@ Jennifer: ik twijfel ook of ik iets zie. Nou zie ik sowieso niet veel vanaf dit scherm op mijn werk, dus aan mij heb je niks. Ik duim voor een mooie knaller meis!! @ Grace, ahhw jij ook al zulke lieve tips dankjewel! Ik denk dat ik dat ook heel goed kan eten, ga gelijk maar even wat halen vanmiddag. Vocht hou ik in de gaten door mijn spa-flesjes te tellen die ik leeg drink. Elk flesje is toch een halve liter en moet er minimaal 2 per dag van mezelf. Die kleine slokjes is ook wel een goed idee. Ik maak me inderdaad niet druk om de beeb, de vk zei dat ook al. Kookt jouw mannetje nu voor zichzelf of is het elke dag pizza voor hem? Dankjewel meissie, heb veel aan alle steun en tips. SMAK terug!!
Die kleine slokjes kreeg ik als tip omdat ik tegen het uitdrogen aan zat. Ik merk dat het op deze manier ook beter in mijn maag valt. Anders heb ik zo'n klotsmaag en word ik daar misselijk van. Vl kookt voor zichzelf, maar heel vaak eet hij een broodje met salade of iets, maar soms ook wel groentes een aardappeltjes. Komt sowieso wel weer goed als de beeb er is. Zal zo eens een foto maken van mijn buikje. Kan je zelf oordelen
Ik denk in de verte wel iets te zien (op m'n Ipad). Hoeveel dpo ben je nu? Mijn streepje van 10 dpo is zooo licht dat ik me niet kan voorstellen dat er 9 dpo iets gestaan zou hebben. Dag later was mijn streepje al weer ietsje duidelijker. Wat spannend zeg! Kun je misschien een foto maken van de test van gisteren en vandaag samen? Die van gisteren heb je vast al weggegooid, maar misschien heb je een hengeltje ofzo? Ben benieuwd of ik op mijn Ipad verschil zie tussen beiden testen.
Grace, goeie verdeling van de taken meissie. Lekker vl zelf laten koken En inderdaad, je kunt weer heerlijk aan de kook als de beeb er is, komt helemaal goed! Ben benieuwd naar je foto Lappie, jeeeej mooi testje meis
Lappie mooi Foto komt hoor. Zo eerst lekker douchen en aankeden. Vanavond ga ik met mijn zusje naar het concert van Muse. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb lang getwijfeld, maar ik had het kaartje al en voel me op zich goed. En ik kan het me wel ontzeggen, maar ik moet ook nog genieten. Morgen zie ik wel hoe ik me voel...ben dan de hele dag vrij om bij te komen.
Grace wat een mooie buik meid Er zei hier iemand om een maand te stoppen met tempen maar volgende ronde gaan we zonder clomid enzo doen en heb een heel onregelmatige cyclus dus wil wel graag weten hoe ik ervoor sta Hier heb ik al een paar dagen hoofdpijn en mijn tepels doen nog meer pijn en mijn onderste is nog steeds opgezwollen
Lappie, mooie test en fijn dat het zwanger gevoel weer terug is! Evelien idd elke keer wat drinken helpt goed. ML moet zich maar even zelf behelpen...hihi! Of kan hij helemaal niet koken? Grace, mooie buik meid! Daar kan je niet meer omheen Jennifer, twijfel of ik iets zie of iets wil zien....spannend zeg! Wacht je nu af of ga je morgen weer een testje doen? Wanneer is je NOD? Tinkerbell, ik denk niet iets te zien op je testje, sorry Maar je bent nog vroeg, dus mijn duimen blijven draaien! Esther, fijn om te weten dat je ei is geweest! Super knap dat je de thermometer weer weg kan leggen. Ik blijf het nu even doen, omdat ik anders enorme testdrang heb...hihi! Maar het geeft idd wel rust als je minder tempt. Hier heerlijk geslapen, zit namelijk in de nachtdienst. En wat is het lekker weer, zo even douchen en met de beentjes in de zon. Net getempt en hij blijft hoog...vind het nu wel spannend worden hoor. Was er van overtuigd dat mn temp ging zakken vandaag. Hij is nog nooit zo hoog geweest op CD 26! Gelukkig donderdag testdag!
Hey meiden, t gaat alweer iets beter gelukkig..lekker in de tuin gezeten vandaag in plaats van op bed liggen. Tinkerbel ik zie niets, Jennifer bij jou zie ik t wel! spannenddd! Grace mooie buik meid! Lappie oehh 3+ yes! xxx