meer gaat, dan breng ik wel even een bezoekje. Lief van je meis!! Vind het trouwens heel knap van je dat je je thermometer zo weg kan leggen. Zal je vast een heerlijk gevoel geven!
@tinkerbell. Ik zie helaas ook niks . Zie jij wel wat? Op de foto zie je het soms niet terwijl er in het echt wel wat staat. Ik duim nog ff door voor je. @evelien. He balen dat je niet lekker bent. Hopelijk gaat het snel over. @rabia. Nogsteeds geen ei meis? Dat moet een super ei worden. @lappie. Fijn dat je je weer iets positiever voelt. Gelukkig heb je nu eerder een echo. Ik duim zo hard voor je. Super dat je test 3+ geeft. @anja. Spannendddd. Leuk hoor tante worden. @iedereen bedankt voor jullie lieve woorden. Had gisteren gewoon echt een kustgevoel. Gaat vandaag weer iets beter. Niet tempen. Tja. Ik word er onrustig van. Ben een controlefreak Heb net een testje gedaan omdat het ongi gevoel weer weg is en ik er toch een heleboel heb liggen. Nu staat er weer een vaag streepje. Pppff word er niet goed van. Ga er niet vanuit dat het positief is want heb het al eerder gehad. Maar die van gisteren was echt spierwit. Zucht. Zal ff kijken of ik het op de foto krijg. Knufffff
Ik twijfel Jennifer of ik wel of niet iets zie. Ik blijf wel duimen. Evelien, druifjes is een goed idee en ijsjes ook. Misschien vla of iets? Ik eet nu van die kleine danoontjes en van Paula kleine kuipjes vanille/chocoladevla. Glijd allemaal wat makkelijker door. Hou in ieder geval je vocht in de gaten. Dat is het belangrijkste. Desnoods kleine slokjes om de 5a10 minuten ipv een heel glas in een keer. En probeer je niet druk te maken om beeb. Die groeit wel lekker door. Ik deed dat ook en kijk mij...en ook geen stress om het koken. Gaat het niet dan gaat het niet. Ik kook hier nog steeds niet. Druk maken maakt het alleen maar erger. Smak! Hier inderdaad een 21 weken dansje. Pfff wat gaat de tijd ineens snel.