Tinkerbell, snap heel goed dat je de controle erop wilt houden hoor. Maar ik duim dat dat niet meer nodig is hoor Julia, haha mijn man kan idd niet koken. Het is een echte turk, die staat nooit in de keuken haha Oeehh het wordt spannend voor je meis! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan testen One, gelukkig gaat het wat beter meis. Doe lekker rustig aan *knuff*
@jennifer uk zie helaas niks maar kijk ook op m'n tel. Hopelijk straks n mooie test meis!!! @lappie Wauwww super test Hihi.... 3+ yippie!!! @grace mooie buik hoor meis!!! Sorry rest weet ik niet meer :S ik had geen ovutesten gedaan maar wel zaterdag besteld dus zou ik vandaag wel moeten krijgen en doe ik straks nog ff n testje dan!! Had wel meer pijn vandaag in m'n buik en rug!! Dus jah straks nog maar weer klussen ben benieuwd heb normaal altijd m'n ei op dag 16/17 dus zou ik nu wel goed zitten als ik dan weer n cyclus van 29 heb!!! Dus jah ik kijk wel ff deze week nog ff aan de klus en dan afwachten....hoop zo dat t nu dan eindelijk n keer raak is dan!!!
Rabia hopelijk straks een positieve test Julia Spannend hoor! duimt dat temp omhoog blijft.. Hier nog 4/5 dagen wachten... duurt zooo lang
@julia, ik blijf duimen voor je ! @one, oh nee meid wat erg! snap niet dat mensen durven doorrijden als ze zoiets doen! @mvj, doe rustig aan meid @tinkerbell, helaas zie ik ook niets meid, maar ik ben echt geen goede tuurder... @lappie, goed van je cb digitaal! nog eventjes afwachten en dan een mooi hartje zien! @rabia, hier ook nog steeds geen ei... wel af en toe wat slijmpjes maar niet zoals andere cyclussen... en heb ook af en toe wat steekjes in lies... pfff ik word gek van mijn ei! @evelien, hoop dat je snel weer wat lekkers kan maken/eten @anja, ik hoop dat je leuke dag hebt gehad @jennifer, ik denk wel iets te zien!!! spannend hoor! @grace, geniet van muse, ze zijn steengoed live!!! ik ben jaloers iig @ego, ik snap niets van mijn ei en van mijn temp... ik word er een beetje gek van maar ja het is nu niet anders... op basis van temp zou ik soms durven denken dat ei al geweest is (zo hoog dat mijn temps liggen) maar ik krijg maar geen positieve ovulatie testen (zelfs geen licht streepje, nix nada nothing.....) arghhh ik word er moedeloos van
Hier mijn testje van vandaag!!! Denk m'n ei mogelijk al gesprongen of mss springt ie nog?! Zal morgen nog ff n testje wagen maar toch zo ff weer aan de klus Hihi
Rabia, gewoon door klussen joh, maakt jou het uit hahahaha mvm wat raar meis, hoop voor duidelijkheid. Jennifer ook ik lijk wat te zien hoor Grace lekkere mooie buik heb je schatje mvj al wat bijgekomen van de drukte meissie? One fijn dat het alweer wat beter gaat, rustig aan hoor. En ja het niet tempen is voor mij momenteel echt heel fijn. Heb geen enkel idee waar ik zit in mijn cyclus waardoor ik dus ook nergens aan denk. En voor mij werkt dat op het moment goed, maar iedereen moet lekker doen wat goed voelt joh.
@tinkerbell yeahhhh!!!! hopelijk blijft t zo meis nou hier niks geen stijging :S zal straks als ik terug kom van stage wel ff opnieuw testen....mogelijk dan toch nog geen ei gehad!!! kan je ook n ei hebben zonder dat je temp omhoog schiet of kan dat niet vind t zo raar omdat ik wel pijn gehad heb en dan weet ik nu komt t maar nu geen pijn meer eigenlijk :S wel nog slijm....snap der niets meer van wat denken jullie?! of zal t aan mn thermometer liggen?! hihi....
@tinkerbell. Yeahhhhh. Hopelijk blijft hij mooi hoog. Ik duim. @rabia. Wat gek zeg. Maar heb weleens ergens gelezen dat het kan wat jij zegt. Ben benieuwd. Hier weer getest en m'n test is donkerder. Heb ook nog een zw en kids cassette en dipstick gedaan en ook daarop een licht streepje. Zou het dan toch???? Wat vinden jullie???
@jennifer jah snap er niks van maar mss komt ie nog?! zal straks wel weer ff testen dan....maar de foto waar de test van vandaag opstaat zie ik nu idd wel n lichtstreepje meis spannend!!! ik hoop t echt zo voor je meis!!! hoe voel je je nu dan?!
Het wordt een super ei voor jou. Ik voel helemaal niks maar er staan op alle 3 een licht streepje. Zal straks ff proberen een goede foto te maken. Moet nu ff opschieten.
@jennifer jah hope so!!! maakt me eigenlijk wel n beetje onzeker maar goed hopelijk vandaag die knaltest!!! jah die laatste foto is n beetje donker en zie ik die streepjes niet...hopelijk op NOD straks n superstreep hihi
Jennifer, ja hoor ik zie een streepje! Zowel op de eerste foto als op die van zw en kids.....jeetje wat goed zeg Nu iedere dag een testje tot ze donkerder worden...blij voor jou Tinkerbell, mooi kaartje heb je, duim voor je. Duik hier lekker mn bedje in, wel zonde met dat lekkere weer, maar kan mn oogjes niet meer open houden. Was ook zo druk vannacht. Nu wel een drukkend gevoel in mn onderbuik, ben benieuwd wat mn temp doet als ik wakker ben
lees net dat je pas na 12 tot 24uur na je ovulatie pas n tempstijging krijgt...gelukkig maar mss dan hopelijk morgen die stijging!!! had gistermiddag nog zo'n buikpijn mogelijk dan mn ei gehad... sorry voor mijn gezeur vandaag dames maar had gewoon al n stijging verwacht vandaag!!! nou fijne dag allemaal en geniet van t mooie weer
Jennifer jeej meis ik zie een tweede streepje mijn duimen draaien voor jou Rabia balen dat je temp nog niet omhoog is gegaan
Jennifer spannenddd ik zie ze ook hoor! rabia snap t wel hoor hihi, maar je tempstijging komt vast morgen of overmorgen geen zorgen
Jennifer, ik zie ook een tweede streepje!!!!!! En ik weet uit ervaring dat streepjes in het echt altijd veel duidelijker zijn dan op de foto. Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had trouwens onze kaartjes weer over elkaar gelegd: